Valitin täällä joku aika sitten leikkauksesta joka on tuloillaan. No se on nyt ohi ja istun kotona niskakipujen kanssa. Leikkaus ei ollut läheskään niin paha kuin luulin ja se meni juuri niin kuin pitikin.
Nyt en vaan tiedä pitäiskö vituttaa se että pääsen kyllä ulos mutta vain kävelemään rauhassa enkä jaksa esim koneella istua pitempään kuin 15min kerralla. Eihän pitäis vituttaa kun kaikki on nyt kunnossa ja saikkuakin tuli vaan max 6 viikkoa. Ennen leikkausta ajatteli että eihän minkään pidä vituttaa kun joku asia on tooosi huonosti, nyt en tiiä pitäiskö ärsyttää tää jatkuva niskakipu ja siitä aiheutuva haitta :D
Nyt en vaan tiedä pitäiskö vituttaa se että pääsen kyllä ulos mutta vain kävelemään rauhassa enkä jaksa esim koneella istua pitempään kuin 15min kerralla. Eihän pitäis vituttaa kun kaikki on nyt kunnossa ja saikkuakin tuli vaan max 6 viikkoa. Ennen leikkausta ajatteli että eihän minkään pidä vituttaa kun joku asia on tooosi huonosti, nyt en tiiä pitäiskö ärsyttää tää jatkuva niskakipu ja siitä aiheutuva haitta :D
niin itse tulin siitä risteyksestä ja kiihytin jo heti 80km/h kun tiesin että siitä n. 200-300m jälkeen alkaa 80-alue. Mut ei. Posliinit tuli vastaan juuri ennen ku rajotus nousee ja lyö mulle sakon kouraan kun KAAHASIN ja muutenkin olin hengenvaaraksi yhteiskunnalle ajamalla 60 alueella 82km/h :dance2: Siinä sitten kun se mulkku raapusti mulle sakkoa niin ne pysäytti kaikki muutkin ketkä siitä sattu ohi ajamaan kummasta suunnasta tahansa ja rupes rustaa sakkoa. Voi morjes mitä juutalaisuutta sanon minä. Ensinnäkin kuka saatanan älyvapaa ihmisjäte on keksiny että risteysalueella pitää laskea sitä nopeutta?? Vitun taloudellista ja kätevää ja kaikin puolin sujuvaa JOS joku toimisi nopeusrajotusten mukaan ja jarruttelis ja kiihdyttelis muutaman kilometrin välein. Ei saatana.