Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vituttaa niin vitusti saatanan akne!!!!!!!! jumalauta että se on perseestä ja sit jotkut homot viel jaksaa arvostella saatana!!!vittu mä oon ruma!!!!!!!!!!

Piti kattoo ihan, että onko tää varmasti pakkotoisto, vai demi.fi, kun luki tän :D

Vituttaa kirjotukset. Tiedän, että oon lukenut liian vähän, mutta motivaatio on niin alhaalla. Ei tästä voi taas kovin hyvää seurata

Kela, niillä aivan uskomattoman paska "tietojärjestelmä". Ämmät näkee kyllä koneelta kaikki kun sinne soittaa, mutta johonkin kummaan ne tiedot AINA käsittelyvaiheessa hukkuu.

Olin salilla ja pari tyyppiä oli tekemässä jalkaprässiä, toinen selvästi kokeneempi treenaaja. Kokeneempi teki ensin sarjan, ei kauhean raskaalta näyttäny, muttei niin kevyeltäkään. Liikerata oli kuitenkin kunnossa. Tämän jälkeen toinen menee tekemään samoilla painoilla, ja kuten arvata saattaa, liikerata jäi onnettoman lyhyeksi nytkytykseksi ja silti oli melko raskasta.

Kokeneempi: "Kokeileppa pari toistoo oikeen syvälle!"
Toinen: "Emmä taivu tän enempää."
Kokeneempi (hilpeällä äänensävyllä): "No jos meikä hyppää tohon kelkkaan roikkumaan lisäpainoks nii sit ainaki taipuu!"
Toinen: "Noo... ei taida olla tarvetta..."

Ei ehkä luettuna niin hauska, mutta oli kyllä itellä pokassa pitelemistä, kun kuuntelin tuota keskustelua sivummalta :D On se kumma, kun normin näkönen kaveri ei taivu, tuon vielä EHKÄ nielisi, jos ois jalat ollu edes sen 90 asteen kulmassa, mutta kun ei edes sitä. Kyllä meikäkin saa prässissä jalat taipumaan niin syvälle, että meinaa ruveta kylkiin sattumaan, vaikken saa esim. jalat suorana käsiä läheskään maahan (joo ei ihan sama asia mutta silti)

Itsehän taivun vaikka polvet suuhun asti, mutta jalkoja en saa niin suoraksi, että kelkka lähtis paikoiltaa. Repikää siitä huumoria :D

On se mukavaa olla selkävaivanen, ku jää liikkeet tekemättä.

Toinen mikä jaksaa vielä vuosienkin jälkeen nostaa hymyn huulille oli yhen ison bodarin kommentti toiselle. Salilla jossa sillon käytiin oli isoimmat käsipuntit jotain +60kg, (ja ne tuntu sillon sellasilta painoilta ettei niitä kukaan nosta ees maasta:) ) sit siellä oli yksi vielä isompi hantteli (70-80kg) ni tää tokais toiselle "vittu kun näitä isoja ei oo ku yks!"

Totaalinen hajoaminen! :lol2: :hyvä:

Onko ihan normaalia oikeasti? Tänään tuli oikein kahdesti ihmettelemään että minkä takia mulla on kaari selässä kun teen penkkiä? Miksi mulla ei ole kapeaa otetta ja miksi mun kyynärtaipeet ei sojota suoraan sivulle alaslaskussa? Onko porukka oikeesti niin pihalla penkkitekniikasta?

Ei siinä mitään jos lahnana vääntää, jokainen miten huvittaa, mut kannattaako tulla sanoo "miks et punnerra suoraa ylös, sulla hajoo liikerata yläviistoon."
Yritin siinä kovasti neuvoa ja opastaa, ja kun olin saanut kaverin jo tyydyttävään asentoon, tulee palaute; "Joo ei oo hyvä."
Pakko ihan piruuttaan pitää kirjaa seuraavalla kerralla, kuinka moni pumppaa muulla kuin lahnalla.

Uusimmasta (?) Body-lehdestä löytyy juttua penkkitekniikasta Sakari Selkäinahon kirjoittamana. Otat kyseisen lehden aina salille mukaan ja näytät näille idiooteille, mistä on kyse.

Uusimmasta (?) Body-lehdestä löytyy juttua penkkitekniikasta Sakari Selkäinahon kirjoittamana. Otat kyseisen lehden aina salille mukaan ja näytät näille idiooteille, mistä on kyse.

:D jonkun kuvasarjan vois kyllä lahjoittaa. Eikä ne idiootteja ole, oon ittekkin alussa tusannut mitä ihmeellisemmin, kunnes yks mörkö kyllästy kattelemaan. "Katos ny, poeka!"

Itsehän taivun vaikka polvet suuhun asti, mutta jalkoja en saa niin suoraksi, että kelkka lähtis paikoiltaa. Repikää siitä huumoria :D

On se mukavaa olla selkävaivanen, ku jää liikkeet tekemättä.

Juu, siis kyllähän minäkin taivun vaikka kaksin kerroin kunhan vain laittaa kelkaan tarpeeksi painoja. Tosin en kyllä sitten enää saa niitä painoja ylös.

Eilen oli kaks hienoa jannua salilla. Tumma kaveri räppikuteissaan ja joku turkkilaisen näkönen. Pojat heitti penkkiin 60kg ja pyörivät siinä ympärillä 15min tekemättä mitään. Tumma sälli kuulokkeet korvilla heilutteli käsiä ja heitti parit rundit siinä penkin ympärillä. Toinen jannu nojaili tankoon, kunnes kävi vetämässä prässissä muutaman toiston kelkalla.

No sit räppimies päätti, että nyt nostetaan ja huikkas kaverin spottaamaan. Yks toisto tuli. Painot jäi tankoon ja sit lähettiin pumppaa hauista.

Perkele oisivat nyt ne painot ees laittaneet paikoilleen. Muuten ihan sama mulle miten reenaavat.

Joo-o...Vituttaa kesätöiden saanti. Asun vielä tällaisessa about 5000 asukkaan tuppukylässä, jossa potentiaalisia kesätyöpaikkoja on alta 20. Oon nyt tammikuusta lähtien kysellyt useaan eri paikkaan töihin ja mistään ei ole napannut. Eräästä firmasta lupasvat kyllä ottaa töihin, JOS niiden tilanne parantuu, kun ei ole tilauksia, ei ole töitä.

Entisestä kesätyöpaikasta on turha haaveilla, koska siellä on nyt ollut laman aikana lomautuksia ja joulun jälkeen irtisanomisia. Tuskin on kesätöitä. Tässä kuussa päättävät ottavatko vai eivät. Huonon taloustilanteen vuoksi luultavasti eivät. Sitten vielä vituttaa se kun täällä tuppukylässä on pakko olla suhteita, jos haluaa päästä kesätöihin. Ihan sama vaikka haet paikkaa jo monta kuukautta aiemmin, niin eivät voi ottaa kun joku firman pomon pentu tai muu tulee sinne kesätöihin.

Onneks heinäkuussa inttiin niin eipähän tarvi raha-asioita miettiä. Vituttaa.

Mulla on tylsää, ja haluaisin vaikka irkata. Irkkaaminen oli ennen niin mukavaa. Nyt kaikki kanavat ovat joko kuolleet tai sitten niillä puhutaan vain jonkun virkkaamista tai neulomista ihanista sukista tai jonkun hoidossa olevasta ihanasta kissanpennusta tai koiranpennusta. Oikeasti, joka kerta samat jutut. Virkatut vaatteet ja koiranpennut. Ja kaikki on niin ihkuihanaa aina. Mä hyppään parvekkeelta, jos joku vielä sanoo jotain kutomaansa pussia ihanaksi ja muut alkavat ihkuttaa sitä myös. Ja sama juttu koirien ja kissojen kanssa.

Eihän laskettelijat mitenkään punteilta näytä, mutta on niissä jotain lihasta.

Eikö?

AKA06ANJAB_180416e.jpeg

Voi olla että kyykky kulkee ihan mukavasti.

Eikö?

AKA06ANJAB_180416e.jpeg

Voi olla että kyykky kulkee ihan mukavasti.
Totta kai ne näyttää sitten kun laitetaan minishortsit, mutta siihen kun tulee laskettelija tulee tuulipuvun housut jalassa lämpöä ottaa, niin eihän sitä tavallisesta kaduntallaajasta erota, paitsi hieman muodokkaammasta perseestä.

Sain autolle ostajan ja oli tulossa hakemaan sitä torstaina pois. No kihlattu kävi sitten aamulla ryttäämässä auton keulan edellä menijän perseeseen. Voi olla että ei ole ihan kuvan mukainen auto enää kyseessä.

Back
Ylös Bottom