Voi saatana että vituttaa noi kaverit vaihteeks. Mikä vittu siinä on saatana. KAIKILLA on joku helvetin asenneongelma tätä mun uutta elämää vastaan. Eli terveellisempää elämää (salia, terveellisempää ravintoa jne) vastaan. Vittu kun porukka sanoo tyyliin päin naamaa että "ei vois vähempää kiinnostaa.." jos yrittää puhua jostain esimerkiksi saliin liittyvästä. Mä tiedän että mä en TODELLAKAAN puhu edes paljon asiasta kun huomasin jo heti alussa ettei ketään hirveemmin kiinnosta, mutta mitä vittua voi vastata kaverille jos kysyy että "Mitä jätkä?" jos olen tullut just lenkiltä tai salilta? Ei kummiskaan aina viiti vaan sanoakkaan että "Ihan ok." Ymmärtäisin hyvin jos selittäisin suuvaahdossa jostain penkkisarjoista ja blabla mutten tosiaan. Heti jos tulee jossain keskustelussa vaikka mieleen että "Pakkiksel oli kans hyvä juttu kun yks tyyppi oli kuulemma blablabla...." niin katotaan jo kieroon kattoa kohti tai ruvetaan puhumaan muusta eli ignoorataan täysin. Ite on saanu jatkuvasti kuunnella niitä ainaisia "vittu mä olin perjantaina sekasin ku oltii blalblala.." tai vaihtoehtoisesti jotain rekkajuttua tulee jatkuvalla syötöllä. No ne sentään on välillä ihan hauskoja. Mä olen vasta joulukuusta lähtien parantanu selkeesti tapani kun tuli kaikkea paskaa ex-ämmän kanssa ja sitä oli sitten ihan pohjalla. Sieltä kun sitä sitten nous ja lähti tosissaan mukaan tähän salitouhuun ja kattoo vähän syömistäkin niin elämä kirkastu helvetisti enkä oo koskaan voinu näin hyvin fyysisesti. Sitten kaverit on tollassia kyrpiä. Hiukan meni kuppi nurin taas äsken yhen kaverin kanssa. Kai se on yksin sitten oltava kun olemus kerta vituttaa kavereita niin kovasti.