Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähin yövuoron jälkeen kiireellä viemään koiraa ulos ja unohtuhan sitte se kakkapussi kotiin. Sen ainoon kerran ku sen unohtaa ni johan sielt tuli joku keski-ikänen nainen avautumaan mulle siitä ja huus et ne pitäis kerätä, ja ei mun koira ei tehny tarpeitaan keskelle jalkakäytävää, yritin siinä unenpöppörössä tietenki selitellä, että nyt pääs unohtumaan kotiin....:curs: Ei siinä vielä mitään, mut sit ku lähin menemään ni se jäi huutamaan sen lapsille jotain siitä eet ku ihmiset ei kerää niitä. Se ei menny kyll mun jakeluun miks niille lapsille piti sitte alkaa huutamaan.
Autosta hirtti kaasu pohjaan kun ajoin kaupasta kotia. Alkoi vähän jännittämään, mutta onneks parilla miehekkäällä potkulla sain polkimen palautumaan.
Ei tolla kyl uskalla minnekkään lähtä, ennen kun tietää missä vika.
ei sattuis Toyota olemaan? http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/arkistot/talous/2010/01/1044958
ilmasto on eri asia kuin sää.On kyllä ihan liikaa pakkasta... Missä viipyy ilmastonmuutos saatana!!:curs:
Marko Bjuström.
Vitun apina.
Eläkeläiset Osloon, saatana.
Mikähän vitun salaliitto tossa oli oikeen Eläkeläisiä vastaan, kun piti oikeen herjata saatana.