Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Aaaaah, kun tuntuu ihanalle poskionteloissa. Meni sitten tulehtumaan hieman. Vedän illalla sellaset tropit, että lähtee se räkä. Enpä muista, että olisi ikinä ollut poskiontelon tulehdusta, siten että itse olisin tiedostanut sen. Poskiontelon tulehdustahan taitaa esiintyä, jopa 80% flunssatapauksista, mutta menevät oireettomina ohitse.

Mul katkes joskus v-kahvalla vedettäessä ylätaljaa vaijeri. Otsaanha se tuli tottakai aiheuttaen pienen wtf-efektin itsessäni ja kanssatreenaajissa. Ei onneksi tullut pientä vekkiä pahempaa vauriota..

Ei nyt vittu! Heräs aamulla, niin silmäluomet on kun golfpallot. Koko naamaki ihan turvoksissa ja ihottumaa puolillaa. Hyvin kiva lähtee tästä freshinä junaan:curs:

Yks "kaveri" soittelee koko ajan että lähtisin hiihtämään sen kanssa. Laitoin puhelimen kiinni kun en jaksanut kuunella sen juttuja, niin sitten tää sankari tulee oven taakse koputtelemaan. kohta se on taas varmaan oven takana. Vitun vittu. On vielä sellainen että vaikka kuinka sille sanoisi etten lähde hiihtämään sen kanssa, niin se vaan jankkaa samaa asiaa. Vitun mulkku.:wall:

Sano sille, että suksii kuuseen.

Mua vituttaa yhden maailman typerimmän verkkokurssin lopputehtävä. Pakko tehä, et saa loput nopat, mut motivaatio on ihan helvetin heikko. Koko kurssi on ollu niin turha, et en keksi mitään mitä oisin siellä oppinut.

Sillon kun aloiteltiin reenamista oltiin kaverin kaa kyykkäämässä, 80kg tangossa joka rupes olen maksimaalinen sarjapaino. Sit siihen tuli sellanen karju ja kysy voiko LÄMMITELLÄ välissä, sanottiin tottakai ja ajateltiin et se heittää tangon niskaan ja rupee kyykkää ni vitut ku rupes pystypunnertaa...:)
Toinen mikä jaksaa vielä vuosienkin jälkeen nostaa hymyn huulille oli yhen ison bodarin kommentti toiselle. Salilla jossa sillon käytiin oli isoimmat käsipuntit jotain +60kg, (ja ne tuntu sillon sellasilta painoilta ettei niitä kukaan nosta ees maasta:) ) sit siellä oli yksi vielä isompi hantteli (70-80kg) ni tää tokais toiselle "vittu kun näitä isoja ei oo ku yks!"

kylläpä sitä porukkaa nyt ajautuu tähän sakkiin. Ei onneks vakavempia, mutta vituttaa ku joka asiassa on joku pielessä.

Pari viimestä jalkatreeniä jäänyt väliin pienen flunssan takia, tänään lähin sitte kovalla itseluottamuksella kyykkäämään. Normi kyykyn jälkeen alkoi jo reilusti heikottaa, mutta päätin vielä tehdä sarjan hack-kyykkyä. Kaappasin sarjan jälkeen sali kamat, takin ja pitkätkalsarit kouraa ja lähin kävelee autoo kohti jonne pääsinkin, heitin kamat auton vieree ja siihen sitte makaamaan. Pian ilmesty pari ohikulkijaa kyselee vointia ja vain nopeat refleksit pelasti avuliaan henkilön kengät kun siihen viereen laattasin. Sen jälkeen tulikin hyvä olo kuin taikaiskusta, kokosin kamat auton, kiitin yleisöä ja pakenin sitte todellisuutta kaasuttamalla pois tapahtumapaikalta. :D

Saatanan talvi. Nyt noi helvetin lumet ja jäät vois sulaa ja vähän helvetin äkkiä ja pitkä kuuma kesä tilalle.

Vitutusta tietty aiheuttaa myös oma ultimaattinen kynäniskaisuus ja huono kunto :hyper:

Tämä on näitä juttuja jotka on kuultu kaverilta, jonka kaveri oli nähnyt, mutta ainakin kuulostaa ihan mahdolliselta.
Eihän laskettelijat mitenkään punteilta näytä, mutta on niissä jotain lihasta.
Vierumäen urheiluopistolla oli mies tekemässä kyykkyä, kun viereen tulee normaalin näköinen naishenkilö ja kysyy voiko tehdä välissä.
Mies tähän, että vika vain pari sarjaa enää sitten lopetan, ei tarvii ottaa painoja pois (tangossa joku 80kg)
Nainen siihen, että ei tarvii ottaa pois, mä vain lämmittelen vähän. Ja vetäsi parit lämmittelykyykyt.
Mies lähti aika nopsaan kuulemma pois. Nainen tunnetaan Henna Raitana.

Olin jo ihan asennoitunut siihen että pääsen tänään taas muay thai treeneihin, mutta eihän toi perkeleen flunssa sitten olekkaan tarpeeksi parantunut...

Välillä kivoja päiviä ja välillä taas näitä ei niin mukavia päiviä, tämä siis ei todellakaan mukava päivä. Vittu kun vituttaa niin että jo ihan saatana naurattaa. :hyper: Piste. :(

Nuoria vielä olette ja voin sanoa, että tottukaa olotilaan. Ei se helpota yli kolmikymppisenäkään, aina tulee jotain.

Eikä yli neljäkymppisenäkään...seuraavaksi meinaan kokeilla poismuuttoa josko se viimein olisi lopullinen ratkaisu...

Pomo ei lue tekstiviestejään ja soittelee mulle, että missä olen. Mulla on ihan oikeata tärkeitä KIIREISIÄ asioita hoidettavana joita varten tartten tän vapaapäivän. Ei kuulemma löydä ketään korvaamaan, koska laiskat paskat ovat kaikki sairaslomalla kun eivät jaksa tulla töihin ja pitäisi vielä mennä sitten pariks tunniks päivällä töihin? Haista ny vittu. En tosiaan jaksa mennä vittuuntuneena töihin kun olen eka koko päivän riidelly valtion ja kunnan virastoissa niiden tekemistä virheistä joita eivät idiootit itse tajua ja myönnä. Vittu.

Back
Ylös Bottom