Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tyässä lähdin minuuttia ennen pukkarille ennenkuin ''työaika'' päättynyt niin saan siitä kauheet valitukset. Voiko kusipäisyydellä olla enää rajaa ?
Varmaan täytyy kalibroida kellot ja hommata viel sekkarikin siihen vielä lisäksi.
Nainen kyseessä..
Ps. Uusi paikka minulle, mutta kuulema joku oli irtisanonut itsensä kun ei tullut siellä toimeen =D
WTF![]()
:wtf: Jos ns,haalarihomma niin 5 minsaa aikasemmin saa lähtee pesulle.Toki eihän noita jokapaikassa noudateta!
Tommosta lakia ei kyllä ole olemassakaan.
Palkkaa jos jättää vähän maksamatta niin heti hirveä huutaminen siitä. Voiko kusipäisyydellä olla enää rajaa ;)
Voin melkein lyödä vetoa, että kaasupoljin jäi lattiamaton alle. Tulee mieleen muitakin samanlaisia tapauksia.Autosta hirtti kaasu pohjaan kun ajoin kaupasta kotia. Alkoi vähän jännittämään, mutta onneks parilla miehekkäällä potkulla sain polkimen palautumaan.
Ei tolla kyl uskalla minnekkään lähtä, ennen kun tietää missä vika.
Voin melkein lyödä vetoa, että kaasupoljin jäi lattiamaton alle. Tulee mieleen muitakin samanlaisia tapauksia.
Olin maanantaina leikkauksessa ja nyt oikea käsi paketissa pari kuukautta. Oli hyvä treeniputki päällä ja piti alkaa kiristelemään mutta ei.. Olen nyt istunut 3 päivää putkeen himassa, kun ulkona on niin vitun kylmä, ettei voi lähteä edes kävelylle. Enkä voisi muutenkaan lähteä minnekään kun tuo viritys ei mahdu mihinkään takinhihaan, eikä mtn toivoa saada hanskaa siihen. Kiva juttu kun et pysty edes saatana leipää tekemään kunnolla! Muutenkin olen syönyt ihan pitkin vittua. Lähtee loputkin lihat. Pää hajoaa ihan koska tahansa.