Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
" ja minä lähdin nukkumaan ja hän jatkoille... Salillekkaan pääse tänään :wall:Mua vituttaa aivan suunnattomasti tää mun olotila, ihan hirveetä. Nyt kostautuu se eilinen 3,5 h kävely, kehä 1 autokaistalla pyöriminen ja lumihangessa sielt tieltä ylös kiipeeminen, ku muuten ois ollu poliisisedät vastassa. Parit autopommi-iskut sekä poliiseihin tähtääminen alkaa myös vituttaa. Olin já oon varmaan vieläkin ihan jäässä ja mun kaikki vaatteet oli märkia ku joku vitun vatipää pekka pouta lupas 20astetta pakkasta eikä kertonu et pipo ja hanskat vois olla hyvä varuste. Ja jonku aikaa sitten huomasin, että joku perkele on scämmänny mun avaimet. Siis voi vittujenvittu. Sen lisäks mua vituttaa paska taksikeskus mihin en pystyny soittaa. Hommais kunnon puhelimet sinne ja heittäs ne mamut vittuun sieltä vastaamasta. Ja mitäköhän vielä--- No ainakin se, ettei mulla oo mitään ruokaa kotona. Ei se varmaan sisällä pysyis, mut ois silti ihan kiva maistella. Mä en juo enää ikinä. Kiitos ja näkemiin. Vois mennä nukkuu tai jäädä tänne roikkuu koko illaks ja yöks. Ja sitten vielä mua vituttaa suomen mäkihyppääjät. Ne on ihan perseestä, kaikki muut paitsi Ahonen. Tänäänkin joku vitun kaitsu hyppäs 120m ja se oli muka hyvä ku oli 47. Siis vittu. Onhan se hyvä että päästään karsinnasta mut eihän noista nyt oo yhtään mihinkään. Ite pitäs varmaan alottaa mäkihyppy ja mennä näyttämään noille vatipäille miten hypätään. Muuta ei nyt tuu mieleen, paitsi yks portsari joka ei päästäny sisään ja jouduin vaivalloisesti kaivamaan mun feikit esille. VITTU. Hyvää yötä.
(kuten hoidinkin)vituttaa idiootit salilla jotka seisoo jonkin laitteen edessä ja alkavat lässyttää kun osuu. Esim tänään kun likkakaveri teki crossarilla ja yks kääpä sai koipeensa siitä. Meinas alkaa itteeki kiukuttaa kun äijä alko mussuttaa.
Nyt alkaa taas olemaan näitä selkeitä kinkunsulattelijoita salit puolillaan. Toissapäivänä prässin oli vallannut nainen, joka hinkkasi sillä ilman painoja pientä liikettä varmaan 15 minuuttia putkeen ja luki kaikessa rauhassa lehteä siinä samalla.
Aina puhelimen soidessa, odotan sen olevan jonkun neidon kysymässä, haluisinko mahdollisesti hakea kylään, mutta ei. "Mutsi soittaa" eikä mitään asiaa. :curs:
ARGH, mun duunipaikka on perseestä. Soitin 1.1 aamulla että mulla on käsi paskana ja en mielelläni tulisi töihin vaan menisin lääkäriin. Ei sopinut, koska tuuraajaa ei saatu ja menin sitten tekemään sellasen kevyen 9,5h vuoron. Eiliseksi eräs kaveri lupautui tekemään mun vuoron, mutta soitti klo 9.30 aamulla että on kuumeessa (kuulosti krapulaiselta IMO) -> minä töihin, tällä kertaa 11 tunniksi. Enkä päässyt siis taaskaan sinne lääkäriin.
Nyt käsi on entisestään turvonnut ja alkanut hiukan sinertää, tuntuu aika samalta kuin silloin joskus kun mursin sormeni. Tänään sain onneksi tuuraajaan ja pääsen vihdoin lekurille, mutta sekin oli työn ja tuskan takana (koko aamun soitellut ympäriinsä ja koittanut järjestää asioita). Jos saan saikkua, käyn heittämässä saikkupaperit duuniin ja sanon niille että homma ei enää ole mun vastuulla. Hankkikoon itse työntekijät tai muut tehköön tuplavuoroja, niin mäkin olen tarvittaessa tehnyt.
Vituttaa olla näin kiltti ja yrittää auttaa muita aina kun he tarvitsevat apua ja sit kun itse tarvitsisi, niitä palveluksia ei ikinä saa takaisin.