Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulla ei ikävä kyllä kovin kummoisia salikomediakertomuksia ole verrattuna joihinkin juttuihin täällä, mutta tässä jotain kuitenkin:

Kerran olin mieheni kanssa salilla, ja mies meni tekemään ylätaljaa. Kysyi, että voinko auttaa häntä tekemään jokusen pakkotoiston siihen sarjan päälle. Tokihan se mulle sopi, ja menin siihen miehen selän taakse seisomaan. Kun sarja rupesi hyytymään, niin aloin avittaa painamalla siitä tangon päältä. Ongelma vain oli, että kun olen tällainen tappi, niin jouduin nousemaan kummalliseen asentoon varpailleni ja kurottelemaan kamalan pitkälle, että yletyin painamaan sitä tankoa. Mun voimani tästä asennosta eivät millään riittäneet edes auttamaan miestä vetämään sitä tankoa enää alas. Koomisessa asennossa seisten yritin vääntää voimieni takaa *hnnnnngh*, kerran, toisen, kolmannen... aina se tanko nousi sieltä takaisin ylös pienen dipin jälkeen. Lopulta luovutin ja naama nolostuksesta punaisena vilkuilin, huomasiko kukaan. Näytti varmaan hyvältä nimittäin tuo kamppailu.

Toisen kerran annoin fiksun kuvan itsestäni, kun olin menossa tekemään vinopenkkiä. Salilla oli vähän ryysistä siellä vapaiden painojen luona, joku sälli nyrkkeili käsipainojen kanssa, joku nainen seisoin yhden penkin edessä (selkeästi oli siinä jotain kohta tekemässä) ja kaikki penkit oli sullottu siihen yhteen nurkkaan, jossa porukka pyöri. Minä siitä sitten ajattelin, että vetäisen yhden penkin tuohon vähän syrjemmälle, ja teen siinä sarjani. Tämä osoittautui kuitenkin hyvin vaativaksi tehtäväksi. Kiskoin ja revin sitä penkkiä joka suuntaan, kompastelin sen kanssa enkä meinannut millään saada sitä liikkumaan. Joku mies mun takana tuijotteli mua :jahas: -ilmeellä. Tuskanhiki alkoi valua, eikä se penkki vieläkään ollut oikeassa kohdassa. Lopulta sain sen kuitenkin asemoitua hyvin, mutta samantien huomasin, että eihän se aiemmin mainitsemani nainen tehnytkään sillä omalla penkillään enää mitään. Tuo kyseinen penkki sattui olemaan paljon paremmassa suhteessa peiliin, joten päätinkin hypätä sitten siihen. Ja koko ajan se mies mun takana katseli mua näin :jahas:. Koin valtavaa tarvetta selitellä kummallista käytöstäni miehelle, mutta hillitsin itseni.

Viimeinen juttu liittyy salilla käyttämääni paitaan. Mulla on yleensä siellä päällä sellainen hihaton urheilutoppi, ja sen päällä usein musta takki lämmittämässä. Kun tulee liian kuuma, riisun sen mustan takin. Tämä takki kuitenkin on siitä paskamainen, että siitä irtoaa nöyhtää. Kun kainaloni treenin aikana kostuvat, niin takin nöyhtä tarttuu niihin. Tuloksena on, että kainaloissani näyttää olevan paksu ja "naisellinen" musta karvoitus. Jokusen kerran olen kädet ylhäällä huitonut salilla kainalot "karvaisina", koska usein vielä tuppaan unohtamaan, että takista irtoaa nöyhtää. Siinäpä iloa kanssatreenaajille, saavatpahan pohtia, olenko joku "tulen sellaisena, kuin olen" -feminatsi. Tai ehkäpä joku jopa pitää siitä? :wtf:

Olipas hyvä päivä tähän asti ku avasin putkimiehen laskun. Piti olla n.500€ mut kappas oliki yli 900€ :eek: kivahan sitä on maksella lähes kuivalla tilillä....
No ainakin oli hyvin työ tehty että siitä ei kyllä ole moitittavaa, mutta syö silti kun tuli tollanen pikku boonus sen arvion päälle.

Viimesen kahden päivän aikana mennyt seuraavan 1,5 vuoden suunnitelmat ihan uusiksi. En pääse inttiin sillon kun haluaisin ja en päässyt vaihtoon sinne minne halusin. :( Kaupan päälle oon vielä koko viikon ollu kipeenä ja missannu kaikki kouluhommat mm. yhden tentin. Vittukun ei tiedä mitä tekis elämällään taas.

VOI VITUN VITUN PERKELE!
Huomenna matikankokeet ihanaa ku nukahdin klo 4 sohvalle. Salille sitte. Läksyjen teko.
Ja kun treenit vie vaivaiset kaksi tuntia......

Päätin sitten leikkiä James Bondia Erittäin salainen-leffan tyyliin ja lähdin hiihtämään mäkiselle ladulle. No minähän en ole James Bond - en hiihdon saati naisten saannin suhteen -, joten ne mäet pikkasen yllätti. Reilun puolen tunnin taistelun jälkeen alamäessä jarruttaminen meni vitulleen ja seurauksena mukkelis-makkelis. Tuloksena vasen polvi auki parista kohtaa ja hirveä kipu päälle. Onneksi ei tainnut mennä mitään rikki. Vähän vaan lumpiossa kolahti. Varpaatkin on aivan riekaleina jostain syystä. Nyt kyllä vituttaa, mutta onni onnettomuudessa pitänee kuitenkin sanoa...

Kyllästyttää tämä päättymätön päiväni murmelina. Oon niin perusteellisen tympääntynyt itteeni + väsyneeseen elämääni, että tarvitsisin ehdottomasti jonkun pakettiratkaisun Avatarin tyyliin: uusi identiteetti ja uudet kuviot mielellään vieläpä ihan kertakaikkisen uudessa ympäristössä. Kuka järjestäis? Mä en jaksa.

Mun paras kaveri ei puhu mulle enää ja maailman naurettavimman syyn takia -_-

Olipas hyvä päivä tähän asti ku avasin putkimiehen laskun. Piti olla n.500€ mut kappas oliki yli 900€ :eek: kivahan sitä on maksella lähes kuivalla tilillä....
No ainakin oli hyvin työ tehty että siitä ei kyllä ole moitittavaa, mutta syö silti kun tuli tollanen pikku boonus sen arvion päälle.

Hinta-arvio ei saa ylittää lopullista hintaa kuin enintään 15%, jos hinta on annettu suuntaa antavana, pitää yrityksen ilmoittaa tilaajalle mikäli lopullinen hinta ylittyy merkittävästi.

Kuluttajan oikeudet

Vittu tässä mitään kunnon töitä tuu saamaan. Sähköpostiin oli tullu viesti, että haku virkaan on päättynyt. Hakijoita yhteensä 268. Ilmoitellaan jatkosta myöhemmin. Vittu en pääse ees haastatteluun tonne, se on varma. Mitään järkevää hommaa ei kyllä tuu löytymään tän ajan Suomessa, se on varma....

Viimeinen juttu liittyy salilla käyttämääni paitaan. Mulla on yleensä siellä päällä sellainen hihaton urheilutoppi, ja sen päällä usein musta takki lämmittämässä. Kun tulee liian kuuma, riisun sen mustan takin. Tämä takki kuitenkin on siitä paskamainen, että siitä irtoaa nöyhtää. Kun kainaloni treenin aikana kostuvat, niin takin nöyhtä tarttuu niihin. Tuloksena on, että kainaloissani näyttää olevan paksu ja "naisellinen" musta karvoitus. Jokusen kerran olen kädet ylhäällä huitonut salilla kainalot "karvaisina", koska usein vielä tuppaan unohtamaan, että takista irtoaa nöyhtää. Siinäpä iloa kanssatreenaajille, saavatpahan pohtia, olenko joku "tulen sellaisena, kuin olen" -feminatsi. Tai ehkäpä joku jopa pitää siitä? :wtf:

Se on kyllä jännä juttu, kuinka paljon nainen kanssaihmisiään voi järkyttää kasvattamalla pitkät kainalokarvat. Tämä ei tapahtunut salilla vaan eräissä muissa treeneissä, mutta siellä eräällä ikäiselläni nuorella naisella oli avoimehko toppi päällä ja todella pitkät kainalokarvat - siis sellaista tuulessa liehuvaa luokkaa. Henkilökohtaisesti en edes tiedä, voisivatko omat kainalokarvani edes kasvaa niin pitkiksi, koska ei olisi ikinä pokkaa (/kiinnostusta) ottaa selvää. Monesti tällaista avointa, karvaisuuteen positiivisesti suhtautuvaa olemusta kohtaa vähän vanhempien naisihmisten keskuudessa, eikä se siellä olekaan mitenkään kummallista. Tämä nuori karvainen nainen vain sattui olemaan ainoa 32 paikalla olevasta nuoresta naisesta, jolla nämä karvat olivat. Tämän kohtaamisen jälkeen tein hieman karvaisten naisten suvaitsemiseen osana yhteiskuntaamme kannustavaa ajatustyötä, koska eihän se ole minun asiani kritisoida toisten mieltymyksiä. Seuraavan kerran, kun näin tuon saman tytön samoisssa treeneissä hihattomassa, kainalokarvat olivat kuitenkin poissa.

Lakimuutos uhkaa karsia tv-kanavia Helsingin kaapeliverkosta

Ilmaisia kaapelikanavia saattaa syksyllä näkyä Helsingin kaapeliverkossa nykyistä vähemmän. Uhattuina ovat kaikki nykyisin ilmaiset kanavat MTV3:sta, Nelosta ja Ylen kanavia lukuunottamatta

Liikenne- ja viestintäministeriö on Turun sanomien mukaan valmistellut viestintämarkkinalain muutosta, joka lisäisi kaapeliyhtiöiden kustannuksia kanavien välittämisessä.

Eduskunnan käsittelyyn keväällä tuleva lakimuutos vähentäisi siirtovelvoitteen (must carry) piiriin kuuluvien kanavien määrää.

Nykyisin kaapelitelevisioyhtiöt on velvoitettu näyttämään Yleisradion kanavien lisäksi kaikkia kaupallisia, antenniverkossa vapaasti näkyviä kanavia.

Syyskuun alusta lähtien siirtovelvoite koskisi vain Yleisradiota, MTV3:a ja Nelosta.

Muutoksen jälkeen kaapeliyhtiöiden tulisi maksaa tekijänoikeusjärjestöille korvauksia niistä ohjelmistoista, jotka eivät kuulu siirtovelvoitteen piiriin. Osa nykyisistä ilmaiskanavista voisi näin ollen muuttua maksullisiksi, jos kaapeliyhtiöt haluavat periä kohonneita tekijänoikeuskuluja asiakkailtaan.

Turun Sanomien mukaan Welho ja Sonera sanovat ministeriölle antamassaan lausunnossa, että muutos saattaisi vähentää kanavatarjontaa.

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkel...navia+Helsingin+kaapeliverkosta/1135252829563

Ekana tulee pakollinen ylemaksu kaikille, sitten kanavat vähenee mahdollisesti johonkin viiteen? HAISTAKAA NYT VITTU! :curs:

Kyllästyttää tämä päättymätön päiväni murmelina. Oon niin perusteellisen tympääntynyt itteeni + väsyneeseen elämääni, että tarvitsisin ehdottomasti jonkun pakettiratkaisun Avatarin tyyliin: uusi identiteetti ja uudet kuviot mielellään vieläpä ihan kertakaikkisen uudessa ympäristössä. Kuka järjestäis? Mä en jaksa.

Jos ja kun saat töitä, niin nuo uudet kuviot ja ympäristö taitaa tulla ihan siinä sivussa. :)

Sama fiilis. Tosin tiedän, ettei kukaan tee sitä mun puolesta. Täytyy järjestää asiat itte. Hiljaa hyvä tulee..

Tuli noista hanskoista mieleen että itse olen nähnyt hauiskääntöä suoralla tangolla tehtävän tiskirätit kädessä, samanlaiset wettexin läpyskät siis kuin itselläni tuolla hanan päällä. Tänään oli eräällä henkilöllä käsissä liikettä X varten semmoset kellertävät vaahtomuovin palaset, eikä mitkään pienet lituskat vaan ihan 10cm paksuiset, varmaan jostain patjasta leikatut. Molemmat suorittajat olivat tummia kavereita.

Tuli noista hanskoista mieleen että itse olen nähnyt hauiskääntöä suoralla tangolla tehtävän tiskirätit kädessä, samanlaiset wettexin läpyskät siis kuin itselläni tuolla hanan päällä. Tänään oli eräällä henkilöllä käsissä liikettä X varten semmoset kellertävät vaahtomuovin palaset, eikä mitkään pienet lituskat vaan ihan 10cm paksuiset, varmaan jostain patjasta leikatut. Molemmat suorittajat olivat tummia kavereita.

toi vaahtomuovin käyttö on suht yleistä. itsekkin joskus käytän, syitä minulla on kaksi: 1. tekee tangosta paksumman, vahvistaa grippiä, 2. kädet niin rikki ettei voi kovia sarjoja tehdä paljain käsin

..niin ja meidän salilta siis löytyy noita paloja, en ole patjaa tuhonnut :D

Kelan mulkerot haluaa periä opintotukia takasin! Minä jo onnellisesti olin unohtanut suunnilleen koskaan opiskelleeni saatikka nostaneeni _mitään_ tukia vimosen opiskeluvuoden aikana.

Back
Ylös Bottom