Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kyllä niin maan perusteellisesti säätö vakuutusyhtiön kanssa. Kouluttakaa ne työntekijänne, niin että kun asiakas pyytää neuvoja niin niitä ihan oikeesti saa. Mua ei kiinnosta ensin juosta toimistoon, sitte soittaa jolleki, saada molemmilta eri vastaukset ja sitte vielä netistä kolmas versio ja papereista neljäs. Mua ei myöskään kiinnosta kuunnella teijän valitusta siellä toimistossa, kuinka hakemus kannattaa tehä netissä eikä paperilla, kun se saatanan nettipalvelu ei toimi. Ja saanen kysyä, jos tapiolan verkkotuki ei tiedä miksei verkkokorvaushakemuksen lähetys onnistu, NIIN KUKA SITTEN TIETÄÄ. Jos mun jättämään soittopyyntöön ei huomenna vastata, nii sit kyllä lätisee. Haluisko joku kaapin kokonen mies tulla mukaan toimistokäynnille?

Lisäks kadotin viikonloppuna ajokorttini.

Nyt tossa lenkiltä tullen alko vituttaan sellaset koiranulkoiluttajat jotka menee koiriensa kanssa tuo lenkkipolulla siten että koira ei oo hihnassa.
Tosi hauska ku oot saanu sopivan vauhdin päälle nii koira juoksee ja puree nilkkaan siis mitä vittua onko siinä jotai helvetin järkee pitää koiraa tiellä jossai lenkkipolulla ja vielä ilman hihnaa.

Lennon laskeutumisesta jo 2 päivää ja toinen korva on vieläkin aivan lukossa. Asiaa ei auta 38.5c kuume ja kurkkukivut yms. Oli laskeutuessa ensimmäistä kertaa sellanen tunne, että pää räjähtää ja molemmat korvat menivätkin ihan kunnolla lukkoon, toinen sentään aukesi. Pitääköhän tässä vaan odottaa vai mennä lääkäriin, alkaa vituttaan kun kuule toisella korvalla oikeastaan mitään.

Asiahan ei kuulu mulle mitenkään koska asutaan vuokralla, mutta silti alkoi äsken vituttaa kun kävin ulkona viemässä roskat. Eikö nyt joku saatanan homonaama ollut vienyt vanhan pesukoneen taloyhtiön roskakatokseen! Luuleeko oikeesti että roska-auto vie sen mennessään? Voi vittu kun porukka osaa olla tyhmää!

Vitun posket. Luulis, että sitä ois tähän ikään mennessä oppinut mitä eroa on yksikköjen PSI ja kPa välillä. Pumppasin sitte pyöräni renkaan rikki.

Vitun idiootti! :wall:

jep, on mulla koko elämä aikaa :P

Mut sitte vitutusta.. mua vituttaa tää palstan Alyssa.. En tunne sitä, en oo ikinä jutellu, mut jotenki toi hupakko vituttaa niin saatanasti :D

Kun ei saa kyykkiä eikä maailmassa ole näköjään mitään muita perseliikkeitä kuin ne kyykyt. Tai ainakaan kukaan ei tiedä eikä netistä löydy kuin jotain jalannostoja tyyliin "Me Naiset" tai muuta sontaa. No enhän minä ole halunnutkaan kehittyä, kyllähän se vitun aurinkoinen fiilis ja tasapainoinen olo riittää siihen saatanalliseen reuhaamiseen salilla vaikka paskaa tulee niskaan saavikaupalla. Eikai tätä kukaan nyt kehityksen takia tee!:david: Ja paino nousee taas ilman mitään järkevää syytä. Kalorilaskurin mukaan parituhatta kaloria on mulle passeli, todellisuus lähempänä tuhatta viittäsataa.

Sitten pitää avautua korkeimman oikeuden simpansseista. Onko kusipäisyys joku pääsyperuste päästä KooKooOohon? Vai saako se valta kusen nousemaan nuppiin siihen malliin että käytännönjärki ja inhimillisyys katoavat saivartelun tieltä? Törmäilen niin räikeisiin virheisiin tuomioissa ettei voi kuin sydän kylmänä katsoa millaisten sisältä kuolleiden koneiden käsissä tämäkin "oikeusvaltio" oikein on. Älkää ihmiset joutuko raiskatuiksi. Älkää joutuko väkivallan kohteeksi. Älkää astuko kodeistanne ulos ja ennen kaikkea: lakatkaa elämästä.

Kun ei saa kyykkiä eikä maailmassa ole näköjään mitään muita perseliikkeitä kuin ne kyykyt. Tai ainakaan kukaan ei tiedä eikä netistä löydy kuin jotain jalannostoja tyyliin "Me Naiset" tai muuta sontaa.

Penkillenousu, askelkyykky, ja taljassa sellanen homosteluliike, että laitat ristikkäistaljassa alasokkaan narun (naama painopakkaa päin) joka tulee nilkan ympäri ja sitten siitä viet jalkaa taaksepäin.. Jossain saleilla oon nähny tolle ihan omaa laitetta. Noi kyllä otta perseeseen kun tekee puhtaasti.

edit. 1-jalan sjmv ottaa myös aika hyvin peppuun.

Penkillenousu, askelkyykky, ja taljassa sellanen homosteluliike, että laitat ristikkäistaljassa alasokkaan narun (naama painopakkaa päin) joka tulee nilkan ympäri ja sitten siitä viet jalkaa taaksepäin.. Jossain saleilla oon nähny tolle ihan omaa laitetta. Noi kyllä otta perseeseen kun tekee puhtaasti.

edit. 1-jalan sjmv ottaa myös aika hyvin peppuun.

Sitä mä tässä nillitänkin kun ei edes noita askelkyykkyjä saa harppoa pitkään aikaan. Onneksi sentään SJMV -pyllistelyt sain pitää ja nuo mainitsemasi "homopotkut" taljassa. Haha. Mä teen dippejä kuin tyttö ja potkin kuin homo.

Anteeks vaan offtopikki.

Näin välihuomiona: hankaloittaa muuten aika perkeleestii elämää, jos ei ole mitään henkilöllisyyspapereita. Kokemusta on.

Jep, täälläkin asia huomattu. Selkis että en ole lunastanu kaikkia rahasto-osuuksia eikä ne pankissa luovuta mitään tietoja ilman henkkareita.
Tässä sitten puputetaan makaronia ja riisiä sekä venataan ansiopäivärahahakemuksen käsittelyä vaikka lunastettavaa omaisuutta olis 2-3kk menojen edestä. VITTU.

Back
Ylös Bottom