Kivaa olla kipeenä, vielä pitäisi syödä 2300Kcal, mutta taitaa jäädä haaveeksi kun kaikki tulee ylös
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleekohan missään muualla Suomessa samalla tavalla lunta kuin Pohjanmaalla? Hitto kun piti tulla lomailemaan porukoiden tyä, kun eihän täällä saa tehdä mitään muuta kuin aurata lunta :( Polvet ja sääretkin on ihan paskana, kun joutuu niillä tukemaan lumikolaa, että saa lumet korkeiden kasojen päälle. Nyt olisi kivaa olla taas alle 10-vuotias, mutta näin vanhana vituttaa tämä tällainen - mistään kotoisin aurata lumia 3krt/pv....
Huomaa kyllä miten epävarmaa porukka salilla on, kun kaikki kaikkien toiminnat häiritsee tai huvittaa.
Kerro toki lisää
legginsit miehellä loll xddd
legginsit miehellä loll xddd
Mä aamulla lapioin paikoitellen yli polvenkorkuista lumimassaa töissä (että sain vietyä hevosille kottikärryillä heinää) ja vituttaa suunnattomasti, ku tiedän saman olevan huomenna edessä. Kesti suurinpiirtein tunti kauemmin töissä ku yleensä tuon lumen takia. Toinen vaihtoehto olis toki työnnellä kottikärryjä läpi sen lumimassan, mutta jotenkin luulen, että se vois vituttaa vielä enemmän :D
Mietin kans siinä samalla, että olispa kiva olla pikkunapero ja tykätä lumesta ja talvesta.. Oh wait.. Mähän vihasin talvea jo pienenä.
Kyllä täälläkin samanlaiset ongelmat, että ylipäänsä pystyi aloittamaan sen varsinaisen auraamisen - tuuli kerää aina oikeat lumidyynit tuohon ulko-oven eteen ja sen selvittämisessä menee hyvä toki... Jos olisin oikein kova jätkä niin lähtisin maatilalta hakemaan traktoria, että helpottais tämä urakointi. Mutta epäilenpä, etten taida olla kun pitäisi jaksaa sitten varmaan yli tunti körötellä sillä traktorilla, että saisi sen perillä :S Luonnollisesti vielä vanha romu, joten en ihmettelisi, jos jäisi vielä matkalle.Mun piti aloittaa nyt illalla opiskelut ja katsella valmennuskurssin nettivideoita, mutta great, eihän ne tietenkään suostu toimimaan tällä koneella! Nyt sitte tää ilta meneekin siinä, että saan asennettua sen ohjelman millä saan noi videot toimimaan(niin tai siis yritän ainakin...)! Nyt pitää pistää suunnitelmat uusiksi huomisenkin osalta, koska joudun jatkamaan tän päivän opiskeluita huomenna ja huomenna pitäs opiskella huomisen päivän jutut:/ Tulee siis ihanan pitkä päivä! Ja ainoastaan sen takia, koska en saa noita videoita just nyt ja heti toimimaan! Päivällä ne vielä toimi, mutta miks ei nyt > : (
Okei, ei maailma tähän kaadu, mut just ku olis ollu hirveen hyvä lukuinto pääl: D
Meniskö suunnitelmat aivan perseelleen, jos ihan vain lukisit sitä kirjasta pari tuntia? :D Kuinkas muuten on maistunut lukemiset - onko ollut epätoivoa missään vaiheessa? Ookko jo päättänyt minne hakea?
Tosin omaa vikaa sekin kun olen niin helvetin epäsosiaalinen hiljanen hämäläispoeka ettei osaa tutustuu uusiinkaan ihmisiin ketä vois salikin kiinnostaa :D Eikä tälläsenä kyniksenä kehtaa salillakaan paljon muutakaan kun huomaamattomasti omat sarjat tehä ja luikkia jo äkkiä kotiin syömään ja kasvamaan...... Olen jopa kuullut sellaisen huhun, että mun porukat olisivat ostaneet mulle yliopistopaikan...