Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Noista rukkasista, ite oon alkanu treenaa Guiden puutarhakäsineillä. Paljon paremmat kuin mitkään salihanskat. Älkää tuomitko saatana!

(miksi? Haluun luopuu remmeistä ja on kehittyny niin kivualiaat ikirakkulat kämmeniin, ettei pysty paljaalla pitää vetoliikkeissä tangosta kii :( )

Onko näistä aina pakko alkaa itkemään, jos joku on nähny tällaisen puutarha hanskojen käytön hieman huvittavana nii heti sitte tultava "Hei mä teen just toleen ! Älkää naurako mulle" ... Oma tuttuki käytti jotain puutarha hanskoja possu nuhan alkuvaiheissa salilla, ettei sais sitä sieltä... Lievää huvitusta/ihmetystä se aluksi herätti, muttei sen kummemin sitte ku kysyin mitä varten pitää niitä... Ei pidä olla täällä foorumilla aina niin suu mutrulla... Sain varmaan itekki parit lolzorit ja naurut ku kuvasin mavetus reenin, että onko tekniikka kunnossa, katto varmaan muut, että mikä vitun kovis pelle tuo luulee olevansa ku lasten painoilla kuvaa mavetusta...:lol2:

vatsataudissa :curs: ja kummankin silmän pinta jotenkin rikki (?), pitäis olla vähintään viikko ilman piilareita, eikä mulla ole silmälaseja JA kaiken lisäks näkö on ihan vitun huono.......................

Huomenna alkaa loppukevään kestävä työharjottelu, kiinnostus taas aivan 0. Mielummin olisin koulussa.

Täysin samaa mieltä, alkaa tosin vasta ensi viikon jälkeen. Vituttaa myös kun tulee oltua mustasukkainen eräästä naisesta, jonka kanssa oli joskus säätöä... Itseäni ei kiinnosta olla hänen kanssaan, mutta en halua nähdä häntä muidenkaan kanssa...

Niin onhan tässä tullut veivattua, enkä itkenyt, kunhan heitin. Ei mua kiinnosta vittuakaan nauraako ihmiset, kun teen kovempia tuloksia kuin naurajat ;)

Halusin vain sanoo, että ainakin nää puutarhahanskat on paremmat salille, kuin mitkään kokeilemani salihanskat. Anteeks. Pitää varmaa lopettaa koko treenaus.

Itsellä käytössä viiltosuojahanskat monesti kotona. Pitää kämmenien nahan kohtuu kuosissa. Muu kroppa kestää, mutta tietyt kohdat kämmenistä tulevat todella kipeiksi kun tarpeeksi vetää leukoja. Tästä ei leuanvetohanskat parane.
619_520.jpg

Tuli kyllä kieltämättä nolattua itseni tänään salilla. Vatsa ehkä vähän löysällä ja sitten ei muuta kuin tekemään kyykkyä. Sali tietenkin lähes tulkoon ihmisistä täynnä jne. ja mikäs siinä kun saa juuri viimeisensä sarjan pinnisteltyä melkeinpä päätökseen, niin odottamaton ja armoton pierasu. Oli kyllä vähän vaikeata pitää naamaa peruslukemilla, kun ihmiset vilkuilee ympäriltä. Ja ei voi muuta sanoa kuin että ei h*lvetti, että hävetti! Voisi kait sitä nyt käydä muutaman kerran aamusta vaihteeksi salilla. :E

Kavereiden kanssa nauretaan eräälle vanhalle papalle joka käy tyyliin kerran viikossa salilla, no eihän siinä mitään hyvä että käy, lähinnä naurattaa aina ukon tempo treenata, tekee sitten peck deckkiä tai vaikka ylätaljaa niin kauhea pauke ja meteli lähtee ku jätkä repii niitä painoja niin helvetin nopeasti ettei mitään järkeä.
Välillä näyttää että koko laite menee paskaksi kun niin helvetin mahdoton vauhti siinä liikkeessä...kaveri muuutenkin kauhea ADHD, heti sarjan loputtua lähtee toiseen koneeseen repimään hullun kiilto silmissä ilman mitään taukoja, treeni kestääkin 10-15 minuuttia. :D:D:D

Vitun GEEVOIMA! Paska liike. Joulukuussa jo tein tuotepalautuksen eikä rahoja kuulu vieläkään. Posteihin ei vastata pyynnöstä huolimatta, puheluihin vastataan mutta takaisin ei soiteta vaikka luvataan selvittää asiaa ja soittaa. Voiko se vittu olla oikeasti näin vaikeaa???

Vituttaa, kun vasen kyynärnivel ihan paskana ilman omaa nivelpintaa eikä sillä voi tehdä yhtään mitään. Lisäksi tossa vehkeessä on pronaatiovajausta vitusti

Tuli ostettua tämmönen:

creative-zen.jpg

Videoita ei sitten saa perseelläkään tonne ladattua...aina valittaa jostain...resoluutio väärä, tallennusmuoto väärä. Paska mikä paska. No musiikki kuuluu ainakin.

Itse asiassa ei ollut hinnalla pilattu. Poistohintaan eräästä marketista 40 egee. Kyseessä 4 gigan versio. Ostin viimesen joten turha enää ettiä:D

En tiedä mikä saatana on kun nyt sitten Finntrollin albumilta puuttuu suurin osa kappaleista. Kappaleet löytyvät kuitenkin kaikkien kappaleiden listalta. En tiedä. Tänään vituttaa kaikki...

Pitäs lähtee raahaamaan ruokia kaupasta, perkele! Bussilla luonnollisesti...

Voi vittu saatana! Vittu törmäsin äsken omalla pihamaalla autolla auraviittaan ja perkele peilistä muovi halki! Voi vittujen vittu! Vittu vuoden vanha auto saatana, niin nyt jo onnistun särkemään peilin. Paljonkohan maksaa tuommoseen uuden karheaan mazdakutoseen peili? Tai en mie tiedä, jotta tarviaako koko peiliä vaihtaa, vai saisiko sen kuoren vaan siihen erikseen hommattua.

En tiedä mikä saatana on kun nyt sitten Finntrollin albumilta puuttuu suurin osa kappaleista. Kappaleet löytyvät kuitenkin kaikkien kappaleiden listalta.
Joo itellä samanmoinen ongelma Creative Zen Mosaicin kanssa, johtuu siitä että jos tiedoston tietoihin (metatiedot, whatever, termit hallussa) ei ole merkitty kappaletta kuuluvaksi johonkin albumiin niin se ei sitten siinä valikossa ko. albumissa näy. Itse löysin monta "kadonnutta" kappaletta kun vähän selailin kaikkien kappaleiden listaa.

Back
Ylös Bottom