Onko sellaisia naisia olemassa, jotka ei jatkuvasti naputa ja kiukuttele tai huuda ja vittuile?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sellaisia naisia olemassa, jotka ei jatkuvasti naputa ja kiukuttele tai huuda ja vittuile?
Perkeleen Welho!
Mulla on 5meganen netti ollu jo kolmatta vuotta. Nyt tuli noi uudet nopeudet ja hinnat. Haluaisin vaihtaa 10megaseen, joka on halvempi kuin nykyinen vitonen. Pitäs sitten sitoutua 12kk sopimukseen ja maksaa vaihtomaksua 30egee. Sitten 40megasen sais samalla hinnalla kuin nyt 5megasen+uuden modeemin ja sitoutuminen 6kuukaudeks. Tää on tehty tarkotuksella tällaseks paskaks...ei meikä tarvii 40megasta...vai tarviinko...toisaalta tekis mieli keventää laskua 35,90->24,90 mutta sitten pitää sitoutua 12kk ja maksaa se vitun 30eskoa.
Mitä vittua mie teen?
Vittu osaa taas mitään päättää...perkele...
Mitääää, maksaako se kymppimeganen 25ekee kuussa :wtf:???
Mä maksan yli kolmekymppii kaksmegasesta :curs: :lol2:
Perkeleen Welho!
toisaalta tekis mieli keventää laskua 35,90->24,90 mutta sitten pitää sitoutua 12kk ja maksaa se vitun 30eskoa.
Mitä vittua mie teen?
Vittu osaa taas mitään päättää...perkele...

Oon ostanu 0.3 rasva-% raejuustoa, voi jeesus et tuo maistuu kauheelta! Ei tota voi edes syödä. Varotusmerkit kaikkiin rasvattomiin tuotteisiin heti!