Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tulin sitte vittu kipeeks. Kurkku kipeä ja flunssa. Täytyy toivoa että paranis edes äkkiä.

Ja sitten nuo valion jogurttipurkit. Miks vitussa Valio laittaa kaikkiin purkkeihin niin pierunkuoren ohuet kuoret ja pakkaukset. Tippu kassi lattialle jossa oli pari jogurttia ja sitten ehrmannin rahkaa purkki tolkulla. Yllättäen vittu kaksi jogu purkkia rikki mutta rahkapurkeille ei käynyt mitään. En kyllä ikinä osta Valioa jos vaan muita vaihtoehtoja on. Valio on kuin VR tai Finnair. Kaikki asiat muka voi tehdä päin vittua ja sitten pitäis tukea kotimaista...

Ei ne ingmanin purkitkaan sen erikoisempia oo, paskaks rävähtää yhtä helposti...

penisiliini allergia! Mulla oli sama pari vuotta sitten, naama ja kaikki ihan punasena ja kutisi vitusti. Nyt pitää olla lappu lompakossa koko ajan, että ei penisliiniä tänne!

Nyt on levinnyt se saatanan näppylöstö jo koko yläkroppaan ja kasseja kutittaa edelleen! Tämän päivän ollut syömättä sitä lääkettä, niin mitenkähän kauan siinä menee että alkaa rauhoittumaan tuo iho? On nimittäin vituttavaa.

jokanen itteään kunnioittava narkomaani tietää ettei kodeiinista oo muuhun kun.. no.. ei siitä oo mihinkään.

Musta on jännä tarkastella miten lääkkeet eri ihmisillä toimii. Mulla ei panacodit tunnu missään, mutta mua kookkaampi isoveljeni meni panacodista ihan sekaisin. Kai sillä sitten oli vähemmän kokemusta :D Mutta kyllä tää vituttaa edelleen... Käännöstyötä tehdessä olisi kiva kun voisi kokonaisvaltaisesti keskittyä kääntämiseen, eikä tarttis joka minuutin välein irvistellä ton olkapään kanssa.

Vitun &¤#$@${/"# saatanan vittu. Vituttaa...KAIKKI!!!!

Vituttaa ihmiset. Varsinkin ihmiset, jotka kävelevät SAATANAN hitaasti KESKELLÄ tietä. Juuri sopivasti keskellä, ettet pääse ohi kummaltakaan puolelta. Joko näin, tai sitten kaksi ihmistä jotka kävelevät vierekkäin ja tukkivat koko kadun. Ja luonnollisesti kävellään niin hitaasti ettei mitään rajaa. Välillä pysähdytään läpsimään toisia ja takana kävelijä(lue: matelija) törmää näihin kusipäihin jotka pomppivat ties minne.

Ja näitähän tapaa aina aamulla matkalla töihin, päivällä kaupassa, ja illalla vielä kotimatkalla. Vituttaa tuhlata jo muutenkin paskasta elämästä puolet ihmisten perässä kävellessä, kun ohi ei voi päästää.

Vituttaa ihmiset. Varsinkin ihmiset, jotka kävelevät SAATANAN hitaasti KESKELLÄ tietä. Juuri sopivasti keskellä, ettet pääse ohi kummaltakaan puolelta. Joko näin, tai sitten kaksi ihmistä jotka kävelevät vierekkäin ja tukkivat koko kadun. Ja luonnollisesti kävellään niin hitaasti ettei mitään rajaa. Välillä pysähdytään läpsimään toisia ja takana kävelijä(lue: matelija) törmää näihin kusipäihin jotka pomppivat ties minne.

Ja näitähän tapaa aina aamulla matkalla töihin, päivällä kaupassa, ja illalla vielä kotimatkalla. Vituttaa tuhlata jo muutenkin paskasta elämästä puolet ihmisten perässä kävellessä, kun ohi ei voi päästää.

Tänään kolme läskiä ämmää käveli 5 metriä leveän kävelytien keskellä todella strategisesti peittäen kokonaan, ja vitun hitaasti. Vitun isoperselehmät.

Suomi on ainoita paikkoja maailmassa missä 3 ihmistä jalkakäytävällä voi aiheuttaa liikennekaaoksen. Mikä helevata siinä muuten on ettei voida sitä oikeanpuoleista liikennettä soveltaa kevyessäkin liikenteessä?

Meikän armottoman magee mieshame (kiltti) on jääny pieneks, voihan nyt vittu. Tosin onhan täs vuoden aikana massaa kertyny reilut 15kg, josta kuitenki suurin osa lihasta =).

Nyt on levinnyt se saatanan näppylöstö jo koko yläkroppaan ja kasseja kutittaa edelleen! Tämän päivän ollut syömättä sitä lääkettä, niin mitenkähän kauan siinä menee että alkaa rauhoittumaan tuo iho? On nimittäin vituttavaa.
Mee ny ihmeessä Lääkäriin!!!!!! Heti vaihtoon se lääke.

Se ihon kutina voi johtaa hengitys ongelmiin jne. Pahimmassa yliherkkyys tapauksessa kuolemaan.

Vituttaa nii ankarasti aivan kaikki perkele. Eikö vaa mummot ajattele kuin itteään ja itkeevät joka vitun asiasta sitte saatana. Nuorison taso on rapistunut, no agreed. Mutta perkele, bussin lattialla on lunta nii voi helvetti ku alkaa itku ja parku, että jokuhan voi vaikka kaatua. No bussikuski oli viisas ja vastas sentään, että rouva on hyvä ja istuu siihen päälle niin ei liukastu. Ainoat päivän naurut tuli siitä.

Mua suoraan sanoen vituttaa suurin osa ihmisistä tässä maassa. Aina joku hidastelee, on muuten vaan tyhmä tai ei ota tosia huomioon. Hyvä esimerkki viimeisestä on kun käyn ruokaostoksilla pienessä lähikaupassa jossa ei siis ole liukuovia. Melkein poikkeuksitta kun on poistumassa kaupasta ruokakassit molemmissa käsissä, edellä menevä lyö oven päin naamaa katsomatta taakseen. Joskus vielä kun on huono päivä, lasken ostoskassit maahan ja käyn potkaisemassa tällaista vittupäätä täysillä selkään. Johan oppis saatana olemaan!

Itse kun pitää ovea auki jollekin niin hyvä jos edes joka kolmas kiittää. Mihin kohteliaisuus on hävinnyt tästä maasta?? Omasta mielestä "kiitos" ja "ole hyvä" on itsestäänselvyyksiä, näin mua ainakin on kasvatettu.

Suomi on yllä kiva maa, mutta suomalaiset on ihan PERSEESTÄ!!!

Mene mahdollisimman pian lääkäriin,määrää sinulle luultavammin Aeriusta, joka helpottaa oireita. Ihottuma kestää pahimmissa kohdissa noin 2-3vrk ja loput häviää yleensä viikon kuluessa. On ihan normaalia,että ihottuma vielä hieman paheni vaikka lopetit lääkkeen. Penisiili säilyy kehossa lopettamisen jälkeenkin.

Mikäli tällaisia pomppioita omalle kohalle sattuu, niin niittaan tyynesti vaan sivuun:D

Meikää vituttaa rappusilla istuvat teinit. Tukkivat saatana kulkuväylät. No aivan sama, sitten mennään läpi..

Tänään täytyy antaa kyllä propsit yhelle kottikärryjen kuljettajalle. Antoi erittäin ystävällisesti tietä. Tämä jos mikä on harvinaista, ja vielä hymyt päälle:eek:

Vituttaa armottomasti jo yli viikon kestänyt yskä joka iltaisin/yöllä äityy niin pahaksi etten kykene ees nukkumaan. Niinku nyt. Kiva herätä seiskalta...

ottaa kupoliin tuo mtv3:n meteorologi joka on aivan paskana tuolla ja kompastuu sanoissaan ja silmät vaan seisoo, äänikin on sellanen että olis justiin vedetty rektaaliin

Huoh että vituttaa.
Minulla on niskassa n. 2x 2€-kolikon kokoinen ihottuma jota olen käynyt näyttämässä peräti 3 kertaa. 3 lääkärikäyntiä, 3 eri lääkäriä, 3 eri diagnoosia.
Vituttaa lähinnä se, että kun olen käynyt lääkärissä, 2/3 kerralla tuntui etten saanut lääkärille selvitettyä kunnolla mistä on kyse, koska molemmilla kerroilla lääkärillä oli olevinaan saatanan kiire, eikä hän vaivautunut kuuntelemaan loppuun asti mitä minulla oli sanottavaa. Vituttaa, että tuollaisesta alle 5min käynnistä tulee reilu 13€ laskua, varsinkin kun ei vaivaan tunnu saavan edes apua.

Miksi lappu lompakossa? Jotta itse muistaisi että on allergia?
Jos olet ilmoittanut lääkäreille että olet sille allerginen niin se näkyy kyllä tiedoissasi eikä sitä anneta.
Vai onko lappu siltä varalta että ei itse pysty ilmaisemaan allergioitaan, esim. onnettomuuden yhteydessä?

Niinhän sitä luulis.

Appiukko on vaikeasti allerginen tietyille lääkeaineille. Luulis potilastiedoissakin löytyvän merkintää, kun on kohtauksen saatuaan viety piipaa-autolla useamman kerran lasarettiin (röörit turpoaa umpeen). No, lääkärit määrää toistuvasti lääkkeitä jotka ei sovi allergisille, viimeksi jopa sen jälkeen kun oli erikseen kysytty että EIHÄN tässä ole mitään mikä voisi aiheutta reaktion niille ja näille lääkeaineille yliherkälle. Ja kun sitten samana päivänä pitää rynnätä ensiapuun kun lääkkeestä yllättäen löytyykin allergisoivia ainesosia, on lääkärin kommentti "No enpä olisi uskonut, määrät oli niin pieniä että ajattelin kokeilla." Ei kuulemma maininnut asiasta potilaalle, ettei tämä ala kuvitella olemattomia allergiaoireita.

Juu, pitäisi tietysti potilaan itsensäkin olla tarkkana tuoteselosteen kanssa jos kyseessä on vieras lääke, mutta ainakin on turha kuvitella että lääkeallergiamerkintä potilastiedoissa takaisi yhtään mitään.

Ei jumalauta, herätyskello päätti sanoa itsensä irti. Kaks aamu tuntia vituillee, tänää pitää maksaa abi-risteily viimeistään kello 11:00. Hyvin menee.

Back
Ylös Bottom