Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa paska perjantai-ilta. Kaikki kaverit jossain. Helvetin hyvä keli ois ollu ja muuten mut vittu... Ei sitä nyt yksin ois kiinnostanu olla. Ei kai muuta kun kotiin nukkumaan. Vittu sentään.

Ollu sheikkeris 4 päivää kaakaot!!! ja korkki ollu kiinni osan ajasta.... pitäny viedä pesuun mut aina unohtanu :( siis puol senttiä pohjalla

Tuleppa joskus tervehtimään noita mun unohtuneiden sheikkereiden jämiä. 3-4vko taitaa olla ennätys tähän mennessä ja meinas taju lähteä sitä pestäessä.

Se että rahat ovat LOPPU ei pääse salille eikä varaa syödäkkään asiallisesti podausmielessä. Kuihdun silmissä voimat lähtee jälleen laskuun tulee samanlainen jokapojan tallaaja mitä näkee liikaa kadullaki masentavaa. 1kk päästä saan ekan palkan sitte alkaa salit vasta uudellee huoh.

Ärsyttää eilinen taksikuski. Se hikoileva manaatti ei vaivautunut kertaakaan nostamaan persettään penkistä kun taistelin auton ovea auki, sylissä tajuttomana retkottava koira (anestesia) samalla kun yritin kurotella reppua jalkatilasta. Ne vitun omahyväiset paskat kyllä valittavat joka helvetin asiasta ja vittuilevat asiakkaille, mutta rahan eteen ei haluttaisi tehdä mitään. Siinä se vain röhnötti -sika- vaikka takuulla idioottikin olisi tajunnut että apua olisi tarvinnut. Idiootti tajuaa, taksukuski ei.

Mä kyllä vähän odottaisin että ovet nyt ainakin avataan autosta. Tullessa ja mennessä.

Ja sitten ilmiö Jonna "Nailon Shiitti" Geagea. Vittu, eihän se edes itse osaa lausua nimeään luonnollisesti puhumattakaan että saisi sen istumaan taustaan joka on

-suomalainen
-esiintyy Suomessa
-omaa sukua Kosonen

Uutta singleä soitetaan pari keraa Yle X:ssä kun niille on siitä maksettu eikä kukaan muista renkutusta enää puolenvuoden jälkeen. Sävelkulku ihan siedettävä, mutta tuotettu aivan päin persettä.

Miksei ne nailonit voineet vain mennä vaatekauppaan töihin ja antaa ihmisten olla rauhassa? Nehän ovat kuin jehovat: juuri kun niiden olemassa olon on ehtinyt unohtaa, löydät ne seisomasta ulko-ovellasi.

Edit. Olen tavannut kyllä hienojakin taksikuskeja jotka ovat avittaneet jopa kotiovelle asti. Tosin ne ovat poikkeuksetta kaikki olleet naisia...

Vituttaa sellaset "kaverit", jotka on tosi hyviä kavereita sillon ku ne tapaa kännissä esim. baarissa. Sillon ollaan niin parhaita kavereita ja muistellaan menneita (ollaan tunnettu jostain 5v asti). Nää ei kuitenkaan koskaan pidä millään tavalla yhteyttä, eivät soita tai tuu käymään. Ainut millon ne soittaa on sillon ku ne ite tarvii jotain....Vittu nyttenki...Kaveri soittaa ja hetken siinä kyselee mitä teen tänää jne.

Sitten ku kerroin, että en aatellu tänää mitään ihmeempiä tehdä, ni tää kaveri sanoo: "No sittenhä sä voit lähtee mulle kuskiks".

Lähes joka viikonloppu sama homma. Pyytämässä mua ainoastaan sille kuskiks. Kehtaa vielä pyytää vaikka olen viimeiset 5 kertaa kieltäytynyt...

Sain taas hihitellä kun olin tossa kaverin kanssa treenailemassa ja oli penkki juuri menossa kun paikalle saapui 2 tatuoitua ns. kovista jotka, halus ottaa välissä pari sarjaa.. :D Noh olihan ne mua vähän vanhempia ja ei toki antanut ego periksi vaan piti ottaa samoilla painoilla kuin minä.. Selkä ihan hyvällä kaarella irtos 1 toisto ja perään 8 pakkotoistoa :D Oli sitten pakko huomauttaa että voi niitä painoja ottaa poiskin jos ei jaksa. Kaverit ilmoittivat palaavansa 15 min päästä ja lähtivät pois salilta. :)

Sain taas hihitellä kun olin tossa kaverin kanssa treenailemassa ja oli penkki juuri menossa kun paikalle saapui 2 tatuoitua ns. kovista jotka, halus ottaa välissä pari sarjaa.. :D Noh olihan ne mua vähän vanhempia ja ei toki antanut ego periksi vaan piti ottaa samoilla painoilla kuin minä.. Selkä ihan hyvällä kaarella irtos 1 toisto ja perään 8 pakkotoistoa :D Oli sitten pakko huomauttaa että voi niitä painoja ottaa poiskin jos ei jaksa. Kaverit ilmoittivat palaavansa 15 min päästä ja lähtivät pois salilta. :)

Palkohan mahtu olla painoa penkissä?

Näitä kyllä näkee omallaki salilla. Jokunen aika sitten siellä kävi pari tuiman näköistä nahkapäätä, joilla hirveen paksut kaulakorut kaulassa. Teki liikkeitä tämmösillä "paineilma-laitteilla" ja penkissä oli pakko tehdä kovemmilla painoilla, kun aikasempi, vaikkei sitä jaksaisikkaan nostaa ylös. Eipä ole enää näkyny herroja kirjaimellisesti "pumppailemassa".

Ihmetyttää miten jengi jaksaa kytätä toisten treenipainoja. Ja mitä jalkatreenin olemattomiin painoihin tulee, niin itsekin tein yli vuoden leikkauksen jälkeen etureiskoja 10kg painoilla ja prässiä kahdella 20kg kiekolla enkä edes ajatellut että joku hormonipeikko sitä ihmettelisi. Olisin kyllä sanonut rumasti jos olisi tullut jotain viisastelemaan.

Komediaa: Kireät treenihousut naisilla. Hyi helvetti. Pimppi paistaa läpi ja raejuustot heiluu kun juoksee matolla. So not cool.

Vituttaa jo nyt ens viikon työvuorot. Joutuu joka päivä heräämään aamulla kahelta.

Selkä on kipeä. Meni mavessa.

Vitun hihhulit ja uskonnot ja helluntai. En oliskaan halunnu mennä kauppaan tänään ku vihdoinki olis mahdollisuus käydä ihan rauhassa ja auton kanssa. No huomenna sitte dösässä roudataan sapuskaa viis miljuunaa ruokakassillista.

Back
Ylös Bottom