Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vaihdoin vapaan, stressittömän ja hyväpalkkaisen työn vapaaehtoisesti maailman tylsimpään konttorirotan työhön...
Liksassa tuli tappiota "vain" 20 000e vuodessa.

Hmmm... Jotenkin musta tuntuu että me ollaan samalla alalla ja olet tehnyt just sen liikkeen mihin "moni" lähtee komeemman tittelin perässä ;)

Sanoinkuvailematon vitutus iski juuri KELAsta. Oon tähän mennessä vielä koittanut ymmärtää sitä laitosta, mutta nyt alkaa menemään hermot.

Neljän viikon täydet työttömyystuet+ylläpitokorvaukset nettona 660euroa.
Revit perse ruvella itselles osa-aikaduunia ja saat nettona 240e, kelalta 310e = 550e.

Toivon todellakin että tuossa on jäänyt ylläpitokorvaukset maksamatta. Varmuus tulee ylihuomenna kun näkee päätöksen. PALKITSEE IHAN SAATANASTI TÄLLÄ HETKELLÄ OPISKELLA, OLLA TYÖHARJOTTELUSSA JA TEHÄ OSA-AIKATYÖTÄ. Tähän lisätään vielä erään suomenruotsalaisen persesilmän maahanmuuttopolitiikka ja naamakerroin höystettynä ajatuksella neekeristä joka nauraa olkkarissa jalat pöydällä "nain mina maka kun sina tehda tyota" ja nostaen VOKista ILMASTA FYRKKAA joka toinen viikko. Nyt on saatana pitkä ja kivinen tie venytellä senttejä ja pennejä ja esaria.

Poliittisen korrektisti muotoiltuna: Vittu että teen vielä jotakin radikaalia

MUA OIKEASTI NYTTEN VITUTTAA IHAN SAATANASTI

Kyllähän tuo kieltämättä vituttaa opiskella ja painaa osa-aikaista duunia ja tienata yhteensä max sama mitä saisit opiskelun ohella esim sossusta tekemättä opiskeluiden ohella mitään duunia.

Toisaalta, silloin kun se päivä ehkä joskus koittaa, että joutuu sossuun turvautumaan, vituttaisi jos sieltä saisi vielä vähemmän kuin mitä nyt.

Roaccutanin takia koko ajan pieni flunssa päällä ja riittää että salin ovesta menee sisään, nii heti hemmetinmoinen hiki päälle + voimatasot laskenu ihan vitusti. 3 kk tätä vitutusta jo takana ja vielä samat 3 edessä... VITUTTAA!

Joo näkyy työkokemuksena, mutta miettikääs vähän missä taas on se järki? Ilmoittamieni laskelmien perusteella saisin työttömänä opiskelijana (työvoimakoulutus) yli satasen enemmän, mitä nyt kun tein duunia ohessa viimejaksollekin. Mitä vitun hyvinvointia tämä on ja millä perkeleen kieroutuneella tavalla tässä saatanan mahtavassa Suomessa se voi kannustaa tekemään töitä?! Pääasia että saadaan pakolaiskiintiö täyteen hei.

E: Jos oisin saanut tukia edes vähän yli 500e (joka ois tarkoittanut sitä, että tosta 240 palkasta ois jäänyt vähän yli satanen omaa tienestiä) niin oisin ollut ihan vitun onnellinen. Mutta nyt kun on oma tienesti tuo mitä on niin en voi käsittää miten vitussa ne voi maksaa yli -100%:na tukia (verrattuna palkkaan). Mitä vitun järkeä mun on tehdä työtä kun joka hetki kun kolahtaa tunti täyteen ja tuntipalkka tilipussiin niin tiedän, että siitä verotetaan kelan puolelta enemmän, mitä juuri tienasin? Ei saatanan

Eli siis käytännössä mun tuntipalkka on ollut -4e/h. Öö?? Voi pillu. Ei edes se kelpaa että olisin (epävirallisesti) palkattomana tehnyt vaan vittu viedään tuloista vielä 110euroa ylimäärästä, rankaistaan tätä meidän suomalaista asiakasta joka tekee opiskelun/työharjoittelun ohella duunia, duunin tekemisestä tuista hänen palkan kokoisen määrän lisäksi vielä 110euroa ylimääräistä.

EDIT: HEHEE VOINPA AINAKIN TULEVAISUUDEN TYÖHAASTATTELUISSA TILITTÄÄ KUINKA TUNNOLLINEN TYÖNTEKIJÄ OLEN KUN ALAN TEKEMÄÄN MIINUSPALKALLA TYÖTÄ.. "VOIN ANTAA ESIMERKKINÄ TÄN MUN TYÖKOKEMUKSEN"

HAHAA VITTU ETTÄ ON PALKITSEVAA SAATANA, MIETTIKÄÄ NYT VITTU VAIKKA OMALLE KOHDALLENNE

EE: Noniin tulihan tonne vitun verkkopalveluun päätöksetkin, näyttäisi onneksi nuo ylläpitokorvaukset puuttuvan.. Seuraavaksi vitunmoinen soittelurumba ja paperisota käyntiin että saa ne. Onhan tämä perseestä vittu. Hyvä mieli jäi, en tehnyt duunia kun -50%/h -palkalla :)

Vitun yle.. Jos yle areenasta haluaa jotain järkevää katsoa niin pitää olla yle passi, voi saatanan apinat. Nyt ei voi sitten Yle areenaakaan käyttää, jollei ole tv-lupaa. Lainaus sivuilta "TV-maksutietoja ei ole pakko täyttää. Niitä tarvitaan vain erityistapauksissa, kuten K15-merkityn ohjelman katselussa." Kuka vittu yle areenasta haluaa kattoa jotain fst:n ruotsi paskaa. Kerrankin kun saivat hyvä sarjan, niin sitäkään ei voi sit katsoa, kun se K-15 ja vaatii tv-luvan, mitä vittua sanon minä. Taitaa olla ylen laivassa jo kohtuullisen monta reikää pohjassa, keulaportti huoltamatta ja jäävuori edessä..

Nyt alkoi sitten yksi pikkuasia vituttaa niin paljon, ettei mitään määrää. Ostin eilen läppärin tän pöytäkoneen seuraksi. Vähän niin kuin varakoneeksi, kun tämä paska hajoilee koko ajan. No, läppärissä on windows 7, jonka yksi puuttuva ominaisuus saa mut repimään hiuksia päästä. Siihen saatanan paskaläjään ei saa enää työkaluriviä ylös.

Mulla on aina ennen kaikissa muissa windowseissa ollut toi oma tietokone siellä. Siellä on sitten todella kätevästi kaikki levyasemat ja muut oman tietokoneen sisältö yläpalkissa. Kätevin ominaisuus ikinä. Ja seiskasta se on otettu pois. Ja näyttäisi siltä, että ei sitä sinne saa jos et ole joku koodarivelho. Saatanan saatana.

Vituttaa kun työhaastattelu edessä ja tarjottiin sen verran hyvää paikkaa, että vituttaa vaan kun jossain takaraivossa kytee ajatus, että taas tämä mokataan. Vaikka kuinka yrittää ajatella positiivisesti niin silti joku hiirulainen päässä tunkee tuota negatiivista tietoa eteeni. Perkele.

:D

Polvea särkee liikkuessa aivan saatanasti. Kiva taas eilen, kun lenkillä kävin ja duunissa olin, niin nyt sitten aamulla ei lenkkaamatta päässyt liikkeelle. Sais pari tärkeää hommaa pois alta, niin ei muuta kuin Pulssiin ultraäänikuvauksiin.

Nyt alkoi sitten yksi pikkuasia vituttaa niin paljon, ettei mitään määrää. Ostin eilen läppärin tän pöytäkoneen seuraksi. Vähän niin kuin varakoneeksi, kun tämä paska hajoilee koko ajan. No, läppärissä on windows 7, jonka yksi puuttuva ominaisuus saa mut repimään hiuksia päästä. Siihen saatanan paskaläjään ei saa enää työkaluriviä ylös.

Mulla on aina ennen kaikissa muissa windowseissa ollut toi oma tietokone siellä. Siellä on sitten todella kätevästi kaikki levyasemat ja muut oman tietokoneen sisältö yläpalkissa. Kätevin ominaisuus ikinä. Ja seiskasta se on otettu pois. Ja näyttäisi siltä, että ei sitä sinne saa jos et ole joku koodarivelho. Saatanan saatana.

Mikä versio Win 7:sta? Ainakin Win 7 Pro antaa siirtää tuon työkalurivin ylös tai sivulle.

Alaselkä taas kipeänä, eräs nainen pyörii mielessä liikaakin ja muutenkin tulevaisuus hämärän peitossa, kun ei tosiaan tiedä mitä tekisi. Muutenkin tuo nainen joka pyörii mielessäni koko ajan muuttaa kesällä luultavasti pois :(

Back
Ylös Bottom