Eilen tuli frendiltä viestiä et on pannu mun muijaa... no kysyin muijalta et mitähän vittua.. no kaiken se kiisti ja syytti jopa mua siitä et näin paljon mä siihen luotan.. olin sitten hyvin riitautunu muijankans ja sit tuli illal viesti et sori tais olla aika huono läppä... Kuka vittu keksii tollasta läppää? kuulostaa lähinnä siltä et kaveri tahtoo meidän eroavan vaikka itse seurusteleekin... ja mistä vitusta mä voin tietää onks mitään tapahtunu? noh, tänään on sitten morsiamen luota kamojen pakkaus... en mä keksi tähän muuta ratkasua vaikka niin perkeleesti välitänkin muijasta... se on sit sukupuolitautitesteihin meno :kippis:
E: jos se for real oli läppä ja se jäbä vaan tahtoo et me seurustellaan niin mahtaa olla kiva fiilis sil jos on pilannu meidän suhteen sillä et se heittää mulle ''läppää'' ... tosin sit on kyl paska kohtalo muijallakin jos tulee dumpatuks läpän takia... on täs oikee hienomies fiilis... vittu tänää sit joutuu kuuntelee jotain muijan selittelypaskadiipadaapaa.. ollu tässä muutenkin tippa linssissä niin vitun hienoa..
E: jos se for real oli läppä ja se jäbä vaan tahtoo et me seurustellaan niin mahtaa olla kiva fiilis sil jos on pilannu meidän suhteen sillä et se heittää mulle ''läppää'' ... tosin sit on kyl paska kohtalo muijallakin jos tulee dumpatuks läpän takia... on täs oikee hienomies fiilis... vittu tänää sit joutuu kuuntelee jotain muijan selittelypaskadiipadaapaa.. ollu tässä muutenkin tippa linssissä niin vitun hienoa..
Kerran kuussa aina tippuu kirje missä on paksu nippu rahaa :D