Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Valitin täällä joku aika sitten leikkauksesta joka on tuloillaan. No se on nyt ohi ja istun kotona niskakipujen kanssa. Leikkaus ei ollut läheskään niin paha kuin luulin ja se meni juuri niin kuin pitikin.

Nyt en vaan tiedä pitäiskö vituttaa se että pääsen kyllä ulos mutta vain kävelemään rauhassa enkä jaksa esim koneella istua pitempään kuin 15min kerralla. Eihän pitäis vituttaa kun kaikki on nyt kunnossa ja saikkuakin tuli vaan max 6 viikkoa. Ennen leikkausta ajatteli että eihän minkään pidä vituttaa kun joku asia on tooosi huonosti, nyt en tiiä pitäiskö ärsyttää tää jatkuva niskakipu ja siitä aiheutuva haitta :D

Kivien, kantojen ja juurakoiden kerääminen pellolta 35 asteen lämpötilassa. Vittu kiitos riittää ja huomenna samaa paskaa koko päivä. Voisin väittää jopa että menee ihan hyvästä reenistä tuo touhu, sen verta jumittaa tällä hetkellä ja on paikat hellänä.
Ihanasti vielä paloo kädet ja niska, ei ollu vissiin tarpeheksi hyvää aurinkorasvaa.

Ylinopeus vaarantaa myös muiden tiellä liikkujen turvallisuutta, joten on ihan oikein, että siitä sakotetaan.

Öhö öhö. Tää oli taas näitä valtion rahankerjuu sakkorysiä. Maantiellä tuola hevon perseessä missä on muuten 80 rajotus, niin risteysalueella kun on 60 rajotus(ja se 60 rajotus jatkuu risteyksen JÄLKEEN vielä pari sataa metriä:dance2:) niin itse tulin siitä risteyksestä ja kiihytin jo heti 80km/h kun tiesin että siitä n. 200-300m jälkeen alkaa 80-alue. Mut ei. Posliinit tuli vastaan juuri ennen ku rajotus nousee ja lyö mulle sakon kouraan kun KAAHASIN ja muutenkin olin hengenvaaraksi yhteiskunnalle ajamalla 60 alueella 82km/h :dance2: Siinä sitten kun se mulkku raapusti mulle sakkoa niin ne pysäytti kaikki muutkin ketkä siitä sattu ohi ajamaan kummasta suunnasta tahansa ja rupes rustaa sakkoa. Voi morjes mitä juutalaisuutta sanon minä. Ensinnäkin kuka saatanan älyvapaa ihmisjäte on keksiny että risteysalueella pitää laskea sitä nopeutta?? Vitun taloudellista ja kätevää ja kaikin puolin sujuvaa JOS joku toimisi nopeusrajotusten mukaan ja jarruttelis ja kiihdyttelis muutaman kilometrin välein. Ei saatana.

^Olen samaa mieltä, että aika turhia noi nopeuden pudotukset risteykseen. Säännöt ovat kuitenkin harvinaisen selkeät, ja jos ajaa 82 km/h 60 alueella, ja saa sakot, niin on imo aika huono häviäjä, jos alkaa nimitellä kyttiä tuon perusteella mulkuiksi. Se on heidän duuninsa puuttua noihin. Eri juttu jos ylinopeus on tyyliin 5 km/h mutta kyllä tuollainen ylitys on jo sitä luokkaa (vaikkei mikään paha olekaan), että itseään saa syyttää, jos sakko napsahtaa.

^Olen samaa mieltä, että aika turhia noi nopeuden pudotukset risteykseen. Säännöt ovat kuitenkin harvinaisen selkeät, ja jos ajaa 82 km/h 60 alueella, ja saa sakot, niin on imo aika huono häviäjä, jos alkaa nimitellä kyttiä tuon perusteella mulkuiksi. Se on heidän duuninsa puuttua noihin. Eri juttu jos ylinopeus on tyyliin 5 km/h mutta kyllä tuollainen ylitys on jo sitä luokkaa (vaikkei mikään paha olekaan), että itseään saa syyttää, jos sakko napsahtaa.

No kyllä perkele tollanen tilanne huomioon ottaen ois voinu antaa mennä. Meinaan aivan saatanan monta kertaa noin on käynyt eikä ole edes pysäyttänyt juttusille. Ja toi on kanssa kyllä, "kun he vaan työtään tekevät" joo. Itepähän on tollasen saatanan viran itselleen kehittäny. Onneks ne ei sentään kaikki ole yhtä mulkkuja yksilöitä.

Vituttaa kun on niin helvetin kuuma öisin. Viime yö meni taas pyöriessä, vaikka kaikki ikkunat ja ovi olivat auki. Pakko pitää päivälläkin sälekaihtimet kiiinni, että yöllä voisi nukkua. Aamutreenikin meni ihan perseelleen, kun oli nukkunut niin huonosti. Ruokakaan ei maistu, tulis jo syksy...

Itellä ihan sama juttu. Vittuun nämä helteet mun puolesta.

Vituttaa tuollaiset ihmiset, jotka rikkoo liikennesääntöjä ja sitten haukkuu poliisin pystyyn kun antoi sakon. Vittuako ajoit ylinopeutta. Sen vielä ymmärrän, että voi hieman harmittaa, jos sakottaa jostain 5km/h ylinopeudesta, mutta totta vitussa ne sulle sakon läimäsee jos ajat yli 20km/h ylinopeutta...

Edit: Ai niin, minua vituttaa kun ei ehdi töiden puolesta treenaamaan kunnolla...

Vituttaa tuollaiset ihmiset, jotka rikkoo liikennesääntöjä ja sitten haukkuu poliisin pystyyn kun antoi sakon. Vittuako ajoit ylinopeutta. Sen vielä ymmärrän, että voi hieman harmittaa, jos sakottaa jostain 5km/h ylinopeudesta, mutta totta vitussa ne sulle sakon läimäsee jos ajat yli 20km/h ylinopeutta...

Edit: Ai niin, minua vituttaa kun ei ehdi töiden puolesta treenaamaan kunnolla...
Mä sain kerran sumuvaloista sakot, se pisti vähän vituttamaan kun samaan aikaan kuulin niiden radioluurista miten joku veti samalla kadulla rontti 30kmh ylitte. Siinä sitten istuskelin ja en sanonut mitään, vaikka teki mieli kysyä "mitä vitun väliä?".

^Niin, itsepähän ovat työnsä valinneet, mutta he eivät kuitenkaan liikennesäännöistä päätä. Kyllähän työhön kuuluu paljon muutakin kuin ylinopeuksien kyttäämistä, joten tuskin jotkut liikennesäännöt yksinään näyttelee kovin suurta roolia ammattia valittaessa. Ymmärrän siinä mielessä vitutuksesi, että eihän tuollainen tilanne kovin vakava ole. Se, mitä en kuitenkaan ymmärrä, on sakottajan leimaaminen mulkuksi. Eli mielestäsi: Jos katsoo asiaa läpi sormien = rento kyttä. Jos toimii lain perusteella, ja antaa lain mukaisen rangaistuksen = mulkku kyttä? Minun mielestäni kyllä vain neutraali kyttä. Tässä kyllä haukutaan mielestäni hieman väärää puuta. Pitäisi paremminkin kysyä lainsäätäjiltä, että miksi risteyksiin pitää hetkellisesti pudottaa nopeutta, eikö urpot osaa tulla kolmion takaa, jos päätiellä ajetaan vähän kovempaa (olen tästä itse nopeusrajoituksesta siis samaa mieltä). Kyllä itsekin vastaavassa tilanteessa ajattelen, että "ois nyt perkele voinu kattoo läpi sormien", mutta ei kyllä ihan noin negatiivista fiilistä ko. sinivuokosta tule :)

Samaa mieltä. Ei voi muuta kuin itseään syyttää, jos rikkoo lakia. Ja ne nopeudenpudotukset on ihan turvallisuuden takia laitettu sinne, vaikka ne joidenkin mielestä turhia on. Eihän kaikki käytä turvavöitäkään.

No ohhoh. Kyllä on taas niin jeesus-meininki ettei mitään rajaa. No samapa tuo, ei tuo 115e ole kovin suuri summa siitä hyvästä että saa pitää hauskaa. Btw se poliisi oli muuten tosi ihana kun piti huolta Turvallisuudesta :) :) Möh.

No ohhoh. Kyllä on taas niin jeesus-meininki ettei mitään rajaa. No samapa tuo, ei tuo 115e ole kovin suuri summa siitä hyvästä että saa pitää hauskaa. Btw se poliisi oli muuten tosi ihana kun piti huolta Turvallisuudesta :) :) Möh.

Nojoo, kyllä sää saat lakia rikkoa ihan rauhassa :)

Hieman meinasi nyppiä kun laitoin Suomen pelin boxille päästäkseni hyvissä ajoin salille. Noh, katsoin 2 ensimmäistä erää boxilta ja sitten nauhotus oli loppunut:jahas:. Johtui siitä kun 2. ja 3. erän välissä oli ne perkeleen uutiset! Olisi siis pitänyt huomata nauhoittaa se eka pätkä, uutiset ja viimeinen pätkä, mutta eihän sitä nyt niin tarkasti tullut tutkailtua:(. Joutui sitten ylen sivuilta katsomaan 3. erän maalit vain. Jee.

Lisäksi vituttaa kun näppis on paskana ja aina kun laittaa a-kirjaimen niin tulee myös *-merkki, joita saa sitten poistella joka lauseen jälkeen. Lisäksi numeronäppäin 1 ei toimi kunnolla pelatessa. Onneksi näppikset ei paljoa maksa.

Öhö öhö. Tää oli taas näitä valtion rahankerjuu sakkorysiä. Maantiellä tuola hevon perseessä missä on muuten 80 rajotus, niin risteysalueella kun on 60 rajotus(ja se 60 rajotus jatkuu risteyksen JÄLKEEN vielä pari sataa metriä:dance2:) niin itse tulin siitä risteyksestä ja kiihytin jo heti 80km/h kun tiesin että siitä n. 200-300m jälkeen alkaa 80-alue. Mut ei. Posliinit tuli vastaan juuri ennen ku rajotus nousee ja lyö mulle sakon kouraan kun KAAHASIN ja muutenkin olin hengenvaaraksi yhteiskunnalle ajamalla 60 alueella 82km/h :dance2: Siinä sitten kun se mulkku raapusti mulle sakkoa niin ne pysäytti kaikki muutkin ketkä siitä sattu ohi ajamaan kummasta suunnasta tahansa ja rupes rustaa sakkoa. Voi morjes mitä juutalaisuutta sanon minä. Ensinnäkin kuka saatanan älyvapaa ihmisjäte on keksiny että risteysalueella pitää laskea sitä nopeutta?? Vitun taloudellista ja kätevää ja kaikin puolin sujuvaa JOS joku toimisi nopeusrajotusten mukaan ja jarruttelis ja kiihdyttelis muutaman kilometrin välein. Ei saatana.
Mistä ne poliisit on sen voinu tietää, että oot hiljentäny risteykseen niinkun kuuluu ja kiihdyttäny sen jälkeen? Aika helposti siinä tulee se kuva kun joku tulee 60km/h-alueella 82km/h vastaan, että sitä nopeutta on ajettu koko ajan.

Jos noilla nopeuden laskuilla risteyksissä vältetään edes yksi liikenneonnettomuus vuodessa, niin minusta ne ovat ihan hyvä asia. Kenenkään autoilevan rahapussissa ei varmasti tunnu muutama tuollainen 60->80km/h kiihdytys, eikä se myöskään näy merkittävänä matka-ajan venymisenä. Olkoonkin tämä sitten sitä jeesustelua vai mitä lie.

Hieman meinasi nyppiä kun laitoin Suomen pelin boxille päästäkseni hyvissä ajoin salille. Noh, katsoin 2 ensimmäistä erää boxilta ja sitten nauhotus oli loppunut:jahas:. Johtui siitä kun 2. ja 3. erän välissä oli ne perkeleen uutiset! Olisi siis pitänyt huomata nauhoittaa se eka pätkä, uutiset ja viimeinen pätkä, mutta eihän sitä nyt niin tarkasti tullut tutkailtua:(. Joutui sitten ylen sivuilta katsomaan 3. erän maalit vain. Jee.

Lisäksi vituttaa kun näppis on paskana ja aina kun laittaa a-kirjaimen niin tulee myös *-merkki, joita saa sitten poistella joka lauseen jälkeen. Lisäksi numeronäppäin 1 ei toimi kunnolla pelatessa. Onneksi näppikset ei paljoa maksa.
Hoho , et tosiaankaan ole ainoa uutisten uhri : )

Perkele! No olihan se pankin nettitunnuksien salasana unohtunu. PASKA MUISTI! ...Ja ei vois vähempää kiinnostaa lähteä jonnekkin helevetin pankkiin aukasee sitä taas. V*ttu. Laskutki erääntyy... Eikä aurinkokaan paista. PASKA PASKA. :jahas:

Jos noilla nopeuden laskuilla risteyksissä vältetään edes yksi liikenneonnettomuus vuodessa, niin minusta ne ovat ihan hyvä asia. Kenenkään autoilevan rahapussissa ei varmasti tunnu muutama tuollainen 60->80km/h kiihdytys, eikä se myöskään näy merkittävänä matka-ajan venymisenä. Olkoonkin tämä sitten sitä jeesustelua vai mitä lie.

Älä nyt viitti. Noita 100->80 tiputuksiakin on pilvin pimein. Parempi onkin ajaa sitä 80km/h kokoajan, kun jaksa raplata kaasua ja kiihytellä joka toinen minuutti. Paska keksintö. Varmasti joku salaliitto. :jahas:

eDit: Olen pahoillani en osaa quotata aiemmi postattuun, niin päätin pistää uuden...

No ei sekään järkevää ole, joku kiireessä ajeleva vielä hermostuu ja lähtee tekemään ohituksia :)

En tiedä muista, mutta ei minua ole ikinä häirinnyt nuo nopeuden pudotukset risteyksissä tai maantiellä ja kun ajattelee asiaa, on nuo nopeuden laskut yleensä ihan perusteltavissa (risteys, jossa huono näkyvyys, mutkaisempi ja kapeampi tie jne jne)

No ei sekään järkevää ole, joku kiireessä ajeleva vielä hermostuu ja lähtee tekemään ohituksia :)

Mikäs sen mukavampaa kun ohitella jokainen ajoneuvo mikä eteen tulee. Mikään ei voita avointa tietä edessä ja ohittamisen nautintoa :dance2:

Back
Ylös Bottom