Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa huutonetin epäluotettavat käyttäjät! Myin erästä tuotetta ja yksi henkilö melkein heti tarjosi siitä kolminkertasen hinnan alotushintaan verrattuna. Sovin eilen illalla hänen kanssa tapaamisen täksi päiväksi klo 12 ja otin yhteystiedoista numeron mukaan. Venasin puolisen tuntia ja yritin soittaa pari kertaa tähän numeroon. Ei vastausta. Eikä vieläkään ole ottanut yhteyttä muhun. Mitä tahansa on voinut tietty tapahtua tällä välin, mutta silti vituttaa turha reissu ja odottelu. No saipa ainakin negatiivisen palautteen multa...

Keitetyt kananmunat,joskus ei vaa kuori lähde irtaantumaan!Saa repiä kynsillä,lopputuloksena puolet valkuaisesta kuorten mukana.

>ja ne on jäähdytetty kylmässä vedessä.

-

Keitetyt kananmunat,joskus ei vaa kuori lähde irtaantumaan!Saa repiä kynsillä,lopputuloksena puolet valkuaisesta kuorten mukana.

>ja ne on jäähdytetty kylmässä vedessä.

-
Pikku vinkki. Ota nuppineula käteen ja tee jokaiseen kananmunaan sillä pieni reikä ennen kuin keität ne. Muna ei vuoda ulos, mutta sisään munan ja kuoren väliin menee vähän vettä. Kuori lähtee irti melkein itsestään.

Vittusaatanavittu. Koira kusi kuudenlitrankuset mun 2,5Ke:n sohvalle saatananvittusaatana.

Pikku vinkki. Ota nuppineula käteen ja tee jokaiseen kananmunaan sillä pieni reikä ennen kuin keität ne. Muna ei vuoda ulos, mutta sisään munan ja kuoren väliin menee vähän vettä. Kuori lähtee irti melkein itsestään.

Hyvät vinkithän on tervetulleita ja järkevänoloiset menee kokeiluun :)

On tää toisaalta rankkaaki muuttaa ain uudelle paikkakunnalle....
Välillä ko haluis tehä muutakin ko ravata salilla, töissä ja lenkillä koirien kanssa, ni ei oo tuttuja joiden kans tehä mitää. Siskoki yleensä illat töis....Mut ehkä se pikku hiljaa alkaa korjaantuu.

Vitun mukava polkea pyörällä näillä pakkasilla (ihan komeessa koko pyörä) :curs:, tuntuu et raahais norsua perässä :lol2:

Typerä kuskata frendejä ilmaiseksi, turhan moni kyydissä oleva vetää vielä noissa tilanteissa frendi kortin esiin, "etkai sä nyt meiltä vie meidän viimesiä rahoja, millä me sit dokataan raflassa?" Itse ollut aina jos kyytiä tarvitsee niin massit kehiin, sanokoot kusipääksi, ilmaiseksi en kuskaa, ellei sitten tosiaan hätätilanne. Ass, Gas or Cash No One Rides For Free.

Hyvä levy tuo.

Vittu et ottaa pannuu...mitä vitun jengii nää skinit luulee olevansa, olivat kahta meikän kaverii viskelly ihan sen takia kun näyttivät joiltakin "hoppareilta" vaikka ovat ihan suomalaisia viimesen päälle. Siis vittu alko keittää noitten pellejen kanssa mulle ois ihan sama vaikka mitä tekisivät näille "mamuille" jotka rötöstelee yms mut vittu alkaa iha normi suomalaiste kimppuu käymään tosta vaan ni joo moro...!

Tallentava digiboxi. Vittu aina pitää jäädä leffasta muutama vika minuutti pois. :curs::wall:

Tätä minäkin oon ihmetellyt. Kanavat on herranjestas digitaalisia. Eikö boxille vois tulla merkki millon leffa digitaalisena ja millon loppuu niin ei tarttis aikojen kans pelata. Ja mainostauoille kanssa paussit...

Meni chiittipäivä taas vähän överiks, Mega ateria, pussi sipsejä ja suklaalevy.. Nyyh:itku:

Helvetti soikoon näitä ihmissuhdejuttuja. Jos tää homma menee nyt perseelleen, niin ihan sama onko loppuelämän yksin. Jos Plussia ja miinuksia jos alkaa miettiin, niin ikinä löydä ees lähelle yhtä sopivaa naista.

Kertokaa nyt jumalauta että miten ihminen voi jaksaa jotain liukuhihnaduunia vuosia kun mä kolmen kuukauden jälkeen koen homman erittäin vastenmielisenä. Ja kuukausi vielä jäljellä, perkele.

Back
Ylös Bottom