Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen tuli frendiltä viestiä et on pannu mun muijaa... no kysyin muijalta et mitähän vittua.. no kaiken se kiisti ja syytti jopa mua siitä et näin paljon mä siihen luotan.. olin sitten hyvin riitautunu muijankans ja sit tuli illal viesti et sori tais olla aika huono läppä... Kuka vittu keksii tollasta läppää? kuulostaa lähinnä siltä et kaveri tahtoo meidän eroavan vaikka itse seurusteleekin... ja mistä vitusta mä voin tietää onks mitään tapahtunu? noh, tänään on sitten morsiamen luota kamojen pakkaus... en mä keksi tähän muuta ratkasua vaikka niin perkeleesti välitänkin muijasta... se on sit sukupuolitautitesteihin meno :kippis:

E: jos se for real oli läppä ja se jäbä vaan tahtoo et me seurustellaan niin mahtaa olla kiva fiilis sil jos on pilannu meidän suhteen sillä et se heittää mulle ''läppää'' ... tosin sit on kyl paska kohtalo muijallakin jos tulee dumpatuks läpän takia... on täs oikee hienomies fiilis... vittu tänää sit joutuu kuuntelee jotain muijan selittelypaskadiipadaapaa.. ollu tässä muutenkin tippa linssissä niin vitun hienoa..

Ihme pelleilyä ollut yhdessä brittiläisessä mma-puljussa. Tilasin kaksi viikkoa sitten shortsit ja hammassuojat. Maksu meni, eikä mitään kuulunut pariin päivään. Postipommituksen avulla sain vastauksen, ettei nyt ole juuri niitä shortseja. Valitsin toiset vastaavat sitten tilalle. Viikkoon ei kuulunut mitään. Pommitin taas viesteillä, ja kas nyt kummatkin tuotteet jo loppuneet. Napakasti viestiä, että rahojen olisi hyvä olla suht nopeasti tililläni, ettei tarvitse ottaa yhteyttä viranomaisiin. Jospa saisi niihin jotain vauhtia hieman.

Vittu mitä paskaa täälläki jauhettu nyt meikäläisestä. Joo elikkä on kyllä tullu kesät ja kaikki lomat paahdettua samaisessa firmassa ja tää on eka kerta ku pidän oikeastaan lomaa lukion aikana. Ja mulla on kyllä työsopimus 3.5 alkaen tän vuoden loppuun asti että eipä paljoa kiinnosta joku yks hikinen viikko kun työsopimus on jo tehty tosta seuraavasta viikosta lähtien. Onneks en oo niinku te, enpähä oo vielä ainakaa sulautunu tähä työt-ensin-muu-elämä-perässä -ajatteluun. Toivottavasti en koskaan. Tottakai nyt saatana työt menee loman tarpeen edelle, hyi vittu miten itsekästä ajatella toisin!

edit: niin siitä lusmuilusta vielä töissä. kyllä viime vuonna sain ihan ylimääräset boonukset työsuhteen loputtua ku en marissu ylitöistä sun muusta paskasta. että haistakaa vittu. melkee jo oli loppunu vitutus mut nyt se palas

edit2: vanhempien rahoista vielä. Mutsi on lähihoitaja ja siltä ei kauheesti fyrkkaa heru. Rahat on tullu opintotuesta ja talonmiehen hommista. Että ei kyllä nyt tainnu yleistykset mennä ihan nappiin.

Eilen tuli frendiltä viestiä et on pannu mun muijaa... no kysyin muijalta et mitähän vittua.. no kaiken se kiisti ja syytti jopa mua siitä et näin paljon mä siihen luotan.. olin sitten hyvin riitautunu muijankans ja sit tuli illal viesti et sori tais olla aika huono läppä... Kuka vittu keksii tollasta läppää? kuulostaa lähinnä siltä et kaveri tahtoo meidän eroavan vaikka itse seurusteleekin... ja mistä vitusta mä voin tietää onks mitään tapahtunu? noh, tänään on sitten morsiamen luota kamojen pakkaus... en mä keksi tähän muuta ratkasua vaikka niin perkeleesti välitänkin muijasta... se on sit sukupuolitautitesteihin meno :kippis:

E: jos se for real oli läppä ja se jäbä vaan tahtoo et me seurustellaan niin mahtaa olla kiva fiilis sil jos on pilannu meidän suhteen sillä et se heittää mulle ''läppää'' ... tosin sit on kyl paska kohtalo muijallakin jos tulee dumpatuks läpän takia... on täs oikee hienomies fiilis... vittu tänää sit joutuu kuuntelee jotain muijan selittelypaskadiipadaapaa.. ollu tässä muutenkin tippa linssissä niin vitun hienoa..

Onks tää sitä nykyajan rakkautta ?

Vittu mitä paskaa täälläki jauhettu nyt meikäläisestä. Joo elikkä on kyllä tullu kesät ja kaikki lomat paahdettua samaisessa firmassa ja tää on eka kerta ku pidän oikeastaan lomaa lukion aikana. Ja mulla on kyllä työsopimus 3.5 alkaen tän vuoden loppuun asti että eipä paljoa kiinnosta joku yks hikinen viikko kun työsopimus on jo tehty tosta seuraavasta viikosta lähtien. Onneks en oo niinku te, enpähä oo vielä ainakaa sulautunu tähä työt-ensin-muu-elämä-perässä -ajatteluun. Toivottavasti en koskaan. Tottakai nyt saatana työt menee loman tarpeen edelle, hyi vittu miten itsekästä ajatella toisin!

edit: niin siitä lusmuilusta vielä töissä. kyllä viime vuonna sain ihan ylimääräset boonukset työsuhteen loputtua ku en marissu ylitöistä sun muusta paskasta. että haistakaa vittu. melkee jo oli loppunu vitutus mut nyt se palas

edit2: vanhempien rahoista vielä. Mutsi on lähihoitaja ja siltä ei kauheesti fyrkkaa heru. Rahat on tullu opintotuesta ja talonmiehen hommista. Että ei kyllä nyt tainnu yleistykset mennä ihan nappiin.

Joo no mä kyllä ymmärrän teikäläistä. Jos kerta on sovittu, että hommat aloitetaan 3.5, niin se sitten myös aloitetaan silloin. Ei se oo sun vika jos pomo alkaa kenkkuilemaan. Ja kyllä se pieni loma itsekullekin tekisi hyvää joskus. Hirveän suorituskeskeistä tullut elämästä kun pitäisi muka koko ajan olla töissä. Jos nyt viikon haluaa pitää lomaa vuodessa, niin heti ollaan haukkumassa laiskaksi ja kiittämättömäksi. Ihme touhua.

Tämä kertoo hyvin tämän päivän nuorten asenteen työntekoon. Valitettavasti törmään tähän omassa firmassa viikoittain...

Edit: pakko jatkaa Lomaxin linjalla. Minä en saanut vanhemmiltani rahallista tukea elämääni sen jälkeen kun täytin 17 -vuotta ja oli pakko lähteä töihin. Kesäisin painettiin niin pirusti raksalla hommia, jottei kauheasti tarvinnut ottaa opintolainaa talvisin. Jumalauta piikattiin, kannettiin tavaraa, siivottiin ym. 35 markan tuntipalkalla. Ja otettiin urakoita, kun niistä tienasi paremmin. Vittu...

Juu ja 30 tuntisia päiviä. Mä saan vielläkin Mummolta ja Äipältä rahaa, vaikka oon ollu omillani jo monta vuotta :) Kerran kuussa aina tippuu kirje missä on paksu nippu rahaa :D

Ei ole tullut otettua vähään aikaa, mutta se vituttaa, jos kaapissa ei ole viinaa radalle lähtiessä vaan alkutumut pitää ottaa bissellä ja/tai lonkeroilla. Baarissa on sitten kusihätä vartin välein ja jatkuvasti saa ravata laarissa. On se viina vaa niin paljon helpompi, pari desiä nopeasti nassuun niin saa mukavan nousun, eikä tarvitse jatkuvasti kusella ravata.

Sikäli olen samoilla linjoilla muiden kanssa, että nykyajan nuorisossa (en ota kantaa, millainen työntekijä samuski on) on ihan perkeleesti lusmuja.

Mutta ajatelkaas, miltä teistä tuntuisi, jos teidän pitkään odottamanne ja suunnittelemanne loma odottaisi ja joku yrittäisi vesittää sitä? Ehkä joku reissukin varattu? Ihan riippumatta duunista ja työhistoriasta, kyllä se ainakin mua vituttais ihan suunnattomasti.

Vituttaa tän päivän olotila. Jotenki saatanan ahdistunu. Avasin siiderin, pikahelpotusta pullosta ja sillei.

Juu ite oon noita 18-20v nuoria katellu työelämässä niin jakautuu kyllä täysin kahteen kastiin. Toiset on ahkeria ja sitten on näitä, jotka ei jaksa peräkkäisiä 6 tunnin työpäiviä lol. Mä en ite myöskään kannata "TÖITÄTÖITÄOPISKELUATÖITÄ EIKÄ LOMIA" koska päähän siinä pamahtaa ellei nyt hurjasti töitänsä rakasta. Itse ekaa kertaa lomalla 2.5 vuoteen töistä ja aika piippuun asti ajelin itteni, että tajusin ettei töiden ainakaan vielä tarvitse olla niin helvetin tärkeässä roolissa. Lähinnä tosiaan alkaa masentamaan ja kadottaa täysin itsensä.

Samuskilla oikea asenne, pidä se loma hyvillä mielin, ei tosiaan ole sun ongelma se työntekijävaje.

Se on totta että kaikki tarvitsevat lomaa ja sitä pitääkin tarpeen mukaan pitää.
Mutta ajatellaan että kesälomakausi on kesä-elokuu ja siinä ajassa pitää monesti vakioporukka lomansa. Ja on aloja joissa sitä kesätuuraria pitää opettaa jo viikko/pari siihen duuniin ja talon tavoille ja nähdään edes että onko siitä homman tekijäksi ja luotettavaksi. Sitten jos tuossa kesässä pitää viellä kesälomien tuuraajallekin palkata tuuraaja että kaikki saavat lomansa niin ei se ainakaan pienessä firmassa ole kannattavaa. Tai käy kuten eräässä firmassa että vakihenkilö ollut jotain +11vuotta töissä niin ei saa kesälomaansa siihen mihin tarvitsee kuin kesälomien tuuraajoilla tarvetta lomalle kesällä.

vituttaa kun ei pääse eroon makean nälästä ja roskaruoka nälästä tänäänkin hain hesestä ruokaa ja kyllä tuli taas paska olo no tein ittelleni lupauksen että maanataina alkaa kunnon rääkki ja 10 kiloa poiiis kattoo taas millon se karkki nälkä iskee

vituttaa kun ei pääse eroon makean nälästä ja roskaruoka nälästä tänäänkin hain hesestä ruokaa ja kyllä tuli taas paska olo no tein ittelleni lupauksen että maanataina alkaa kunnon rääkki ja 10 kiloa poiiis kattoo taas millon se karkki nälkä iskee
Vituttaa, ku tuli käytyä Raxissa tänää syömässä. Piti käytä vähän jotain kevätkuteita ostamassa, niin päivän mittaan tuli kauhea nälkä, enkä keksinyt muuta halpaa ja hyvää paikkaa kuin Raxin, jossa oli mätöt tarjouksena 6,95e. Nyt on olo ihan upporasvalla kyllästetty ja tuli syötyä sitä hiilihydraattipaskaa varmaankin päivän kaloreiden edestä. Kiskoin sentään lautaselle raejuustot ja tonnarit, niin tuli edes joku eksynyt prodehiukkanen.

Miksei voi olla sellasia ruokapaikkoja, jossa vois syödä halvalla normaalin ruoka-annoksen ilman mitään upporasvoja tai muita paskoja? Mulle kelpais joku kotiruoka ihan hyvin, mutta ei kehtaa tuolla kaupungillakaan vetää ihan omia eväitä repusta ja alkaa mussuttamaan.:D

Vituttaa, ku tuli käytyä Raxissa tänää syömässä. Piti käytä vähän jotain kevätkuteita ostamassa, niin päivän mittaan tuli kauhea nälkä, enkä keksinyt muuta halpaa ja hyvää paikkaa kuin Raxin, jossa oli mätöt tarjouksena 6,95e. Nyt on olo ihan upporasvalla kyllästetty ja tuli syötyä sitä hiilihydraattipaskaa varmaankin päivän kaloreiden edestä. Kiskoin sentään lautaselle raejuustot ja tonnarit, niin tuli edes joku eksynyt prodehiukkanen.

Miksei voi olla sellasia ruokapaikkoja, jossa vois syödä halvalla normaalin ruoka-annoksen ilman mitään upporasvoja tai muita paskoja? Mulle kelpais joku kotiruoka ihan hyvin, mutta ei kehtaa tuolla kaupungillakaan vetää ihan omia eväitä repusta ja alkaa mussuttamaan.:D

niimpä kaikki vedetään upporasvaan suomessa me ollaan kohta pahempia läskejä kun jenkit !!! mä vähän korjasin omaa hese mokaa menemällä lenkille :D

En halua moralisoida, mutta itse ainakin olisin aivan helvetin tyytyväinen, jos saisin jotain kesätöitä kesäks. Duunissa on niin erilaista kuin koulussa, että ei ne hommat ainakaan itseäni rassaa. Tietenkin joskus on kiva lomailla, mutta sillon kannattaa takoa, kun rauta on kuumaa.:whip:

Joo on HUOMATTAVASTI hauskempaa/kivempaa/parempaa olla kesätöissä kuin koulussa. Pari HYVÄÄ syytä: ei kokeita ja ei kotiläksyjä :D

Mutta muuta jatkakoon asioista mitkä vituttaa.

Sanoin suoraan eräälle uimataidottomalle kikkelinkilluttajalle, että ui liian keskellä, jolloin ei ole tilaa kohdatessa, saati ohittaessa. Saatanan tunari potkaisi mua etusormeen, kun yritin ohittaa sen, jolloin sen paskainen kynsi onnistui nirhaisemaan mun ruvella olevan, viittä vailla paranemista olevan haavan auki. Ja se oli juuri sellainen peräeinari, että jäi hölmönä tuijottamaan eikä saanut muuta sanotuksi kuin jonkun epämääräisen ulahduksen.

Tyyppi siis ui koiraa vapaauimareiden joukossa.

Tuntuu että ihminen rankataan sen perusteella kuinka kova se on "paiskimaan hommia". Totuus on kuitenkin se että töitä tehdään vain ja ainoastaan rahan takia. Onhan se tietty ihan ymmärrettävää toisaalta, kun ei tarvi kovinkaan kauas mennä taaksepäin kun oli pakko tehä hommia aamusta iltaan että tuli toimeen. Nykyään kuitenkaan harvoin tarvii tehdä yli 40h viikkoja. Miksi haaskata koko nuoruuttaan töissä jos ei välttämättä tarvi, kun kaikki ne elämän hienoimmat hetket kuitenkin osuu varmaan monella niihin lomiin ja vapaapäiviin muutenkin. Kyllä sitä kerkee itsensä töissä mädättämään elämänsä aikana.. Tuntuu että kaikki jotenkin tähtäävät johkin suureen tulevaan ja sitä varten paiskivat hommia niska limassa. Joku täällä pakkiksella sen kiteytti mielestäni aika hyvin kerran jotenkin tähän tapaan: "Eläkää vaan täysillä sitä nuoruuttannekin, ei tää aikuiselämä ole yhtään sen kummosempaa." Eri asia nyt tietenkin sitten ne oikeasti lusmut mitkä siivettelee eikä tee yhtään mitään toimeentulonsa eteen. Lomat on maailman hienoin asia tässä elämässä kun muutenkin meiltä riistetään 1/3 elämästä työnteköön.

Back
Ylös Bottom