Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

hirvee sota taas muijan kanssa. Vedin auton parkkiin, sanoin että aja ite ja kävelin 5kilsaa tuo vitun siperiassa kotiin.

nyt vituttaa koulu aivan älyttömästi! maikat muka aina oikees ja länttää tehtävii niin perkeleest ettei koht muuta kerkee tekemäänkään.. saatana sentään! :itku:

Tyässä lähdin minuuttia ennen pukkarille ennenkuin ''työaika'' päättynyt niin saan siitä kauheet valitukset. Voiko kusipäisyydellä olla enää rajaa ?

Varmaan täytyy kalibroida kellot ja hommata viel sekkarikin siihen vielä lisäksi.
Nainen kyseessä..
Ps. Uusi paikka minulle, mutta kuulema joku oli irtisanonut itsensä kun ei tullut siellä toimeen =D
WTF :david:

Tyässä lähdin minuuttia ennen pukkarille ennenkuin ''työaika'' päättynyt niin saan siitä kauheet valitukset. Voiko kusipäisyydellä olla enää rajaa ?

Varmaan täytyy kalibroida kellot ja hommata viel sekkarikin siihen vielä lisäksi.
Nainen kyseessä..
Ps. Uusi paikka minulle, mutta kuulema joku oli irtisanonut itsensä kun ei tullut siellä toimeen =D
WTF :david:

:wtf: Jos ns,haalarihomma niin 5 minsaa aikasemmin saa lähtee pesulle.Toki eihän noita jokapaikassa noudateta!

:wtf: Jos ns,haalarihomma niin 5 minsaa aikasemmin saa lähtee pesulle.Toki eihän noita jokapaikassa noudateta!

Tommosta lakia ei kyllä ole olemassakaan.

Palkkaa jos jättää vähän maksamatta niin heti hirveä huutaminen siitä. Voiko kusipäisyydellä olla enää rajaa ;)

Tommosta lakia ei kyllä ole olemassakaan.

Palkkaa jos jättää vähän maksamatta niin heti hirveä huutaminen siitä. Voiko kusipäisyydellä olla enää rajaa ;)

hmm laista en tiedä mutta oli ainakin takavuosina "normi" käytäntö eikä siihen pajojen johtajat mitään sanoneet.No talojahan on kaikenlaisia ollu aina :D.Tosta palkan maksusta,iteltä ei oo koskaan vähennelty ja ne keltä oon kuullut vähennettävän,on kyllä sen ansainneet!Puhun nyt niistä yrityksistä joissa olen töissä ollut.

Autosta hirtti kaasu pohjaan kun ajoin kaupasta kotia. Alkoi vähän jännittämään, mutta onneks parilla miehekkäällä potkulla sain polkimen palautumaan.
Ei tolla kyl uskalla minnekkään lähtä, ennen kun tietää missä vika.

Olin maanantaina leikkauksessa ja nyt oikea käsi paketissa pari kuukautta. Oli hyvä treeniputki päällä ja piti alkaa kiristelemään mutta ei.. Olen nyt istunut 3 päivää putkeen himassa, kun ulkona on niin vitun kylmä, ettei voi lähteä edes kävelylle. Enkä voisi muutenkaan lähteä minnekään kun tuo viritys ei mahdu mihinkään takinhihaan, eikä mtn toivoa saada hanskaa siihen. Kiva juttu kun et pysty edes saatana leipää tekemään kunnolla! Muutenkin olen syönyt ihan pitkin vittua. Lähtee loputkin lihat. Pää hajoaa ihan koska tahansa.

Autosta hirtti kaasu pohjaan kun ajoin kaupasta kotia. Alkoi vähän jännittämään, mutta onneks parilla miehekkäällä potkulla sain polkimen palautumaan.
Ei tolla kyl uskalla minnekkään lähtä, ennen kun tietää missä vika.
Voin melkein lyödä vetoa, että kaasupoljin jäi lattiamaton alle. Tulee mieleen muitakin samanlaisia tapauksia.

Voin melkein lyödä vetoa, että kaasupoljin jäi lattiamaton alle. Tulee mieleen muitakin samanlaisia tapauksia.

Kumpa olisikin noin..:(

Sain pysäytettyä ja sammutin auton yhelle parkkipaikalle. Heilutin kädellä kaasupoljinta, ja polkimen liikeradan alkupuolella ilmeni "tyhjää" eli poljin heilui ylös-alas löysänä kuin hullun mulkku. Jatkoin tästä kotiin päin, ja ensimmäiseen risteykseen mennessä kaasu hirtti taas, kiva odotella risteyksessä kaasu ja kytkin pohjassa.:D Parilla potkulla poljin taas palautui ja ajoin kotiin. Kotona kokeilin taas heiluttaa poljinta, ja tällä kertaa se toimi niin kuin pitikin, ilman ylimääräistä heilumista.

Voiskohan vaijeri olla jäässä tms?

Olin maanantaina leikkauksessa ja nyt oikea käsi paketissa pari kuukautta. Oli hyvä treeniputki päällä ja piti alkaa kiristelemään mutta ei.. Olen nyt istunut 3 päivää putkeen himassa, kun ulkona on niin vitun kylmä, ettei voi lähteä edes kävelylle. Enkä voisi muutenkaan lähteä minnekään kun tuo viritys ei mahdu mihinkään takinhihaan, eikä mtn toivoa saada hanskaa siihen. Kiva juttu kun et pysty edes saatana leipää tekemään kunnolla! Muutenkin olen syönyt ihan pitkin vittua. Lähtee loputkin lihat. Pää hajoaa ihan koska tahansa.

Mä olin tänää leikkauksessa ja käsi kanssa kipsissä ainakin kk :( Ei mee täälläkään takki päälle ja muutenkin aivan järkyttävän kipee koko käsi. Ei kivaa.
Nyt ei pääse ees ite suihkuun ku ei saa vaatteita pois päältä, ja tietty vielä vasen käsi paskana kun satun olemaan vasuri :curs: Ja opiskelijoillahan ei sairauslomaa tunneta...hyvä on tehä luentomuistiinpanoja!

Olkapää on tänään taas pitänyt helvetinmoista kipuilua.. Vielä viikko lääkäriin... Tulis nyt paperit ja raportit ja hyväksyvä päätös vakuutusyhtiöstä niin vois huoletta tutkituttaa ihan kaiken eikä tarttis niin paljon rahasta huolehtia... :(

Eipä meinaa vitutus lähteä nyt millään! Salilla käyty, ja tultu bumerangina takas. Sellasta se on kun älykääpiöt ei osaa tiedottaa, että sähkötöiden takia ei pääse heilumaan painojen sekaan...

Pitäsköhän mennä nukkumaan...ai niin...eipä hirveesti väsytä. Tuli otettua kofeiinia ja tauriinia ennen "salille" lähtöä...

Vittu!

Ei saatanan saatana, meikäläisellä on sitten suhteellisen paha eturauhastulehdus. Ja nyt kohta jännityksellä lisätutkimuksiin että onko syöpäkin vielä. Lekurin mukaan tuskin mitään löytyy, mutta totes vaan että "niin, tosin toi tulehduskin on yleensä vähän varttuneempien ongelma", niinpä niin..

Rahan puuttessa olen pakotettu palaamaan vakisalilleni ja motivaatio lähti välittömästi. En halua! Pitäisi varmaan ryöstää pankki ja muuttaa jonnekin ketjusalille missä on ruusunhajuista käsisaippuaa vessassa ja miljoonan euron spinningpyörät.

Ei perhana kun ottaa piähän. Kolme naista on osoittanut kovaa kiinnostusta meikäläistä kohtaan ja vieläpä kaikki oikeinkin katseenkestäviä......missä vitussa ne naiset silloin oli kun olin vielä nuori ja SINKKU!!

Back
Ylös Bottom