Vituttaa faija, kun hänellä on skitsofrenia ja aina kun kaikki menee hyvin niin hetken päästä on taas kaikki ihan päin helvettiä...... Ei tässä muuten mitään, tiedän millainen sairaus tuo on, viimeinen kymmenen vuotta mennyt vierestä seuratessa, mutta kun olen meidän perheyrityksessä vielä töissä niin menee hermo, kun joutuu korjailemaan hänen sotkemiaan asioita aina jatkuvasti.... Alkoholi ei hänelle sovi ja lääkitystä jos ei ota (jostain syystä) tai sitten on vääränlaiset (vaihtavat välillä) niin voi helvetti sitä sekoilun määrää.....mm. soittelee puheluita tärkeille ihmisille (asiakkaille jne.) ja sitten ollaa raastuvassa kunnianloukkauksesta ym.
On mulla mahdollisuus vaihtaa duunipaikkaakin ja sanoa että moro, mutta ainakaan vielä en pysty (lue halua) niin tekemään. :( Ainakin saa hyvät reenit, kun vituttaa välillä niin paljon että ei mitään rajaa! 
On mulla mahdollisuus vaihtaa duunipaikkaakin ja sanoa että moro, mutta ainakaan vielä en pysty (lue halua) niin tekemään. :( Ainakin saa hyvät reenit, kun vituttaa välillä niin paljon että ei mitään rajaa! 
oli pää muutenki kipee ni ei olis sellasta jaksanu. Ei mulla oo mitää hyvää salifiilistä vastaa, mutta oli nii pakko vetästä se yli.... tuo fiilis oli muutenki mallia uhotaan melonit kainalossa eikä sellasta "hyvää salifiilistä"...