Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itsekin käytän melkein joka liikkessä vyötä kun on selkävaivoja, joten en näe tuossa mitään ihmeellistä. Moni prokin taitaa käyttävän melkein koko reenin.
Mulla myös alaselkä paskana (spina bifida, yksi nikama liukunut yli sentin pois paikoiltaan, pari pullistumaa) ja joudun käyttämään vyötä aika paljon. Ehkä mä sitten aiheutan komediaa salilla kun jaksan kaikkien vaikeuksien jälkeenkin treenata sen mitä pystyn, mutta mua ei ainakaan itse se asia yhtään huvita. Ehkä se on nuorista HC-bodareista jotenkin huvittavaa kun joku spede käyttää vyötä joka sarjassa vaikka tekeekin ihan pienillä painoilla, LOL. Eipä sitä voi itse ymmärtää ennen kuin loukkaa itsensä.

salilla on käyny varmaa puolen vuoden ajan yks jätkä kenellä on ensinnäki vyö ihan niin joka liikkeessä missä vaan voi olla, se reenaa kaverinsa kanssa eikä kehtaa laittaa painoja alas niin sarjat on mitä on... ja reenitekniikoihin kuuluu mm. ykköset cheat curlis, siis ihan hauska jätkä jne mut ei se kyllä siis edistyny oo ollenkaan näiden kuukausien aikana..

ja sitte yks päivä oli tarkotus vetää maasta broidin kanssa ja salilta löytyy tasan 1-2 vyötä mitkä oikeesti sopii kapeavyötäröisillekki, ja joku tiukas futaripaidas pyörivä jätkä vissii oli ominu kyseisen vyön koko reenin ajaks ja NÄKI että me etittiin sitä.

siis vyötä käytettiin 70kilossa penkissä ja jalat oli ilmassa. ja myös kickbackissa ja haiuskäännössä jnejne.. helvetin urpot <.<

Erinäisiä tilanteita sivustaseuranneena voisin jopa väittää että käyt samalla salilla kuin minä ja ettei ihan OT:ksi mene niin kerronpas yhdestä jantterista joka meidän salilla treenaa. Koko herran olemus on päästä varpaisiin komediaa, tappaa salilla kaikki hienhajuunsa. Hän on salilla varmasti joka kerta sen 3h. Kävelee vain rennonletkeästi edestakaisin salia vesilasi kourassa. Silloin tällöin saattaa tehdä jotain liikkeitä liian isoilla painoilla. Kerran yllätin hänet nuokkumasta raskaalle osalle sijoitettujen kuntopyörien tuntumassa, itseasiassa hän nojasi kädet sylissä seinään jalat ohjaustangolla. Mielenkiintoinen kaveri.

Kasvaispa parta, vituttaa joka aamu kattella peilistä tällästä babyfeissiä :curs:

Mulla myös alaselkä paskana (spina bifida, yksi nikama liukunut yli sentin pois paikoiltaan, pari pullistumaa) ja joudun käyttämään vyötä aika paljon. Ehkä mä sitten aiheutan komediaa salilla kun jaksan kaikkien vaikeuksien jälkeenkin treenata sen mitä pystyn, mutta mua ei ainakaan itse se asia yhtään huvita. Ehkä se on nuorista HC-bodareista jotenkin huvittavaa kun joku spede käyttää vyötä joka sarjassa vaikka tekeekin ihan pienillä painoilla, LOL. Eipä sitä voi itse ymmärtää ennen kuin loukkaa itsensä.

Ostin kuukausi sitten Lidlistä sellaisen neopreeni selkätuen (semmoinen helvetin ohut) ja voisin sanoa että selkävaivaisella hakkaa 100-0 normaalin body/voimannostovyön. Kyykyssä, mavessa ja kulmasoudussa pistän vielä sen päälle voimannostovyön ja selkäkivut pysyy aika hyvin aisoissa :)

it001420v.jpg

Tuon tapaisen.

Tyhmät ihmiset. Voi saatana miten tyhmiä ihmisiä tämä pallo päällään kantaa.

Itse en tietenkään lukeudu kyseiseen joukkoon.

+1

Tuntuu että kaikki ovat tyhmiä ja itse tietysti viisain.

No vitsit sikseen, mutta tosiaankin tuntuu tyhmyys kasvavan päivä päivältä kaupungilla.

Vituttaa kun pitäisi tehdä sata asiaa ja mikään niistä ei onnistu tai lähde käyntiin. Pitäisi ostaa kevätvaatteita, mutta eihän niitä tietenkään löydy kun etsii etsimällä. Kuukauden kuolannut yhtä takkia, menen lopulta ostamaan sitä niin eikös ole myyty loppuun. Netistä meinasin ostaa yhden takin, viimeinen kappale. Myyjä ilmoittaakin lopuksi ettei suostu lähettämään Suomeen. Tässä vaiheessa alkaa päästä muodostumaan höyryä ulos. Ja vituttaa kun täältä Suomesta ei löydä ylipäänsä mitään vaatteita, vain jotain pappamalleja tai venäläisille suunnattuja ryysyjä. Ja salikin kiinni kuukauden, perkele.

EI VITUNVITUNVITUNVITTUJEN KEVÄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänään sain suuniteltua uuden treenin ja meni noin 4 tuntia koneella (ollut samalla pakkotoistossa ja youtubessa ja käynyt pari kertaa hakemassa ruokaa koneelle kun on ollut nälkä)

JA VITUN SÄHKÖT MENI POIKKI:

ARVAA TALLENSINKO TIEDOSTON A) KYLLÄ B) EN

ARVAA KAUANKO SÄHKÖT OLIVAT POISSA A) 10 SEKUNTIA B) 10 MINUUTTIA

ARVAA KUINKA PALJON VITUTTAA A) EI YHTÄÄN B) MITTARI MENEE MELKEIN PUNASELLE C) MITTARI MENEE REILUSTI PUNASELLE D) MITTARI MENI JUURI RIKKI JA KAIKKI VITUTTAA SAATANASTI!

Vastaukset: A,A,D

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EI VITUNVITUNVITUNVITTUJEN KEVÄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänään sain suuniteltua uuden treenin ja meni noin 4 tuntia koneella (ollut samalla pakkotoistossa ja youtubessa ja käynyt pari kertaa hakemassa ruokaa koneelle kun on ollut nälkä)

JA VITUN SÄHKÖT MENI POIKKI:

ARVAA TALLENSINKO TIEDOSTON A) KYLLÄ B) EN

ARVAA KAUANKO SÄHKÖT OLIVAT POISSA A) 10 SEKUNTIA B) 10 MINUUTTIA

ARVAA KUINKA PALJON VITUTTAA A) EI YHTÄÄN B) MITTARI MENEE MELKEIN PUNASELLE C) MITTARI MENEE REILUSTI PUNASELLE D) MITTARI MENI JUURI RIKKI JA KAIKKI VITUTTAA SAATANASTI!

Vastaukset: A,A,D

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vastauksistasi päätellen tallensit sen, mistä siis kiikastaa?

Badabum

Anteeksi
korjaus

b
a
d

onneks löyty kaapista iso tehopullo niin jaksaa suunitella uusiks koko paskan

Kyllä tää reuman juttu nyt vaan taas vituttaa. Kattelin A-talkia areenalta ja siellähän oli tämä HUS:n ylilääkäri puhumassa potilaiden ja perheiden suusta kuinka ei tarvita laitoshoitoa ja vanhemmat haluaa töihin. Haista sinä vittu! Ja aa, et tainnut tietää että reumaa sairastetaan muuallakin kuin PK-seudulla. "Kyllä meillä HUS:ssa sitä ja tätä ja tuota". :hyper: Lisäksi joku kokoomuksen pelle siellä koitti kovasti kertoa uudesta tulevasta terveydenhuoltouudistuksesta. Joopa joo.

Mulla ei oikeesti löydy kyllä yhtään ymmärrystä tälle asialle. Meidän veronmaksajien rahat lainataan Kreikalle ja pistetään johonkin vitun Thaimaan jokeen miljoona!!! MITÄ VITTUA.

Hyödynnän ilmasen koulutuksen ja sen jälkeen täältä voikin painua helvettiin. Hyvinvointivaltio muka, "kansan"edustajat ne vetelee vaan omia päätöksiään eikä kukaan kuuntele mitä mieltä me tavalliset ihmiset ollaan. Täällä ei uskalleta edes kansanäänestystä pitää mistään kun lopputulos ei menisi suunnitelmien mukaan. Munathan tältä suomineidolta on surkastunut aikoja sitten, mielistellään jokaista maata kuka vaan sattuu apua pyytämään, omista niin viis. Täähän on tätä suomalaisten "mitähän noi meistä aattelee". Mahtaisi itsenäisyyden hankkineita hävettää ja sylettää. Hyi vittu, pitäkää tunkkinne.

Tollasta vois kyllä kokeilla. Saa kivasti piilotettua paidan allekin niin ei pääse turhaan aiheuttamaan tahatonta salikomediaa.

VITUTTAA NIIN ANKARASTI Kun menee salille ja kortti ei saatana ole voimassa. Jos minä kysyn siltä tyypiltä siinä tiskillä et mihi asti voimassa ja se vastaa 4.4.2010 nii kyllä se perkele tarkottaa että se on voimassa vielä tänään. vitun suomenruottalainen takatukka vois opetalla suomalaisten tavat ilmaista asiat. Jos asian noin sanoo niin sehän tarkoittaa että kortti on voimassa tän päivän loppuun asti, kuhan kello lyö keskiyön yli. Eikä niin että se oli voimassa vielä 3.4.2010 ja tänään oli eka päivä milloin se ei ole voimassa. mikä vitun logiikka????? Ei nyt vittu ruokakaupankaan ilmoita aikaa enää milloin se ei ole auki. Esim 8-22 jos menee kiinni klo 21.

VITUTTAA NIIN ANKARASTI Kun menee salille ja kortti ei saatana ole voimassa. Jos minä kysyn siltä tyypiltä siinä tiskillä et mihi asti voimassa ja se vastaa 4.4.2010 nii kyllä se perkele tarkottaa että se on voimassa vielä tänään. vitun suomenruottalainen takatukka vois opetalla suomalaisten tavat ilmaista asiat. Jos asian noin sanoo niin sehän tarkoittaa että kortti on voimassa tän päivän loppuun asti, kuhan kello lyö keskiyön yli. Eikä niin että se oli voimassa vielä 3.4.2010 ja tänään oli eka päivä milloin se ei ole voimassa. mikä vitun logiikka????? Ei nyt vittu ruokakaupankaan ilmoita aikaa enää milloin se ei ole auki. Esim 8-22 jos menee kiinni klo 21.

Tunnen myötävitutusta.

Onhan se niin että kaupatkin ilmoittaa "tarjoukset voimassa ma-pe" kyllä se saatana on sillon saatava se jauheliha alehintaan vielä perjantaina!

On tuo kyllä ihmeellistä. Itselläni on ainakin toiminut aina sen merkityn päivän loppuun asti. Varmaan sun käyttämällä salilla on sellanen systeemi että lasketaan sekuntilleen ne ajat tjtn?

Back
Ylös Bottom