Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Saatana,kohtuuterveistä elämäntavoista huolimatta verenpaineet korkealla.No selvisi vihdoin ja viimein päänsäryn ja ja jatkuvan vetämättömän olon syy.

Saatana,kohtuuterveistä elämäntavoista huolimatta verenpaineet korkealla.No selvisi vihdoin ja viimein päänsäryn ja ja jatkuvan vetämättömän olon syy.

Aina ei käy nallekarkit tasan, on niitäkin jotka elää "perseelleen" verrattuna niihin joilla on hyvät elintavat, eikä silti mitään... epäreilua..

Ei tää nyt varsinaisesti kovin ankarasti vituta, mutta vajaan viiden tunnin vahinkopäikkärit pisti aikataulun vähän uusiksi, kun aamulla olis viimeisiä tenttejä, jotka pitäs käydä raapasemassa...

Jep tuo on vituttavaa. Itellä ollu paineet aina jotain > 140/100.
Nimimerkillä 18 vuotias poika, ei polta, juo erittäin harvoin, harrastanut liikuntaa koko elämän, syö terveellisesti jne.

te ressaatte liikaa asioista.

Ihmiset puhuu, mitä puhuu. Jos joku on joskus halventavaan sävyyn rohjennut kysyä että mistäs sait rahat auton ostoon niin olen vastannut että isä osti, vaikka olen erinäköisiä paskahommia tehnyt aina kun on ollut vapaata aikaa 14-vuotiaasta asti ja jokanen penni mikä autossani on kiinni on minun tienaamaani. Tämä viesti on kyllä sikäli aiheeton tähän ketjuun koska mua lähinnä riemastuttaa se, että miten joitakin jaksaa vituttaa toisen oma.

Ihmiset puhuu, mitä puhuu. Jos joku on joskus halventavaan sävyyn rohjennut kysyä että mistäs sait rahat auton ostoon niin olen vastannut että isä osti, vaikka olen erinäköisiä paskahommia tehnyt aina kun on ollut vapaata aikaa 14-vuotiaasta asti ja jokanen penni mikä autossani on kiinni on minun tienaamaani. Tämä viesti on kyllä sikäli aiheeton tähän ketjuun koska mua lähinnä riemastuttaa se, että miten joitakin jaksaa vituttaa toisen oma.

Mikäs auto sulla sitten on?

Jep tuo on vituttavaa. Itellä ollu paineet aina jotain > 140/100.
Nimimerkillä 18 vuotias poika, ei polta, juo erittäin harvoin, harrastanut liikuntaa koko elämän, syö terveellisesti jne.

Verenpaineet kohillaan nimimerkillä 19v kundi, joka omaa nämä huonot paheet sekä harrastaa liikuntaa hyvinkin paljon. En tiedä mistä tuo sinun kohdalla johtuu, mutta ei siit ressii kandee ottaa.

No se vituttaa taas kun tuolla salilla guidot tulee bostailemaan, huutaa kovaan ääneen, paukuttaa rautoja huomiota saadakseen ja sitten tehtyään 40min laitteisiin nojailu treenin, riisutaan kamat pukkarissa lattialle ja pitkin penkkejä ja painutaan saunaan haukkumaan muita ja kehumaan toisia.

IMG_0306.webp

Vittu koko ihana perhe koolla...

Näin itsekkin ajattelin, kunnes ekaksi kuoli isä vuosia sitten ja viime vuonna äiti. Nyt miettii että ne asiat oli oikeasti aika pieniä ja harmittaa monet tilanteet. Nyt ollaan sitten yksin.

Onko stressiä?

Ei ainakaan tietoista. Tai stressaan kyllä välillä kaikesta treeniin liittyvästä eli riittävästä ravinnosta, levosta jne., mutta en ole koskaan stressanut mistään kouluhommista tai ihmissuhteista (eli mistä normaalit ihmiset yleensä stressaa :D). Mutta en laskisi sitä stressiksi vaan pikemminkin tahdoksi tehdä asiat vaan mahdollisimman hyvin.

Samalla salilla käy yksi kohtalaisen ihmeellinen heebo.. Sellainen about nelikymppinen huonoryhtinen, kokispulloharteinen, möhömahainen & silmälasipäinen kaveri, joka tulee salille yleensä tukka silmillä armeijanvihreä mantteli päällä ja pysähtyy aina ennen treeniä pössyttelemään piipullisen tupakkaa salin sisäänkäynnin tuntumassa, laahustaa pukkariin, vetää päälleen paria kokoa liian pienen t-paidan & pähkinänsärkijä- mallin shortsit(käy usein vielä tän jälkeen vetämässä toisen piipullisen ulkona shortsit jalassa ja takki päällä, satoi tai paistoi) ja suuntailee tän jälkeen jumpalle. Treenit alkaa yleensä sillä et se kapuaa sellaiseen vaakamallin kuntopyörään ja poljeskelee ihan sanoinkuvaamattoman hitaasti sitä sen 15-30min virttyneen näköistä pokkaria samalla lueskellen. Tän jälkeen seuraa yleensä muutama sarja penkkiä kehnolla tekniikalla ja liian isoilla painoilla(ilman lämmittelyjä, tottakai), muutamat vatsalihasliikkeet ja joskus ehkä pari sarjaa hauiskääntöä käsipainoilla tms. Treenin lopuksi lueskellaan taas intensiivisesti kirjaa ja samalla poljetaan hajamielisesti kuntopyörää kuitenkin niin ettei lukeminen siitä häiriinny. - Treenit kulkee aina samaa rataa ja tulokset antaa edelleen odottaa itseään vaikka kyseinen outolintu onkin kulkenut uskollisesti salilla ainakin sen kolme krt viikossa jo useamman vuoden ajan.. missähän vika? :)

Luitko sä tota no-bodyn postia ollenkaan? Kuten sanottua, ei se sivuille vilkuilu todellakaan tee hyvää kyykkyä tai mavea tehdessä.

Kyllä luin ja olen toista mieltä.
Enemmän se selkä kärsii, jos tekee liikkeen päin prinkkalaa kuin jos tarkastaa asentonsa vilkaisemalla peiliin.
Kärsiihän se liikerata, jos koko sarjan ajan tapittaa pelkästään peiliä, mutta ei se ajoittainen asennon tarkistamisen pitäisi liikettä pilata.

Must kans aika koomista ku broidi kerto et samalla salilla käy reenaamassa sellanen about 40v mies jolla on kuulema aina kireet farkut jalassa vaik kyykkyä tekis :rolleyes: Eikä tässä vielä kaikki, kyseinen kaveri tulee salille aina kahvikupin kanssa ja ottaa tietenkin kahvihuikkaa aina sarjojen välillä :D

Back
Ylös Bottom