Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Onko sellaisia naisia olemassa, jotka ei jatkuvasti naputa ja kiukuttele tai huuda ja vittuile?

On. Tuo muija tuossa soffalla makaa naputtamatta, kiukuttelematta, huutamatta tahi vittuilematta.

Huonompi puoli asiassa on se, että rauhallinen olotila johtunee noro-viruksesta...
Itsekin istuin yöllä moneen otteeseen vessassa suorittamassa melko täydellistä tyhjennysharjoitusta.
Eikä tässä sinänsä, jos saisikin potea rauhassa, mutta vanhemmalla likalla on sama tauti, pikkupojalla joku muu tauti ja pienimmäisen sairastumista kauhulla odotan.

Ei. Katoppa tätäkin ketjua.

Ugh! Urhon netti-tv vituttaa uskomattoman paljon. Kiva maksaa tästä paskasta kun nyt koko lähetys jumissa.
5984222.jpg

Perkeleen Welho!

Mulla on 5meganen netti ollu jo kolmatta vuotta. Nyt tuli noi uudet nopeudet ja hinnat. Haluaisin vaihtaa 10megaseen, joka on halvempi kuin nykyinen vitonen. Pitäs sitten sitoutua 12kk sopimukseen ja maksaa vaihtomaksua 30egee. Sitten 40megasen sais samalla hinnalla kuin nyt 5megasen+uuden modeemin ja sitoutuminen 6kuukaudeks. Tää on tehty tarkotuksella tällaseks paskaks...ei meikä tarvii 40megasta...vai tarviinko...toisaalta tekis mieli keventää laskua 35,90->24,90 mutta sitten pitää sitoutua 12kk ja maksaa se vitun 30eskoa.

Mitä vittua mie teen?

Vittu osaa taas mitään päättää...perkele...

Perkeleen Welho!

Mulla on 5meganen netti ollu jo kolmatta vuotta. Nyt tuli noi uudet nopeudet ja hinnat. Haluaisin vaihtaa 10megaseen, joka on halvempi kuin nykyinen vitonen. Pitäs sitten sitoutua 12kk sopimukseen ja maksaa vaihtomaksua 30egee. Sitten 40megasen sais samalla hinnalla kuin nyt 5megasen+uuden modeemin ja sitoutuminen 6kuukaudeks. Tää on tehty tarkotuksella tällaseks paskaks...ei meikä tarvii 40megasta...vai tarviinko...toisaalta tekis mieli keventää laskua 35,90->24,90 mutta sitten pitää sitoutua 12kk ja maksaa se vitun 30eskoa.

Mitä vittua mie teen?

Mitääää, maksaako se kymppimeganen 25ekee kuussa :wtf:???

Mä maksan yli kolmekymppii kaksmegasesta :curs: :lol2:

Eniten vituttaa noi Welhon lupaamat teoreettiset nopeudet törkeesti ylihinnoiteltuna. Jos asuu vähänkin vanhemmassa taloyhtiössä niin voi vaan uneksia kellottavansa noita luvattuja nopeuksia (100/200). Kannattaa hankkia seedbox ja tavara liikkuu ;)

Ihmiset vituttaa.

Onneksi mun ei tarvi töissä olla ihmisten kanssa paljoa tekemisissä. Vielä silloin, ku olin asiakaspalveluhommissa, kyllä huomas miten se kulutti energiaa paljon enemmän kuin fyysinen työ. Vaikka tapasi paljon mukaviakin henkilöitä, ihmisistä muodostui sellainen "iso massa", joka vei hirveästi voimia.

Ehkä mä olen erakkoluonne.

vituttaa kaikki eniten kaverit kun ne pyydä mua minnekkään eikä edes soittele.. pitäiskö mun aina soittaa ja pitää yhteyttä kaikkiin ei mulla riitä energiat sellaseen... vituttaa koko suomi parasta olis muutta somaliaan ja ottaa somalia kansalaisuus ja sitten muuttaa takasin suomeen niin ei tarvis stressata töistä kun paritonnia tulis joka kuukausi rahaa että kiitos suomiiiiiiiii!!!!!!!!! kiitos työkkäri joka ei auta mua edes hankkimaan työharjoittelu paikkaa vaikka työkkärissä on sellainen kansio missä olis harjoittelu paikkoja mutta ei tarvi auttaa.... kiitos kela siittä 200 euron työttömyyskorvauksesta jonka saan joka kuukausi ja kiitos laskuttajat niistä 250 euron laskuista jota tulee joka kuukausi kiitos kaikille kiitos!!!!! ei tarvi ajatella suomen nuorten tilaa kuhan itte saa 10 000 kuussa palkkaa mitäs sitten kun kaikki vanhat menee eläkkeelle mistäs hankitte työvoimaa kun nuoret ei kohta enää suostu tekee töitä..?? sellainen ihan pieni vitutus päällä

Asiakaspalvelijat Helsingissä. Yksi vitun ohjelmanumero saada esim. lounassetelin verran "ihan mitä vaan sushia..laita joku lajitelma. Mikä? No ihan mitä vaan....ei, en halua katsoa tuota sun kymmenensivuista menua ja valita sieltä."

Enemmän huvittavaa kuin vittumaista, mutta tipuin erään firman rekryprosessista (hakuaikaa oli monta viikkoa) koska en päässyt haastatteluun toiseen kaupunkiin päivän varoitusajalla. Sovittiin että soitetaan takaisin, mutta seuraava yhteydenotto tuli tänään Kiitos mielenkiinnostasi -sähköpostin muodossa:D En viitsi mainita firman nimeä, mutta se voi rimmata Pernst & Gyoungin kanssa.

Vituttaa, kun ei yhtään taas kattonut mitä ostaa. Eli kotona on monitorin kaapeli joka on toisesta päästä naaras, ja toisesta uros. Pitäisi olla molemmista päistä uros, että sopisi. Ostin sitten fiksuna adaptorin jolla saan muunnettua sen sopivan pään sellaiseksi, ettei sekään sovi.

Oon ostanu 0.3 rasva-% raejuustoa, voi jeesus et tuo maistuu kauheelta! Ei tota voi edes syödä. Varotusmerkit kaikkiin rasvattomiin tuotteisiin heti!

Perkeleen Welho!
toisaalta tekis mieli keventää laskua 35,90->24,90 mutta sitten pitää sitoutua 12kk ja maksaa se vitun 30eskoa.

Mitä vittua mie teen?

Mikä siinä sitoutumisessa nyt sitten on niin kamalaa, kun sulla on sama netti ollut jo 3vuotta? Ton 30e saat muutamassa kuukaudessa takasin, kun pääset muuten halvemmalla.

Onko pelkoa, että oot muuttamassa johonkin, vai mikä on ongelma? Jos muutat ja netti siirtyy mukana, niin mitä sitten? Jos siirryt welhon alueen ulkopuolelle, niin ei ne pysty vetoomaan tohon määräaikaseen sopimukseen, jos eivät pysty sulle palvelua tarjoamaan.

Itse vaihdoin 12kk määräaikasesta saunalahden 30m liittymästä elisa viihteeseen parin kuukauden käytön jälkeen. Ei mitään mainintaa tullut määräaikasuudesta ja liittymän vaihto onnistu samantien. Kaapelimodeeminkin sain pitää, kun eivät sillä enää mitään tee. Eli ei niitä välttämättä niin vakavasti oteta :)

Anna palaa vaan, kun kerran halvemmalla pääset. Turha tuota kalliimpaa ja hitaampaa liittymää on pitää.

Vituttaa tämä Suomen valtio ja sen munattomuus!! On aivan käsittämätöntä, miten ei huippusairaalaa saada pelastettua. Ja samalla ladotaan muualle rahaa, otetaan mummoja maahan, vipataan vähän Kreikalle ja muille varmille takaisin maksajille, syötetään Afrikan katukissoja, järjestetään Ylelle rahoitusta ja autetaan kaikkia muita, paitsi MEITÄ OMIA KANSALAISIA! Vanhanen on suoraan sanottuna täysin munaton vanhus, joka sietäisi jo lähteä helvettiin sieltä hallituksesta. Voisi mennä viettämään eläkepäiviä kahden mummon kanssa, jotka sai nyt Suomeen hankittua. He voisivat katsella sieltä korkealta huvimajastaan kuinka sairaat suomalaiset kärsii ja samalla nautiskella kupposen teetä Ylen uuta MaMu -kanavaa tuijotellen. Hyssälä ja Risikko liittyvät seuraan vähän myöhemmin kahden, krhm, ulkolaistaustaisen miehen kanssa. Se on sitä kulttuurin rikastamista!

SAATANA!!

Voitte kuvitella vitutuksen määrää, kun ak:lta itseltään on mennyt osittain nuoruus pilalle reuman takia, enkä todellakaan toivoisi kenellekään tätä tautia. Mutta kyllähän hallitus tietää mikä on meille kansalaisille parasta :worship::worship:

Tulin lukemaan tätä ihan vaan jotta omat vitutuksen aiheet näyttäisivät pienemmiltä, tämä kun kuitenkin on nimeltään "Vituttaa niin ankarasti", mutta ei, ihan oikeesti, nyt hajoo pää. Voi vittu kun vituttaa. Raejuusto ja virpojat.. just. Oiskin noin pieniä murheita.:(

Vitun räntäsade

Kipeeks tuleminen alko vituttaa, nyt kun oikein miettii.
Yöllä kahen aikaan heräsin järkyttävään mahakipuun, ja eikun oksentaa saman tien. Kelasin et se siitä sitte, mut laattaapa tulikin lisää. Oksennusta jatku puol neljään, voi vitunvittu, reilu 20 kertaa tuli laatat putkeen. Miten vitusssa tää on ees mahollista, nyt oon onneks selvinny oksentelusta, eikä oo lisää tullu, eikä mun puolesta tarvii ton yöllisen helvetin enää toistuu.

Ja tottakai tänään on treenipäivä ja sen lisäks autokoulua varten piti olla lääkärintarkastus. No vittu ei ole ku en voinu mennä laattaamaan lääkäriä täyteen, saan kortin varmaan joululahjaks

Back
Ylös Bottom