Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eikä mitä. Hyvä se on välillä xiittipäiviä vedellä - niin dieetillä ku bulkatessakin :D

Vituttaa nyt oikein huolella Kelan toiminta. Olen lukiossa viimeistä vuotta ja aiemmin ei ole ollut mahdollisuutta saada opintotukea, koska vanhempien tulot ovat olleet jonkin verran yli tulorajojen. Noh, nyt vanhemmat ovat olleet vuodenpäivät lomautettuna silloin tällöin ja nyt tulot ovat jääneet reilusti alle rajojen.

Päätin sitten syksyllä hakea opintotukea. Lähetin anomukset Kelalle...Viikko tuosta, kelalta tulee postia, että tarvitsevat lisämateriaalia, mm. koululta todistus, että olen siellä opiskelemassa, vanhempien lomautusajankohdista tarkat tiedot, palkkakuitit, työnantajalta todistus, että ovat kyseisessä paikassa töissä jne..

Kaikki lähetin mitä kirjeessä pyydettiin. Vastausta odottelin monta viikkoa ja ihmettelin, että miksei ole mitään vastausta tullut. Kunnes tänään...Postissa tuli Kelalta kirje, jossa pyydetään lähettämään VIELÄ LISÄÄ todistuksia, palkkakuitteja, lomautusaikoja ja mahdollisia arvioita tulevista lomautuksista.

Eikö noille mikään riitä? Lähettelin sillon syksyllä päälle 30 paperia niille ja eivät voi muka niiden varjossa tehdä päätöstä.

Hauskaa tässä on se, että kaverini on täysin samassa tilanteessa. Sen vanhemmat on samassa työpaikassa kun omani, mutta hän sai Kelalta myöntävän vastauksen jo ensimmäisella kerralla kun opintotukea haki. :curs:

Vituttaa asua porukoitten luona. Neljä temperamenttista ihmistä saman katon alla.. siinä on kolme liikaa. Vituttaa kans tuo koulunkäynti, ei kiinnostais ollenkaan. Sais jostaki töitä ja muuttais kauas pois..

Ei oo tullu reiluun 2 kuukauteen reenattua ku käsi meni ja katkes, vielä pitäs tän kuun loppuun jaksaa. Vituttaa kyl ei jestas, niin paljo aikaa hukkaan

Nonii, päivitystä tohon edelliseen.

Maanantaina kolari, vasen reisi murtu ja jo valmiiks huonona ollu käsi otti vähä iskua, mutta vitutus itseasiassa laski, helvetin koomista touhua tää mun elämä ollu pari viime kuukautta et ei enää jaksa ees vituttaa:D

Maanantaina kolari, vasen reisi murtu ja jo valmiiks huonona ollu käsi otti vähä iskua, mutta vitutus itseasiassa laski, helvetin koomista touhua tää mun elämä ollu pari viime kuukautta et ei enää jaksa ees vituttaa:D

Ajaijaijaijaijaijai, mites tää kolari tapahtu?

Menikö reisi pahastikin tai pahasta kohtaa? Mulla murtui vähän alle pari vuotta sitten tosta ihan polven yläpuolelta, siinä kesti kuntoutuksessa joku vuosi ja nytkin kiukuttelee välillä. Toipumisaika oli ihan pirun rankkaa, mutta sai ainakin rentoutua :jahas:

Vituttaa se että sain idioottina selän kipeäks mavessa, vittukun ei voi tehä niitä lämmittelyjä kunnolla vaan hirveellä kiireellä sarjapainoihi.
Saatana :|

Laitetaas unirytmit kuntoon!

Ajaijaijaijaijaijai, mites tää kolari tapahtu?

Menikö reisi pahastikin tai pahasta kohtaa? Mulla murtui vähän alle pari vuotta sitten tosta ihan polven yläpuolelta, siinä kesti kuntoutuksessa joku vuosi ja nytkin kiukuttelee välillä. Toipumisaika oli ihan pirun rankkaa, mutta sai ainakin rentoutua :jahas:

Menin taksilla just kotia päin ja oltiin kääntymässä vasemmalle ja 3 metriä korkeen lumipenkan takaa tulee auto päin, olin ollu autossa noin 10 sekunttia enkä ehtiny ees laittaa turvavyötä päälle xD

Reisi meni aika keskeltä, vähä lonkkaan päin.

Niin siis mulla on Osteogenesis imperfecta, siis sairaus. Että nää luut napsahtelee kohtuu helposti esim just kolareissa vaikka muilla ei katkeis, luut ei jousta = katki.

Moneen vuoteen ei oo ollu mitään ja nyt on viimesen puolen vuoden aikana menny kylkiluu, käsi kokonaan ja sit tää kolari, no mut ainakaan ei pääse unohtuun, tätä tää mun elämä on aina joskus ;)

Vituttaa kun selkä taas tuli kipeeks pitkän paremman kauden jälkeen, eikä oo varaa mennä naprapaatillekaan. PLaahhh... Eilen ei ollu itku kaukana taaskaan ja nyt se taas alkaa... Kipulääkkeitä en jaksais napostella.

Mä en muista mitään ja nyt kaikki vihaa mua. Tai ainakin pitävät apteekissa nistinä tai lääketrokarina ja suvun keskuudessa aivovammaisena (no jälkimmäisessä ei mitään uutta). Huomenna lähden parempimuistisemman puoliskoni luo piiloon vihaista lääkintähenkilökuntaa. Ja on tympeää kun ei ole autoakaan ja vaikka olisi niin ei rahaa ylläpitoon, automobiililla olisin tämänkin fiaskon korjannut.

Odottakaas ihmiset kun TE unohdatte jotain! Kyllä sitten nauran teille ja kiukuttelen jos joudun nostamaan ruhoni sohvalta auttaakseni. Turha vedota mihinkään.

Vituttaa ja niin vitun ankarasti. Energiaa olisi vittu miljardiin vitun suoritukseen mutta vitun sali ei ole auki ja spotifyssä tulee koko ajan jotain ruotsalaishomon mainoksia vittu. Ja kyllä tämä piti vittu kirjottaa caps päällä.

edit. miks vitussa se ei tullut edes kapsilla. voi jumalauta perseraiskaus vittu :FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Ei nyt ankarasti vituta, sillä erittäin harvoin vituttaa ankarasti ja silloin on kunnon syy. Nyt ärsytti vähäsen.
Eli palkkaripurrki heitti legendaariset, kun ajattelin pienet ryypyt ottaa. Eikö kesken rivakan ravistuksen purkinreuna hieman naurahtanut minulle ja heittänyt purjot pitkin työpöytää ja työkamppeita. Enimmät lähti vaatteista ja loput saa olla ma asti ennenkuin pääsee työntämään ne pesuun.

Siis mitä VITTUA. tAAS kerran joku perkele on scämmänny mun rahat. MiksP??? jokua vitun kerta kun oon pahemmin kännissä niin eikös jotain puutu, ja nyt rahat. Ton lisäks mua vituttaa bussit, siis miks vitussa ne ei vaan voi tulla sillonku sanotaan. Eipä ollu eka kerta kun kävelin. Ja toinen asia, paskat tienviitat. Pääsin lähtemään väärään suuntaan , turha kysyy miten se o mahdollista, mutta niin vssn löysin ittenöääi väärältä päättäriltä. Vittu mitä paskaa. "en juo enää ikinä?"

Siis mitä VITTUA. tAAS kerran joku perkele on scämmänny mun rahat. MiksP??? jokua vitun kerta kun oon pahemmin kännissä niin eikös jotain puutu, ja nyt rahat. Ton lisäks mua vituttaa bussit, siis miks vitussa ne ei vaan voi tulla sillonku sanotaan. Eipä ollu eka kerta kun kävelin. Ja toinen asia, paskat tienviitat. Pääsin lähtemään väärään suuntaan , turha kysyy miten se o mahdollista, mutta niin vssn löysin ittenöääi väärältä päättäriltä. Vittu mitä paskaa. "en juo enää ikinä?"

Niin, niin sitä pitää! Ota lisää niin tulee uni ja aamulla - päivällä (??) vituttaa ihan muut hommat, ja ne rahatkin löytyy ei sieltä lompakosta takin taskusta, vaan sun takataskusta. Jossei, ni sit sulla on ainakin kuppa ja aids ja se virolainen blondi, vaik sillä oli hienot korkkarit, ni se oli mies, nyt sua vähän rikkaampi mies.

Vituttaa aivan homona AAMUT. Tällä hetkellä joku TJ 82 omat poppoot kotiutu viikko sitten... tää intti ei vaan lopu koskaan... EI KOSKAAN!! paska vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu eigioö igjoöjogöhejioy p53iyuj5. Salillakaan en oo kerenny käydä ku on kokoaja jotai turhanpäivästä paskaa, ilmasta työvoimaa siellä :curs:

Haluisin vaa jatkaa entistä elämää. Työtä, koulua, salia.. vituttaa kun vapaus riistetty...

Vituttaa aivan homona AAMUT. Tällä hetkellä joku TJ 82 omat poppoot kotiutu viikko sitten... tää intti ei vaan lopu koskaan... EI KOSKAAN!! paska vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu eigioö igjoöjogöhejioy p53iyuj5. Salillakaan en oo kerenny käydä ku on kokoaja jotai turhanpäivästä paskaa, ilmasta työvoimaa siellä :curs:

Haluisin vaa jatkaa entistä elämää. Työtä, koulua, salia.. vituttaa kun vapaus riistetty...

Itellä loppu just 8.1, 362 takana. Ei ois uskonut että se loppuu, mutta kyllä se loppu. Kävinköhän koko vuoden aikana joku 10 krt salilla. Alussa ei eihtinyt ja lopussa jaksanut. Nyt taas on siihenkin aikaa!

Tsemppiä!

Vituttaa kun treenauksesta ei tule mitään kun aina vitun lajitreenit tai koulu tulee tielle. Viime viikollakin valmentaja keskeytti punttitreenin ja sanoi että tänään juostaan lenkki. Vittu jee.

Ainiin, ja kavereiden kanssa ei ehdi olla. Vittu.

Kävin tossa kaupungilla äsken, ja valehtelematta eka kerta elämässäni kun unohdin laittaa fillarin lukkoon ja arvatkaas kuinka kävi :curs: Eikun uutta pyörää hankkimaan.

Back
Ylös Bottom