Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tosta tulikin mieleeni, kun kerran salilla treenasi joku ulkomaalaistaustainen hemmo pitkähihainen paita päällä kunnes paikalle saapui kaksi aika kivannäköistä tyttöä. Päälipaita lähti samantien kun mies havaitsi nuoret punttimimmit ja tankoon laitettiin tietysti 10kg lisää rautaa :D Ja habaahan se teki.

Kyllä tuo lakko ottaa pattiin jo ennen alkamistaan!:curs: Tietää meinaan sitä ettei pääse salille, ja kauppaankin saa polkea fillarilla tuolla sohjossa noin 3km! Voi vitt.......:curs::curs::curs::curs: Ja emännällä työmatkat vaikeutuu, ku joutuu sitte fillarilla polkee (jälleen kerran SOHJOSSA) joku 4-5km juna-asemalle..

Autan tuttavaa muutossa. Tiän ettei sillä persaukisella ole ikinä maksaa mulle mitään hommasta, eikä se tuu ikinä auttamaan mua missään. Kuitenkin, lähdin hommaan kun tiän ettei se kuppari ikinä selviä hommasta yksin. Siitä hyvästä tää kaveri avautuu mulle kauhealla kitinällä kun sanon lähteväni ennalta ilmoittamaani aikaan koululle, enkä olekaan koko päivää raahaamassa tavaraa. Ja en kanna riittävän varovasti tän sankarin kamoja, vaikka mitään arvokasta kamaa ei kannetta. Niin ja en osaa neuvoa oikealla tavalla auton pyörittelyä.
Mun mittani tuli täyteen just. Siinä nyt vaan on rajansa, minkä verran sopii kitistä jos toiset tekee ilmaista työtä. Seuraavan kerran muuttakoon yksin, kukaan tällä kerralla apuna olleista ei paikalle ilmesty.

On kyllä lilithillä kova avatar, tiedätkö mitä se tarkoittaa :D

Hoh hoh hoh hoh hoo, joku tosiaan kuvittelee että Lilith olisi viaton pieni tyttönen, joka ei olisi elänyt koko elämää internetin synkemmällä puolella!

Muutama (8 kpl) rähinäviinaa juovaa kusipäätä rikkoivat lauantaina pyöräni aivan paskaksi.
Yhden naama jäi mieleen. Tämä on pieni kaupunki.
Tälle kultulle tiedoksi että minulla on paperilävikössä loppulausunto yhdestä paikasta.

Vituttaa koulu. Olen ollut koulusta (AMK/teku) pois pari vuotta keskittyen työelämään. Nyt viime viikolla sitten olin opinto-ohjaajan kanssa palaverissa ja katsottiin, että täytyy vielä suorittaa kuusi kurssia ja tehdä opinnäytetyö ja avot, se oli siinä. No, tämä henkilökohtainen opintosuunnitelma meni vielä hyväksyttäväksi koulutusohjelmavastaavalle niin eiköhän sieltä tullut aika saatanan kiva viesti. Tällä hetkellä mulla on suoritettuna 17 opintopistettä, mutta tähän HOPSiin niistä hyvitetään vain 115, eli yli 60 opintopistettä hävisi. Nyt vähän ihmetyttää, että mikä vittu tuossa muka voi olla niin saatanan vaikeaa. Koulutusohjelman sisältö on muka muuttunut, paskat sanon minä ja opo oli samaa mieltä. Koulutusohjelman sisältö on ollut sama, mutta suoritustapaa on muutettu projekteista kursseihin ja toisinpäin, eli sama homma on opittu vain eri tavalla ja eri kurssien nimillä. Nyt täytyy vähän aikaa puhaltaa, etten käy kuristamassa sitä lehmää samantien.

Ihmetyttää niin vitusti tämän paskan joustamattomuus, luulisi että niillä olisi edes jonkinlaista halua saada minut ulos tästä koulusta. Tunnin päästä pitää mennä juttelemaan koulutusohjelmavastaavan kanssa ja jos hänen kanta pysyy samana, niin tämä nostaa kytkintä tästä koulusta ja suorittaa tutkinnon eri alalla, vaikka ei hyväskilukuja välttämättä tuliskaan niin paljoa kun vaihtaa alaa.

PERKELE! Tuossa kolmen aikoihin olisi tarkoitus suunnata kohti suomussalmea/rukaa 3pvä. Suunnitelmissa laskemista ja dokaamista. Iski eilen hirveä päänsärky mikä jatkuu tänäänkin ja tuossa otsaa kokeillessa huomasin, että saattaa olla kuumettakin. FFUUUUUUUU. Meen kyllä sinne särkylääkkeiden voimin laskemaan edes 1- ja dokaamaan 2päiväks. Voi tulla kevyt darra kaksinkertaisine kuumeineen ja päänsärkyineen takaisin, mutta ei voi mitään. :curs::curs::wall::wall:

Rakas naapurini.

Voisitko ystävällisesti olla paistamatta joka päivä kello 12-13 välisenä aikana niitä ylimaustettuja pihvejäsi jotka haisevat vielä seuraavana päivänä tyynyssäni kun menen nukkumaan?

Jos se paisto on kuitenkin välttämätöntä elämälle, voisitko mitenkään avata asuntosi ikkunat paiston ajaksi ettei käry leijaile rappukäytävässä ja suoraan minun asuntooni?

Vastaus molempiin on varmaankin kielteinen, olethan selkeästi muutenkin hieman vajaa.

Saatana.

Helpotti, kiitos.

Minua huvittaa porukka joka treenaa lätsä/pipo päässä. Kerrankin salille tallusti parikymppinen kaveri hieno lippis päässä (tuijotti itseään peilistä koko matkan), pysähtyi penkille ja tuijotteli itseään vähän lisää peilistä. Kaveri teki siinä sitten lämmittelyt ja rupesi nostelemaan rautaa. Jokaisen sarjan aikana lätsä pääsi putoamaan päästä, ja aina kun näin kävi niin sarjakin keskeytyi. Siinä sitten suki hiuksiaan ja asetteli lätsän huolellisesti takaisin päähän. Tämä toistui jokaisessa (keskenjääneessä) sarjassa.

Tänään paikallisella joku vanhempi mieshenkilö oli ilmeisesti unohtanut verkkarit himaan ja päätti sitten vetää treenin läpi kalsarit jalassa...korostan että kyseessä ei olleet bokserit tms.vaan sellaset kunnon löysät perusreiskan halpahalliKALSARIT...kivasti siinä persposket vilkkui kaverin painaessa 100 lasissa liikkeitä joita en ole koskaan ennen nähnyt...
siinä vaiheessa kun jamppa asteli kohti reiden loitonnuskonetta,oli pakko poistua paikalta.

Mielestäni lippis päässä treenaamisessa ei ole mitään outoa tai huvittavaa. Tuo esimerkin tapaus on nyt tietty huvittava jos pitää lakkia nostaa ja peilata.

Lippis estää hyvin ettei hiki valu naamalle jne.

Minua huvittaa porukka joka treenaa lätsä/pipo päässä. Kerrankin salille tallusti parikymppinen kaveri hieno lippis päässä (tuijotti itseään peilistä koko matkan), pysähtyi penkille ja tuijotteli itseään vähän lisää peilistä. Kaveri teki siinä sitten lämmittelyt ja rupesi nostelemaan rautaa. Jokaisen sarjan aikana lätsä pääsi putoamaan päästä, ja aina kun näin kävi niin sarjakin keskeytyi. Siinä sitten suki hiuksiaan ja asetteli lätsän huolellisesti takaisin päähän. Tämä toistui jokaisessa (keskenjääneessä) sarjassa.

jos tämä onki jonkinlainen treenimetodi kuten esim. pakkotoistot.. kaveri haki vain erilaista ärsykettä lihaksille :worship:

Hiuksista tulikin mieleen samalla salilla käyvä hevimies, joka asettelee piiskansa huolellisesti laitteiden selkänojien taakse ennen suoritteita. Sarjojen välissä mörkö-ilmeitä peilille.

Jatkovalitusta..

On kyllä taas niin kiven alla it-alan duunit pk-seudulla tänä kesänä.

Jotenkin tuntuu, että moni firma valitsee työntekijänsä jo ennen hakuajan umpeutumista, jolloin on turhaa toisaalta itse lähettää hakemusta mutta tästä ei tietenkään hakijaa informoida. Tämän puolesta puhuu esim se, että eilen päättyi haku erääseen paikkaan ja tänään aamulla tuli jo viestiä, että hakijoita on ollut päälle 400 ja en tullut valituksi.

Muutenkin nämä firmat, mitkä palkkaavat pomojensa lapset yms sisäisesti voisivat jatkossa jättää ilmoittamatta avoimista työpaikoista jos niitä ei oikeasti ole.

Back
Ylös Bottom