Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa kun oon hirveä kynis. Ei oo päässyt kuukauteen treenaamaan ja alkaa jo vähän ahdistaa :(.

Ei ollu ekassa kaupassa ehramia mullakaan. Kysyin neidiltä oisko siel takana mut ei löytäny. Koitti tyrkyttää valioo mut ei kelvanu :D Piti sit munki kahessa kaupassa käydä. Viereinen mamma patsasteli kun en ostanu toisesta kaupasta sit mitään muuta ku 2.5kg ehrnamii. Nii, ja raejuustoo unohin ostaa :dance2:
Kusettaa kusettaa koko ajan, siis tunnin välein pitää käydä kusella. Onko se normaalia ?
Kusettaa kusettaa koko ajan, siis tunnin välein pitää käydä kusella. Onko se normaalia ?
Ei ole todellista, YTHS:llä kestää yhden testin tulosten saaminen viisi viikkoa. En tajua, mikä siinä voi ottaa niin kauan, koska mistään viljelystä ei ole kyse. Kai siellä sitten vain on ruuhkaa. Lykkääntyy nyt sitten yksi toinenkin juttu sen takia mukavasti.

on jos diettaat tai sul on sukupuolitauti
Kannattaa nyt yrittää. Jos mulla olis tyttöystävä, niin olisin niiin onnellinen. Ja BMW 135i.eikä tyttöystäväkään varmaan jaksa mua enää kauaa katella. no jospa se tästä, kun kesä tulee..
En tiedä tuosta, mutta mulla tulee joka helvetin kerta kusihätä kun yritän nukkua päiväunia. Siis aina. Vaikka kävisin kusella ja sit menisin nukkumaan kun väsyttää pirusti, niin se kusihätä tulee samantien. Ei yöllä oo samanlaista ongelmaa.
Henki oisko tämä ongelma tuolta henkiseltä puolelta enemmän? Siis tuli vaan mieleen, että jos sitä alkaa jännittämään, tuleeko se hätä päälle, niin kyllähän se mieli saa tuon hädän päälle, vaikkei niin tarve oiskaan päästä helpottamaan...Heh, jotenkin tämä kommentti on niin hellyttäväHenki oisko tämä ongelma tuolta henkiseltä puolelta enemmän? Siis tuli vaan mieleen, että jos sitä alkaa jännittämään, tuleeko se hätä päälle, niin kyllähän se mieli saa tuon hädän päälle, vaikkei niin tarve oiskaan päästä helpottamaan...
Paska. Näin lumien sulaessa kaikki se paska jota näyttää olevan joka vitun paikassa. Onko se niin vaikeaa ottaa se paskapussi mukaan saatanan saatana. Alkaa pian olemaan melkosta estejuoksua toi ulkona liikkuminen.
Se johtuu siitä, että kun tuli ne kunnon lumipyryt, niin ihmiset eivät voineet korjata niitä kasoja pois. Nyt sitten kun tuli kevät ja lumet sulaa pois, niin sieltä ne alkaa joka paikasta paljastua vähitellen. Mutta kieltämättä oli vittumaista Turun Aurajoen rannassakin kävellä tuossa pääsiäisenä, kun keskellä jalkakäytävää oli mämmiä siellä sun täällä.Paska. Näin lumien sulaessa kaikki se paska jota näyttää olevan joka vitun paikassa. Onko se niin vaikeaa ottaa se paskapussi mukaan saatanan saatana. Alkaa pian olemaan melkosta estejuoksua toi ulkona liikkuminen.