Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatana,kohtuuterveistä elämäntavoista huolimatta verenpaineet korkealla.No selvisi vihdoin ja viimein päänsäryn ja ja jatkuvan vetämättömän olon syy.
Saatana,kohtuuterveistä elämäntavoista huolimatta verenpaineet korkealla.No selvisi vihdoin ja viimein päänsäryn ja ja jatkuvan vetämättömän olon syy.
Ihmiset puhuu, mitä puhuu. Jos joku on joskus halventavaan sävyyn rohjennut kysyä että mistäs sait rahat auton ostoon niin olen vastannut että isä osti, vaikka olen erinäköisiä paskahommia tehnyt aina kun on ollut vapaata aikaa 14-vuotiaasta asti ja jokanen penni mikä autossani on kiinni on minun tienaamaani. Tämä viesti on kyllä sikäli aiheeton tähän ketjuun koska mua lähinnä riemastuttaa se, että miten joitakin jaksaa vituttaa toisen oma.
Jep tuo on vituttavaa. Itellä ollu paineet aina jotain > 140/100.
Nimimerkillä 18 vuotias poika, ei polta, juo erittäin harvoin, harrastanut liikuntaa koko elämän, syö terveellisesti jne.
Jep tuo on vituttavaa. Itellä ollu paineet aina jotain > 140/100.
Nimimerkillä 18 vuotias poika, ei polta, juo erittäin harvoin, harrastanut liikuntaa koko elämän, syö terveellisesti jne.
Vittu koko ihana perhe koolla...
Onko stressiä?

Luitko sä tota no-bodyn postia ollenkaan? Kuten sanottua, ei se sivuille vilkuilu todellakaan tee hyvää kyykkyä tai mavea tehdessä.
Eikä tässä vielä kaikki, kyseinen kaveri tulee salille aina kahvikupin kanssa ja ottaa tietenkin kahvihuikkaa aina sarjojen välillä :D