Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vituttaa niin vitusti saatanan akne!!!!!!!! jumalauta että se on perseestä ja sit jotkut homot viel jaksaa arvostella saatana!!!vittu mä oon ruma!!!!!!!!!!
Toinen mikä jaksaa vielä vuosienkin jälkeen nostaa hymyn huulille oli yhen ison bodarin kommentti toiselle. Salilla jossa sillon käytiin oli isoimmat käsipuntit jotain +60kg, (ja ne tuntu sillon sellasilta painoilta ettei niitä kukaan nosta ees maasta) sit siellä oli yksi vielä isompi hantteli (70-80kg) ni tää tokais toiselle "vittu kun näitä isoja ei oo ku yks!"
vituttaa niin vitusti saatanan akne!!!!!!!! jumalauta että se on perseestä ja sit jotkut homot viel jaksaa arvostella saatana!!!vittu mä oon ruma!!!!!!!!!!

Uusimmasta (?) Body-lehdestä löytyy juttua penkkitekniikasta Sakari Selkäinahon kirjoittamana. Otat kyseisen lehden aina salille mukaan ja näytät näille idiooteille, mistä on kyse.
Itsehän taivun vaikka polvet suuhun asti, mutta jalkoja en saa niin suoraksi, että kelkka lähtis paikoiltaa. Repikää siitä huumoria :D
On se mukavaa olla selkävaivanen, ku jää liikkeet tekemättä.
Eihän laskettelijat mitenkään punteilta näytä, mutta on niissä jotain lihasta.
Totta kai ne näyttää sitten kun laitetaan minishortsit, mutta siihen kun tulee laskettelija tulee tuulipuvun housut jalassa lämpöä ottaa, niin eihän sitä tavallisesta kaduntallaajasta erota, paitsi hieman muodokkaammasta perseestä.Eikö?
![]()
Voi olla että kyykky kulkee ihan mukavasti.