Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

VOI HELVETTI MÄ OLEN TYPERÄ!

Palkka tuli joskus tossa yhden maissa ja päätin sit äsken varata lennon Damiin vielä tänä yönä. Otin ensin päiväksi 12.4 ja sit avasin toiseen välilehteen ebookersin sivun, missä oli tiedot 13.4 lennosta. Halusin sen 13.4 lennon, mutta kuinkas sitten kävikään... Varasin tietysti väärän. Maksoinkin vielä.

Eihän tässä muuten mitään, mutta mulla on 11.4 viimeinen työpäivä ja haluaisin silloin lähteä vielä ulos tai tehdä jotain muuta kavereiden kanssa. Nyt ei oikein voi, koska bussi Helsinkiin lähtee joskus klo 4.00 ja lento lähtee 8.30. Vitutusta lisää vielä se seikka, että nyt kun tarkistin, 13.päivän lento olisi ollut halvempi :jahas: Pääsen töistä muistaakseni joskus kympiltä, eli siitä vaan himaan viimeistelemään pakkaaminen, unta pari tuntia ja sit neljältä pirteänä ja virkeänä bussiasemalle. Helvetin hienoa.

FB:ssä ei juuri muuta tehdä kuin synnytetään niin että välilihat vaan paukkuu. Tai sitten puklataan. Tilapäivitykset on tyyliin "Meidän Einari puklasi juuri kolme litraa" ja kohta on sata ihmistä käynyt klikkaamassa "tykkää".
Näin ainakin kun katselee omien kavereideni tilapäivityksiä. Aivan mahtavaa.

Onneksi en tunne montaa perheellistä. Tosin olen kyllä huomannut muutaman tuon tyyppisen ihmisen. Jos oisin tietäny sen mitä tiedän nyt, niin en oisi kyllä ottanut noita perkeleitä tonne kaveri listalle.

Kaveri delas eilen, päivä alkoikin niin mukavasti.

Suomi-lisät joka helvetin tuotteessa mitä täällä maassa haluaa ostaa.

Katsellut uutta Thinkpadia Lenovolta, USAn verkkostoressa hinta olisi yhteensä 1500 euroa. Suomessa halvimmillaan karvalakkimalli ko. versiosta eli huonommat speksit..alkaen 2400 euroa. Haistakaa nyt iso ja kova paska.

Tuolla välihinnalla matkustaisin USAhan lentäen, vaihtaisin suomalaisen näppiksen ja virtajohdon ja saisin tilalle spekseiltään paremman mallin ja ostelisin lopuilla rahoilla vaatteita, sen sijaan että menisin lähimpään kivijalkaliikkeeseen stadiin asioille.

Itse tuli aiheutettu sali komediaa, mutta sentään ketään ei nähnyt (toivottavasti) :wtf:

http://www.youtube.com/watch?v=W5hNfbOgpyM

Mietin, että ton tyylinen mainos pitäis tehdä , että mies menis salaa vatkaamaan palkkaria sohvalle salaa vaimoltaan.

No oli sitten palkkarit laiteltu ja sekoittelin niitä ja demostroin mainosta vatkaamalla palkkaria kiivastii eteen ja taakse. No eiköhän se sheikkeri auennut oikeen kunnolla ja puolet palkkarista housuille :rock:

Ei hitto. Salilla käy yksi mies joka ähkii kovaan ääneen just sen kuulosena, et vois luulla et se laukee ihan kohta. Kaveri oli mielessään tullut samaan mielleyhtymään et ihanku se äijä panis jonku kanssa, sen kuulosta. :D Ääni tulee siis jokaisella toistolla kaikissa isommissa liikkeissä. Eilen mulla herpaantu oma keskittyminen ja repesin nauruun kun tein lähettyvillä haukkareita, ei vaan voinut mitään.

Pitäsköhän alkaa vastapainoksi voihkimaan? :rolleyes:

E. kirjotushärö

Salilla on eräs ihan treenanneen näkönen jannu, mutta sen treenit pistää aina naurattamaan. Tää sälli nimittäin käyttää _ihan joka_ liikkeessä vetoremmejä. Teki se penkkiä, hauista tai ylätaljan lämmittelysarjoja niin remmit on aina tangossa kiinni. Mielestäni näyttää kovin urvolta, jos vetoremmit käytössä joka ainoassa liikkeessä ja sarjassa...Itse en käytä remmejä koskaan, mutta ymmärrän niiden käytön kyllä jos puristusvoima ei riitä esim. kovien mave sarjojen tekoon...

Toinen tapaus...

Salilla käy semmosia 15-16v nuoria sällejä aina 3 hengen porukassa. Yleensä niistä kaks tyyppiä treenaa ihan hyvin ja kovaa ja tää kolmas, selvä porukan "kovin jätkä" vaan neuvoo niitä kahta muuta ja selittää miten pitäs treenata. Vielä en ole sen ite nähnyt salilla tekevän mitään muuta kuin ylätaljaa. Ne on salilla aina joku 1,5h ja siinä ajassa tää liuhuletti vaan selittää kavereilleen "oikeita treenitapoja" ja sivussa saattaa itse tehdä pari sarjaa ylätaljaa... Tehokasta treeniä täytyy sanoa...

Berserkr--;2850657 Toinen tapaus... Salilla käy semmosia 15-16v nuoria sällejä aina 3 hengen porukassa. Yleensä niistä kaks tyyppiä treenaa ihan hyvin ja kovaa ja tää kolmas sanoi:
Mitäpä jos kolmas jamppa on kahden muun valmentaja? Jo nuorena päätynyt valmentamisen polulle?

Tulevat pyhät. Pää hajoaa kun ei vaan oo mitään tekemistä, suuri osa paikoistakin kiinni. "Rentoudu, hiljenny viettämään aikaa" joo eli istu koko päivä sormi perseessä, huoh...

Lähdin etuajassa kotoa että kerkeän käydä kokeilemassa Under Armoreita (jotka tilaan sitten halvemmalla netistä) ja sitten menisin suoraan nyrkkeilee. Eikös sitten Itiksessä ollut koot loppu, joten menin foorumiin. Siellä sitten huomasin että olin unohtanut treenipaidan ja shortsit kotiin ja kello oli niin paljon ettei enää kerinnyt niitä kotoa hakemaan. No sitten kotona huomasin, että Under Armorit onkin kalliimmat tilata netistä toimituskulujen ja verojen takia joten piti mennä takaisin foorumiin ostamaan kamat :)

Back
Ylös Bottom