Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vain vajaat liittyvät facebookkiin

Ollu sheikkeris 4 päivää kaakaot!!! ja korkki ollu kiinni osan ajasta.... pitäny viedä pesuun mut aina unohtanu :( siis puol senttiä pohjalla
Kuten myös täällä. En muista et koska olis tullu repeiltyä näin pahasti!! :hyvä::dance:Ei helvetti, piristi kyllä iltapäivää hyvin.

Sain taas hihitellä kun olin tossa kaverin kanssa treenailemassa ja oli penkki juuri menossa kun paikalle saapui 2 tatuoitua ns. kovista jotka, halus ottaa välissä pari sarjaa.. :D Noh olihan ne mua vähän vanhempia ja ei toki antanut ego periksi vaan piti ottaa samoilla painoilla kuin minä.. Selkä ihan hyvällä kaarella irtos 1 toisto ja perään 8 pakkotoistoa :D Oli sitten pakko huomauttaa että voi niitä painoja ottaa poiskin jos ei jaksa. Kaverit ilmoittivat palaavansa 15 min päästä ja lähtivät pois salilta.![]()
En tajua mitä hauskaa tässä oli. Jos sillä oli vaikka polvileikkaus takana?
Komediaa: Kireät treenihousut naisilla. Hyi helvetti. Pimppi paistaa läpi ja raejuustot heiluu kun juoksee matolla. So not cool.
Mutta miehillä ne on ok?
Tottakai. Fuckin' Kai Greene -style.Mutta miehillä ne on ok?