Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi vittu sentään nyt toi perkeleen pakkanen sit selätti meikäläisen, eli flunssaa pukkaa!! Tarkottaa siis ainki muutaman päivän treenitaukoa voi saatana!!!!! En muista koska oisin viimeks ollu edes snadisti kipee, ja nyt tietysti ottaa pannuun kun en olekaan voittamaton. :rolleyes: ....

Sama täällä. Tuntuu kuin koko naama olsi turvoksissa räästä, kuumeinen ja vetämätön olo mut silti normaali lämpö, en ymmärrä? Alkaa jo kahen päivän jälkeen seinät kaatua päälle.

Ei perse millainen aloitus tähänkin päivään saatiin.

Olin aamulla lähdössä sairaalaan säteilytykseen ja sain tekstarin, että autonavain oli poikaystävän laukussa. Mulla oli vielä onneksi hyvin aikaa ja päätin mennä pyörällä. H-hetkellä kaikki kaapista löytyneet lämpövaatteet päällä lähdin ovesta ulos ja kuinka ollakaan ovi ei mene pakkasen takia lukkoon. Kovilla pakkasilla tuo meidän ovi on ihan uskomaton vitutuksen aihe. No siinä sitten aikani rynkytettyä sain kuin sainkin oven lukkoon ja pyörän lukot auki. Vaan eipä se ilo siihen vielä päättynyt. Pyörän takajarrun vaijeri oli irronnut ja jarru juuttunut pohjaan. Parilla vihaisella iskulla sain jarrua hieman löystytettyä, mutta päädyin sitten ajamaan sairaalaan jarru puoliksi pohjassa reidet ihan hapoilla ja kuinkas muuten kuin myöhässä.

Tästä puuttuisi enää se, että saan parkkisakot, sillä auto on kahden tunnin parkkikiekkopaikalla ja aika meni umpeen jo kymmeneltä. Avaimen saan ehkä puoli viideltä. Jotta voihan nyt perse sentään!!:curs::itku:

Sama täällä. Tuntuu kuin koko naama olsi turvoksissa räästä, kuumeinen ja vetämätön olo mut silti normaali lämpö, en ymmärrä? Alkaa jo kahen päivän jälkeen seinät kaatua päälle.

Ite paranin just flunssasta pari päivää sitten, ja ennen kuin kuume nousi niin tuota sun kuvailemaas olo tilaa kesti viikon :D Eli kivat reeni tauot sulle, mulle tuli n. 2vko tauko...Tuntuu olevan samanlaista liikkeellä nyt enemmänkin

Vituttaa. On taas niin helvetin saamaton olo ja ahdistaa kun ajattelen että pitäisi alkaa miettiä tulevia koulujuttuja, selvittää deadlinet, hankkia kaavakkeita ja tehdä kaikenlaista muutakin. Tiedän olevani vielä tosi aikaisessa eikä suurinta osaa asioista varmaan edes pysty vielä hoitamaan, mutta jos myöhästyn niiden kanssa, olen pahasti kusessa.

Pitäisi myös päättää, mitä haluan tehdä lopputalvesta ja kesällä. Duuniin Amsterdamiin, Birminghamiin, Norjaan, Italiaan vai Espanjaan? Vai jäänkö vielä kesäksi Suomeen, mistä käsin mun olisi helpoin hoitaa noi koulujutut? Amsterdam houkuttelisi vaihtoehdoista varmaan eniten ja siellä olisi melkein 100% varmasti duunipaikka (kaverin kautta), mutta... Olen ihan jämähtänyt tänne :( Enkä jaksa ajatella noita asioita!

ARGH, miksei joku voisi vaan tehdä päätöksiä mun puolesta ja mä sitten iloisena lähtisin sinne mihin mut lähetetään.

Jaaa vitun vittu.... Sainpa sitten sakkoja postissa. Ajanu kaivokadulla 19.1 klo 2.27 42km/h 30 alueella. 85€ ja kiitos. perkele....

Kyllähän syletti maksaa jokunen viikko takaperin kirjastolle 200e lasku kirjoista. Vähän tossa vitutti enemmän se että kirjeet olivat varmaan menneet ties mihin vanhaan osoitteeseen ja laskun näin ekan kerran perintätoimiston toimesta. Noh, onneksi tää on vitutuksista pienin tällä hetkellä, mutta eipä noita muita viitti julkisesti sanoa saatana.

nyt kyll vituttaa niin huolella ettei mitään jakoa, onnistuin hävittämään auton ainoan avaimen jonnekin, koko kämppä ja läheinen katu on tullut moneen kertaan tutkittua mutta toi lumimääräkään ei paljon asiaa auto..tietää taas mukavasti rahan meno ..voi nyt pe*kele

Pitäisi myös päättää, mitä haluan tehdä lopputalvesta ja kesällä. Duuniin Amsterdamiin, Birminghamiin, Norjaan, Italiaan vai Espanjaan? Vai jäänkö vielä kesäksi Suomeen, mistä käsin mun olisi helpoin hoitaa noi koulujutut? Amsterdam houkuttelisi vaihtoehdoista varmaan eniten ja siellä olisi melkein 100% varmasti duunipaikka (kaverin kautta), mutta... Olen ihan jämähtänyt tänne :( Enkä jaksa ajatella noita asioita!

ARGH, miksei joku voisi vaan tehdä päätöksiä mun puolesta ja mä sitten iloisena lähtisin sinne mihin mut lähetetään.

Jos mä oisin sä, niin lähtisin Amsterdamiin tältä istumalta! :D

Jaaa vitun vittu.... Sainpa sitten sakkoja postissa. Ajanu kaivokadulla 19.1 klo 2.27 42km/h 30 alueella. 85€ ja kiitos. perkele....

Ai helsingissäkö, onko tuolla kaivokadulla siis automaattikamerat kun sakot postissa tulee?

Nyt joku on lykkäämässä kapuloita rattaisiin ja esteitä tielle, enemmän ku mun psyyke jaksaa. Vittu tätä elämää! Koskahan sais nauttia seesteisyydestä? :(

Pitäsköhän vaik tulla uskoon, jos löytyis elämään jotain lohdullista xD

Myöhästyin koulusta, koulukamat jäi kämpille, oli vitun kylmä polkee kouluun, dynamiikan opettaja ei tienny yhtää mistä puhu, lujarissa ei tajunna ite sitten mitään, en osannu avata suuta kun ois pitäny, oli paska treeni, onnistuin hävittää takin koulun naulakkoon ja etin varmaan vartin sitä sieltä, tullessakin oli pirun kylmä/ketjut pomppi koko ajan miten sattu.. Tää o taas näitä päiviä, no onneksi ilta on vielä nuori

Ruokavalion ja illan viimeisten proteiinijuomien takia herään joka yö kuselle (ennen en koskaan). Eka sitä taistelee puoliunessa 30min ettei tarvis mennä. Sitten kompuroi vessaan ja takas. Yleensä tämän episodin jälkeen on vaikea saada unta, mm. siksi että on nälkä. Tätä yritän muuttaa syömällä paljon illalla ja sen takia sitten taas juoksen vessassa yöllä... vicious circle.

Jos mä oisin sä, niin lähtisin Amsterdamiin tältä istumalta! :D

Se on mullakin ykkösvaihtoehto tällä hetkellä :) Kattoo nyt miten saan homman pyörimään.

Tänään vituttaa duunin johtoporras. Mun pomo on niiiiiiiin mulkku, että meinasin tänäänkin heittää sitä tuopilla päähän :jahas: Just sellanen tekopyhä paska. Pari päivää sitten mä hoidin isoa tilausta (missään muussa raflassa ei laitettaisi ensinnäkään yhtä ihmistä hoitamaan yli 30 henkeä yksin) ja pomo tulee hymy korvissa kysymään et tarviinko apua. Mulla oli ihan täysi kaaos siinä aperitiivien kanssa, koska en löytänyt tarpeeksi laseja ja vermutti ei riittänyt. Sain sit myytyä camparia ja pomo auttoi sen verran että laittoi on the rockseihin jäät ja appelsiinit ennen kuin lähti menemään. Tarjoutui myös kaatamaan camparit, mutta päätin tehdä sen itse, koska tiesin olevani 10 kertaa nopeampi. Olisi pitänyt ihan piruuttani sanoa et lautasia vois blokkailla ja tiskejä selvitellä.

Jos haluaa tarjota apua, voisi aloittaa laittamalla tarpeeksi jengiä töihin tollasina iltoina eikä tekemällä sellasia listoja mitkä on ihan päin vittua.

Ai helsingissäkö, onko tuolla kaivokadulla siis automaattikamerat kun sakot postissa tulee?

Kaivokadulla on ainakin risteyskamerat. En tiedä mittaako ne sitten nopeuttakin. Jos alkuperäinen postaaja on käynyt kattomassa kyttiksellä kuvat itsestään ennen sakon maksamista niin hän voi varmaan valottaa asiaa lisää?

Ei kannata nappaa leivinpellistä paljain käsin kiinni mikä on juuri otettu pois 225 asteisesta uunista, polttaa kivat punaiset jäljet kumpaakin käteen ja se sattuu viellä pitkään sen jälkeen.

Asutaan 13 kerroksisessa talossa, yhdeksännessä kerroksessa. Meidän oma hissi on lähes joka viikko paskana, onneksi huoltopartsin kautta pääsee c-rappuun. C-rapunkin hissi oli tänään paskana :wall:

Lisäksi mä olen taas nukkunut niin vähän, että mun pinna on tosi kireellä. Äiti menee ens viikolla naimisiin ja se on kriiseillyt mulle koko päivän jostain mekosta joka on tullissa jumissa ja mun pitäis maagisesti voida asialle jotain.

Ja lisäks xbox heittää mut livestä ulos kokoajan ja en saa koskaan ladattua tota AC2:sen Battle of Forlia :(

Back
Ylös Bottom