Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

sohvapöydät joissa jalat "kaartuu"ulospäin/ovat kannen kanssa liki samassa linjassa.Siitä kun ohi ajatuksissaan viipottaa ja kolhasee pikkuvarpaan! :curs:***##)[f***]

Lähin yövuoron jälkeen kiireellä viemään koiraa ulos ja unohtuhan sitte se kakkapussi kotiin. Sen ainoon kerran ku sen unohtaa ni johan sielt tuli joku keski-ikänen nainen avautumaan mulle siitä ja huus et ne pitäis kerätä, ja ei mun koira ei tehny tarpeitaan keskelle jalkakäytävää, yritin siinä unenpöppörössä tietenki selitellä, että nyt pääs unohtumaan kotiin....:curs: Ei siinä vielä mitään, mut sit ku lähin menemään ni se jäi huutamaan sen lapsille jotain siitä eet ku ihmiset ei kerää niitä. Se ei menny kyll mun jakeluun miks niille lapsille piti sitte alkaa huutamaan.

Kävin viime viikolla työhaastattelussa ja olin kuulema erittäin vahvoilla. Lupasivat ilmoittaa tällä viikolla puhelimitse vaikken saisikaan paikkaa. No eipä kuulunu tällä viikolla soittoa. Vilkaisin äsken sähköpostin ja siellä oli viesti: "Kiitos, mutta tällä kertaa valintamme ei kohdistunut sinuun. Toivon, että saan säilyttää hakemuksesi jne." Ni voi vittujen kevät! Ois ees ilmottanu puhelimella niinku lupas saatana. On varmaa sanonu kaikille haastateltaville, et hyvin meni. Joopa joo. Onneks mulla on lokakuuhun asti työpaikka, mutta toi paikka ois ollu paljon parempi. Hemmetti, pitäköön tunkkinsa. Näissä vittumaisissa fiiliksissä onkin sitten taas kiva aloittaa viikonlopun vietto. Pyllystä tää paremman työn saaminen :(

Lähin yövuoron jälkeen kiireellä viemään koiraa ulos ja unohtuhan sitte se kakkapussi kotiin. Sen ainoon kerran ku sen unohtaa ni johan sielt tuli joku keski-ikänen nainen avautumaan mulle siitä ja huus et ne pitäis kerätä, ja ei mun koira ei tehny tarpeitaan keskelle jalkakäytävää, yritin siinä unenpöppörössä tietenki selitellä, että nyt pääs unohtumaan kotiin....:curs: Ei siinä vielä mitään, mut sit ku lähin menemään ni se jäi huutamaan sen lapsille jotain siitä eet ku ihmiset ei kerää niitä. Se ei menny kyll mun jakeluun miks niille lapsille piti sitte alkaa huutamaan.

Tuttua. Mä kyllä kerään aina paskat pois, mutta pari kertaa on pussi jäänyt matkasta. Selvähän se, että paikalle osuu joku jonka mielestä olen murhaajaakin pahempi rikollinen ja tekee tämän myös hyvin selväksi...

Hampaat vituttaa. Kyllä se on nyt näköjään niin että se on käytävä pari kertaa vuodessa tarkastuksessa. Olisi parempi jos noi hampaat oireilisi kun jotain vikaa tulee, nyt saa melkein karista koko hammas pois, eikä vieläkään koske mihinkään. Paikka tipahti keskiviikkona pois, sain onneksi heti ajan kunnalliselle päivystykseen. Paikka ollut ilmeisesti huonosti kiinni ja alle päässyt muhimaan kunnon reikä. Lääkärikin ihmetteli että miksi ei koske mihinkään vaikka hammas kumminkin on vielä onneksi ihan elävä. Oma vika sinänsä kun en näköjään saa aikaiseksi noita käydä tarkistuttamassa. Jos tämän remontin jälkeen nyt sitten varaisi ajan heti puolen vuoden päähän.

Ja sekin vituttaa kun en näköjään enää osaa tuottaa kunnolla kirjoitettua tekstiä, kauhean töksähtelevää ja lauserakenteet päin helvettiä.

Vituttaa olla kipeenä, kun lomat menee sairastaessa ja pää on aivan täynnä räkää. Kai tästä joku poskiontelotulehdus vielä tulee, kun tuntuu painetta siellä.

Kaiken lisäks aivan älytöntä tuuria on sekin, että tänään on muutama kaveri pyytäny pelailee jääkiekkoo tai muuten vain poikkeamaan. Yleensä kun ei enää meinaa nähdä entisiä koulukavereita missään, niin nyt kun olis mahdollisuus, itse ei pääse lähtemään.

Järkyttävä kylmyys. Yöllä on vaikea nukkua, kun makuuhuonessa on niin jäätävää. Ja täällä sisällä (makuuhuonetta lukuunottamatta) ei edes mittarin mukaan oikeasti ole niin kylmä. Silti palelen niin, että usein ihan tärisen. Ja kaikista ärsyttävintä on, että siitä huolimatta hikoilen. Wtf? Ja siis se hikoilu alkaa ihan vaikka vain siitä, että vähän "aktivoidun" vaikka jostain foorumin lukemisesta, kirjoittamisesta puhumattakaan. Mikä muakin oikein vaivaa?

Voi vitun vittu.
Jos en olis töissä alkaisin juomaan viinaa heti.
Minkä vitun takia tuo homo oli otettu tuonne lobbaamaan oikeaa ehdokasta.
Hävetkää kaikki ketkä ette äänestäneet Eläkeläisiä.
Vittu.

Mitä buukströmmi on oikein menny tekemään?

Meikää ei paljon wiisut kiinnostanu. Ainoa toivomus oli, että eläkeläispojat ois menny kisoihin...ilmeisesti sitten ei...

E: Mitkä vitun kuunkuiskaajat?!? Voi helevetti.

Finlande 0 puääng:D

Back
Ylös Bottom