Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miks vitussa naisilla on "oikeus kilahtaa" joistakin pikkuasioista?!! Ihan vitun ärsyttävää, sitten vielä ihmetellään jälkeenpäin että miks ei tehdäkkään jotakin sovittua asiaa kun sitä ennen ollaan lyöty luuria korvaan.

No nyt sitten kyytiä odotellaan --_--

Foorumisoftassa näköjään ollu pieni kasvojen kohotus sitten viime näkemän...no aiheeseen:

Todellakin, nyt on (taas kerran) se aika vuodesta, kun jouluruokien posketon ahmiminen alkaa kaduttamaan Matti -ja Maija Meikäläistä... ja uutena vuotenakin tuli (taas kerran) tehtyä lupaus kuntosaliharrastuksen aloittamisesta, mikä kyllä (taas kerran) loppuu motivaation puutteeseen kuukaudessa tai kahdessa.

Oli meinaan eilen ja tänään aivan silmitön ryysis salilla. Väkimäärä vähintään triplaantunut, hyvä kun sekaan sopi. Kinkunsulattelijat ovat tavoilleen uskollisena lähteneet aivan pystymetsästä liikenteeseen suoritustekniikan suhteen. Parhaat palat oli ylätaljassa missä joku nainen veteli tangon etureisiin asti ja "niskan taakse" versiossa tanko meni hämmentävästi lonkkaluiden tasolle...pahasti hämmentyneenä jäin miettimään, että miten se on mahdollista mutta näin vaan oli. Jotenkin ne ranteet, kyynärpäät ja olkapäät muljahteli että niin alas tanko laskeutui :D Painoa oli luonnollisesti aivan minimimäärä ja toistot useita kymmeniä...

Enemmän kuitenkin huvittaa tämä jokavuotinen kansainvaeullus salille kuin jonkun yksittäisen taistelijan tekniikka :)

Foorumisoftassa näköjään ollu pieni kasvojen kohotus sitten viime näkemän...no aiheeseen:

Todellakin, nyt on (taas kerran) se aika vuodesta, kun jouluruokien posketon ahmiminen alkaa kaduttamaan Matti -ja Maija Meikäläistä... ja uutena vuotenakin tuli (taas kerran) tehtyä lupaus kuntosaliharrastuksen aloittamisesta, mikä kyllä (taas kerran) loppuu motivaation puutteeseen kuukaudessa tai kahdessa.

Oli meinaan eilen ja tänään aivan silmitön ryysis salilla. Väkimäärä vähintään triplaantunut, hyvä kun sekaan sopi. Kinkunsulattelijat ovat tavoilleen uskollisena lähteneet aivan pystymetsästä liikenteeseen suoritustekniikan suhteen. Parhaat palat oli ylätaljassa missä joku nainen veteli tangon etureisiin asti ja "niskan taakse" versiossa tanko meni hämmentävästi lonkkaluiden tasolle...pahasti hämmentyneenä jäin miettimään, että miten se on mahdollista mutta näin vaan oli. Jotenkin ne ranteet, kyynärpäät ja olkapäät muljahteli että niin alas tanko laskeutui :D Painoa oli luonnollisesti aivan minimimäärä ja toistot useita kymmeniä...

Enemmän kuitenkin huvittaa tämä jokavuotinen kansainvaeullus salille kuin jonkun yksittäisen taistelijan tekniikka :)

Yätaljassa on kyllä kieltämättä etenkin vanhemmilla naisilla suoritustekniikat monesti kohdallaan :D Todella hyvä liike, kun painoa on 5 tai 10 kiloa ja tankoa kiskoo napaan asti.

Pitkästä aikaa sopivasti vuoden vaihtumisen jälkeen taas näkee pikkukylässäkin egopenkkaajia. Jalat penkillä, perse reilusti ilmassa ja tankoon laitettu 10 kilon lätkiä mahdollisimman paljon että näyttäis olevan isotkin painot. Kiva varmaan ihmetellä kun alaselkä on kipenä penkkaamisen jälkeen.

En tiiä mikä on, hermot on ollu tänään vaan niin stanan kireellä :wall:. Tuntuu siltä ettei vaan mikään onnistu mun kohalla. Pahottelen jos joku teistä on joutunu osalliseks :piis:

Vitutaa ihan sairaasti. Tossa perjantaina oltiin kavereiden kans baarissa ja jollain helvetin konstilla oon saanut polvesta menemään taas nivelsiteet, ja eikä pienintäkään hajua koko illasta taas.. :jahas: Kaikista eniten vituttaa, kun juuri sain maastavedon kulkemaan ja nyt saa taas pikku painoilla yrittää treenata polvea :puntti:

Tänää ei kyllä menny putkeen, mut ois voinnu mennä huonomminki.

Menin eilen nukkumaan enkä millään saannu nukuttua, heräilin puolen tunnin välein ja seki oli pelkkää kieriskelyä. Puol tuntia ennen kellon herätystä availin telkan ja kattelin sitä, no tietysti mä nukahdin. Heräsin myöhässä ja hirvee kiire töihin. Olin unohtanu laittaa auton tolppaan kiinni niin tietysti se oli ihan umpijäässä, että myöhästyin töistä sen raaputtelun takia. Koko työpäivä oli ihan painajaista ku hermot oli niin kireellä.
Töistä kotiin, vieläki vituttaa :curs:

Idea 1: jos ottais muutaman pahimpaan vitutukseen.. Noup alkot menny kiinni kuudelta.
Idea 2: Jos menis kauppaan ja ostais ruokaa (jääkaappi tyhjänä varmaan kolmatta päivää), samalla vois ostaa muutaman juoman.. Kello 20:45, nyt kiire puolijuoksua kaupalle todetakseni, että sehän on kiinni. Niin ja alkothan ei oo ollu auki koko päivänä!
Idea 3: Otan auton ja meen huoltoasemalle, ostan sieltä.. No ei auton avaimia taskussa, kodin kautta. Kaivetaan auto lumikasasta, matka jatkuu. No eihän siellä mitään ruokaa ollu.. Nyitään kylmäkaapin ovesta, miks tää ei aukee, katse ylös ei vttu siin on lukko kello 21:05.

:wall::wall:

Muistelua oisko kotona juotavaa, en tiiä, ostetaan täytettä niille jos siel oiski. Eli spriteä, tarttis maitoa.. eipä oo joku ihme vähälaktoosinen UHT.., ei auta otan sitä. Kiireellä kotiin ja olihan täällä vähän alkomahoolia :kippis1:

Noille pitää sanoa, että painu vittuun siitä edestä. Itse en varo yhtään kun teen salilla peckdeckiä tms., että osuuko jotakuta, vaikka näkisinkin että osuisi. Se laite tekee sitä liikerataa joka sille on varattu ja jos joku tulee alle niin se on sen häpeä. Pari kertaa on mun peckdeck osunutkin ohikulkijaa (olisin voinut pysäyttää liikkeen jos olisin halunnut) mutta olen sen verran vihaisesti mulkaissut sitä kulkijaa, että ei varmasti ole ollut mielessäkään alkaa mussuttaa. Anteeksi kylläkin ovat pyytäneet.

:lol2:

Todella hämärää ,että joku itse laitteen liikeradan eteen tuleva rupeaa vielä valittamaan siitä kun oli ITSE vielä edessä:D

Vituttaa kun nää tääl sairaalas herättää mut kello 8 eikä sen jälkee oikee saa enää unta ku kokoajan tulee jotain piikkiä tai verenpaine koe, ei muute mitää mut ei koneel tapahdu mitään ennen jotain kello 12 ja telkastakaan en jaksais ostos-tv:tä kattoo. Vituttaa myös se että en tiiä yhtään koska pääsen pois koska sikaflunssa testit ei o viel valmistunu prkl. Jaanii, vituttaa jo valmiiks se ku tiedän että tulee treeneihin ja kaikkeen liikuntaan ainakin muutaman kuukauden tauko sydänlihastulehduksen takia.

Loma loppu ja eka duunipäivä. Terveisiä norjasta, siellä oli kylmää ja paljon lunta. Voi p****le

:kuola: suussa odottelen, että pääsen Norjaan!

Ja aiheeseen. Vein auton vuosihuoltoon. Soitettiin perään ja todettiin, että hinanvaihto pitää tehdä. Kuulemma joko 180tkm TAI neljä vuotta. Aika tuli sitten täyteen. Halpaa ku saippua. Taitaa olla kokonaishuolto tonnin paukku. Vittu.

:kuola: suussa odottelen, että pääsen Norjaan!

Epäilemättä joo...

Ja aiheeseen. Vein auton vuosihuoltoon. Soitettiin perään ja todettiin, että hinanvaihto pitää tehdä. Kuulemma joko 180tkm TAI neljä vuotta. Aika tuli sitten täyteen. Halpaa ku saippua. Taitaa olla kokonaishuolto tonnin paukku. Vittu.

En itse vaihtais ennen 200tkm. Todella huonoa tuuria jos hihna menee. En silti yllytä mitenkään tietysti, turvallisinta noudattaa ohjeita.

Öhöm, avauduitko sä jossain kännäyskejussa tästä samaisesta "onnettomuudesta"? Että olit kännipäissäs telonu ittes ja kätes? Tyhmyydestä saa kärsiä, heh. Mutta tosiaan, teoistaan saa kärsiä seuraukset, ja jokainen oikeasti aikuinen ihminen kärsii ne valittamatta.

Olin kännissä, mutta käsi meni sellaisella tavalla mihin humala ei vaikuttanut yhtään. Kyllä mä osaan kantaa vastuuni ja olen aina mennyt mukisematta duuniin vaikka mitä olisi käynyt. Mutta tolla sun logiikalla mun olisi pitänyt mennä duuniin esim. silloinkin kun pari vuotta sitten KÄNNISSÄ mursin koipeni :jahas:

Mua vitutti lähinnä vaan se, että mut pakotettiin duuniin mahdollisesti murtuneella kädellä eikä kukaan voinut tulla yhtään vastaan ja esim. vaihtaa vuoroa, vaikka mun työkavereista jokaikinen on mulle tunteja velkaa.

Ei se käsi nyt sit murtunut ollut, pahasti venähtänyt vaan. Sain saikkua ja enää vuorojen vaihtelu ei ole mun vastuulla :)

Back
Ylös Bottom