Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kertokaa nyt jumalauta että miten ihminen voi jaksaa jotain liukuhihnaduunia vuosia kun mä kolmen kuukauden jälkeen koen homman erittäin vastenmielisenä. Ja kuukausi vielä jäljellä, perkele.

Ei voi kuin kompata, itellä takana nyt 4vko ja alkaa selvästi ihminen sisältäkin päin "kuolemaan" kun ei tarvitse 8h/pvä ajatella yhtään mitään. Palkkaus nyt on sentään OK mun ikäselle.

Toisekseen vituttaa tää torstaista asti kestänyt päänsärky ja kuume kombo. Tänään eka päivä kun ei oo kuume menny yli 37,5. Vieläkun about IKINÄ ei itseäni säre päätä, ja nyt sitte neljättä päivää putkeen ja aivan vitusti...

Jos palkka on hyvä, niin se ainakin motivoi. Lisäksi hyvät työkaverit mahdollistaa jaksamisen äärimmäisen yksitoikkoisessa hommassa.

Perkeleen perkele! Luulin jo että tää unettomuushomma on parantumassa pikkuhiljaa, mutta paskan vitut! En taas nukkunu minuuttiakaa koko saatanan yönä. Ei paljon naurata taas... :wall:
Kohta sit kouluun, ja arvatkaas vaa alkaako siellä sit väsyttämään... :jahas:

Perkeleen perkele! Luulin jo että tää unettomuushomma on parantumassa pikkuhiljaa, mutta paskan vitut!

I feel you man. Mä voin liioittelematta sanoa, etten ole tällä vuosikymmenellä nukkunut vielä kertaakaan kahdeksaa tuntia putkeen. Viime viikolla heräsin joka aamu 4.30-7.00 riippumatta siitä, milloin menin nukkumaan. Mitään syytä mä en tälle keksi. Alkaa jo hieman tympiä (ja väsyttää)...

I feel you man. Mä voin liioittelematta sanoa, etten ole tällä vuosikymmenellä nukkunut vielä kertaakaan kahdeksaa tuntia putkeen. Viime viikolla heräsin joka aamu 4.30-7.00 riippumatta siitä, milloin menin nukkumaan. Mitään syytä mä en tälle keksi. Alkaa jo hieman tympiä (ja väsyttää)...

Mistäköhän tää muuten johtuu, oon nukkunu kyllä viime yönä 13 tuntia mutta nukuin ne niin että 3-4 tuntia jonka jälkeen 5min pyöriminen että nukahti uudelleen, toista toi sitten 5 kertaa yön aikana niin ei tunnu hirveän virkeältä aamulla.

Käynnistymisvaikeudet. Olen nököttäny jo tunnin koneella kahvikuppi kädessä, jumppavaatteet päällä haukottelemassa. Kun ei saatana herää lainkaan. Treenistä tulee varmaan taas semmonen kitarisajumppa et ei mitään määrää. Olin eilen 6-14 vuorossa töissä ja 16-00 raapustin gradua koneella. Ja nyt on aivan veto pois. Taidan käydä liiterissä hakemas energiajuomaa, josko sitte alkais kulkea. Ajatus ja ruho. Tuntuu et järki seisoo. Ja kroppa on aivan jumissa.

Mun koulun ruokala. Sieltä loppu ruoka taas vaihteeks. Siis mitä vittua, kai mä nyt haluun ruokaa ku oon 5 tuntia istunu siellä syömättä ja sit ei saakkaan mitään, ei edes leipää. Miten tää on edes mahollista.

vituttaa kun ei saa nukutuks öisin kunnolla....

Vittu kun särkee taas päätä. Saanu viimesen parin viikon aikana vetää buranaa useampana päivänä, kun on iskeny helvetillinen hedari. Väsyttää myös ku nukuin viime yön jotenki vituilleen, heräili koko ajan..

Mopo ei tahtonut pysyä käynnissä kun menin aamulla TET-paikalle. Sammu perkele varman 5 kertaa, kiva aina risteyksissä alkaa työntää mopoa autoletkan tieltä. Pieni flunssa myös vaivaa, ei voi sen takii mennä oikein salillekkaan vaikka mieli tekis. Myös vkl oli omalta osalta paska ja se jäi vituttamaan.

Antibiootti aiheutti ihottumaa ympäri kehoa ja mikä pahinta palleja kutittaa saatanasti.

penisiliini allergia! Mulla oli sama pari vuotta sitten, naama ja kaikki ihan punasena ja kutisi vitusti. Nyt pitää olla lappu lompakossa koko ajan, että ei penisliiniä tänne!

Tää oli jo tossa toisessa topicissa mut laitampahan tännekkin:

Ehkä eniten nyt vitutti toi ku meil on keittös kaikkia maustekaappeja, lasikaappeja, kuivaruokakaappeja ja sen sellaista
Niin aina se sama lasikaapinovi jää auki ja se sattuu oleen siin otsan kohdalla sit kun kävelen keittiöstä olohuoneeseen niin PAM pää kolahtaa joka vitun kerta siihen saatanan oven kulmaan.
No ei tässä nyt mitää erikoista, mutta nyt tossa puoltuntia sitten otin lasin jotai kaakaoo tai vastaavaa ja lähin käveleen olohuoneeseen niin ei saatana kolautan pääni siihe ovenkarmiin (villasukat jalassa) kaadun keittön lattialle ja herään sit siin 10sekunnin päästä kaakaot rinnuksilta ja oliko ees just uus kauluspaita päällä joka oli ostettu jostai merkkiliikkeestä.
Sit raivoissani revin sen lasikaapin oven saranoista irti ja nyt vituttaa vielä enemmän ku se pitäis saada takasin.

Että tällästä tälläkertaa.

Hitaat asiakkaat, voi vittu että alkaa vituttamaan kaikki saatanan mummot, jotka hinaa jossain kahvilan tiskillä sormi perseessä miettimässä mitä ostetaan. Jumalauta tänään meni 10 minuuttia Robertsissa kun kaksi dementoitunutta mummelia kelasi ottaako laten vai vittu kahvin. Sitten kun on siinä hierottu ees taas, niin ne rahat kaivetaan toki vasta niin vitun myöhään kuin vain kaivaa voi. Meinasin jo vaihtaa paikkaa, mutta ajattelin sitkeesti olla loppuun asti. No siihen sitten mummojen perään änkesi joku äijä ja minä olin tiskin oikealla puolella ihan normaalissa ostopaikassa. Vitun marjat, tarjoilija sitten menee ja palvelee tätä saatanan uunoa, joka ei voi vittu katsoa että mä olin siinä venannut jo ties kuin kauan. Ja kun ei ole sellainen ihminen, että alkaisi mesoomaan, niin lähdin vittuun koko paikasta. Kyn tuolla helvetti joka päivä, luulis nyt siinä tiskillä jo tajuavan, että mä ostan sen saman vitun kahvin 3 sekunissa, eli sen voi myydä vaikka lennossa mulle kun mummot kaivaa kolikoita taskustaan. Pitäkööt tunkkinsa.

http://mike.pakkotoisto.com/?p=1397

penisiliini allergia! Mulla oli sama pari vuotta sitten, naama ja kaikki ihan punasena ja kutisi vitusti. Nyt pitää olla lappu lompakossa koko ajan, että ei penisliiniä tänne!
Miksi lappu lompakossa? Jotta itse muistaisi että on allergia?
Jos olet ilmoittanut lääkäreille että olet sille allerginen niin se näkyy kyllä tiedoissasi eikä sitä anneta.
Vai onko lappu siltä varalta että ei itse pysty ilmaisemaan allergioitaan, esim. onnettomuuden yhteydessä?

Miksi lappu lompakossa? Jotta itse muistaisi että on allergia?
Jos olet ilmoittanut lääkäreille että olet sille allerginen niin se näkyy kyllä tiedoissasi eikä sitä anneta.
Vai onko lappu siltä varalta että ei itse pysty ilmaisemaan allergioitaan, esim. onnettomuuden yhteydessä?

:D Lääkäri tulosti sellasen ja allekirjotti, ja just nimenomaan onnettomuuksien varalta.

Tulin sitte vittu kipeeks. Kurkku kipeä ja flunssa. Täytyy toivoa että paranis edes äkkiä.

Ja sitten nuo valion jogurttipurkit. Miks vitussa Valio laittaa kaikkiin purkkeihin niin pierunkuoren ohuet kuoret ja pakkaukset. Tippu kassi lattialle jossa oli pari jogurttia ja sitten ehrmannin rahkaa purkki tolkulla. Yllättäen vittu kaksi jogu purkkia rikki mutta rahkapurkeille ei käynyt mitään. En kyllä ikinä osta Valioa jos vaan muita vaihtoehtoja on. Valio on kuin VR tai Finnair. Kaikki asiat muka voi tehdä päin vittua ja sitten pitäis tukea kotimaista...

Back
Ylös Bottom