- Liittynyt
- 1.11.2009
- Viestejä
- 124
Vituttaa kyllä niin maan perusteellisesti säätö vakuutusyhtiön kanssa. Kouluttakaa ne työntekijänne, niin että kun asiakas pyytää neuvoja niin niitä ihan oikeesti saa. Mua ei kiinnosta ensin juosta toimistoon, sitte soittaa jolleki, saada molemmilta eri vastaukset ja sitte vielä netistä kolmas versio ja papereista neljäs. Mua ei myöskään kiinnosta kuunnella teijän valitusta siellä toimistossa, kuinka hakemus kannattaa tehä netissä eikä paperilla, kun se saatanan nettipalvelu ei toimi. Ja saanen kysyä, jos tapiolan verkkotuki ei tiedä miksei verkkokorvaushakemuksen lähetys onnistu, NIIN KUKA SITTEN TIETÄÄ. Jos mun jättämään soittopyyntöön ei huomenna vastata, nii sit kyllä lätisee. Haluisko joku kaapin kokonen mies tulla mukaan toimistokäynnille?
Lisäks kadotin viikonloppuna ajokorttini.
Lisäks kadotin viikonloppuna ajokorttini.
Ja paino nousee taas ilman mitään järkevää syytä. Kalorilaskurin mukaan parituhatta kaloria on mulle passeli, todellisuus lähempänä tuhatta viittäsataa.