Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kuukaus sitten se todettiin sen keuhkokuumeen yhteydessä ja olin sairaalassa joitain päiviä kunnes sydän entsyymit (tai mitkä vittu olikaan) alkoi olemaan normaali arvoissa. Joka viikko tässä on EKG:ssä joutunut käymään. Eli on siittä jo kuukausi aikaakin kun siellä se tulehdus oli.

hyvä jos noin vähällä selviät...ite oon ollut treenitauolla jo kohta 2 vuotta sydänlihastulehduksen jälkioireiden takia.

Ei sinänsä vituta, harmittaa lähinnä, että eräs vanha tuttu seukkaa yhden kusipään kanssa. Kyseisen pässin ja eritoten sen velipojan olin viittä vailla löylyttää tuossa joitain vuosia sitten, kun meni niiden osalta pään aukomiseksi erään asian suhteen.

Noh, omapa on asiansa. Sääli vain...

Itse aiheuttanut salikomediaa melkoisesti, tässä viimeisimpiä:

Tein hirvittävällä raivolla alataljaa, jolloin melkoisen huonosti hitsattu penkki lähti irti ja kierähdin siitä tosi vammaisen näköisesti syrjään. Kanssatreenaajien hiljainen vahingonilo oli käsinkosketeltava.

Eräs kerta tein dippiä hirvittävällä raivolla silloinkin ja kävipä niinkin hassussti, että koko ketjuvyö hajosi( lenkki, jossa ketu on kiinni repeytyi irti ) KRATS, KOLIN KOLIN! Kyllä siinä rytäkässä yhden jos toisenkin reidenloitontajasarja keskeytyi tai vähintäänkin häiriintyi.

Sattuuhan näitä, mutta noloa se on aina selitellä vastaanottotyöntekijälle, kun on jotain taas onnistunut rikkomaan. Ja kanssatreenajien huvittuneet katseet suorastaan vihloivat selässä.

Huvittavaa ja noloa oli myös se, kun erään melko raskaan treenin loppupuolella, pää melkoisen jäässä, täytin vesipulloni(sellainen gutzy treenipullo, jossa siis iso ruuvattava korkki)ja UNOHDIN ruuvata korkin kiinni pullon täytettyäni. Eli laitoin sen korkin siihen pullon suun päälle, ruuvaamatta sitä kiinni. Yritin siitä "truutasta" ottaa sitten hörppyä tavalliseen tapaan ja kun sitten kallistin tämän kirotun pullon janoisia huuliani kohti, tulos oli seuraava: Kaadoin koko pullon(0.7dl)siällön päälleni. Ja tottakai sali oli silloin täpösen täynnä ja sen näki varmaan tuhat ja yksi tyyppiä.

Itse aiheuttanut salikomediaa melkoisesti, tässä viimeisimpiä:

Tein hirvittävällä raivolla alataljaa, jolloin melkoisen huonosti hitsattu penkki lähti irti ja kierähdin siitä tosi vammaisen näköisesti syrjään. Kanssatreenaajien hiljainen vahingonilo oli käsinkosketeltava.

Eräs kerta tein dippiä hirvittävällä raivolla silloinkin ja kävipä niinkin hassussti, että koko ketjuvyö hajosi( lenkki, jossa ketu on kiinni repeytyi irti ) KRATS, KOLIN KOLIN! Kyllä siinä rytäkässä yhden jos toisenkin reidenloitontajasarja keskeytyi tai vähintäänkin häiriintyi.

Sattuuhan näitä, mutta noloa se on aina selitellä vastaanottotyöntekijälle, kun on jotain taas onnistunut rikkomaan. Ja kanssatreenajien huvittuneet katseet suorastaan vihloivat selässä.

Huvittavaa ja noloa oli myös se, kun erään melko raskaan treenin loppupuolella, pää melkoisen jäässä, täytin vesipulloni(sellainen gutzy treenipullo, jossa siis iso ruuvattava korkki)ja UNOHDIN ruuvata korkin kiinni pullon täytettyäni. Eli laitoin sen korkin siihen pullon suun päälle, ruuvaamatta sitä kiinni. Yritin siitä "truutasta" ottaa sitten hörppyä tavalliseen tapaan ja kun sitten kallistin tämän kirotun pullon janoisia huuliani kohti, tulos oli seuraava: Kaadoin koko pullon(0.7dl)siällön päälleni. Ja tottakai sali oli silloin täpösen täynnä ja sen näki varmaan tuhat ja yksi tyyppiä.

Salin vaihto kohta? ;)

Eilen kyykkäillessä housut ratkesivat kovaäänisesti. Kyseessä oli vieläpä eka kolmesta työsarjasta. Vein sisulla kyykkytreenin loppuun asti, mutta vähän meinas omakin keskittyminen herpaantua, kun jokaisella toistolla housut repesivät lisää. :D

No, ainakin treeni tehoaa kun perse paisuu niin, että housut repeää?

:david:

Kohta 5 tuntia istuttu koneessa lentokentällä ja odotettu lähtöä. Finnair on tarjonnut jopa mehun ja kaksi keksiä myöhästymisestä johtuen :curs: ja lennonkin pitäisi vielä kestää 10 tuntia jos joskus päästään ilmaan...

Kuinka idiootti ihmisen pitää olla, että ei tajua laskea nopeuttaan suurimmasta sallitusta kun lunta piiskaa vaakasuoraan ja tiet ovat kinoksien peitossa. Motarilla oli äsken näkyvyys pari metriä, tiet lähellä ajokelvotonta ja silti jengiä painaa satasta ohi ja katoaa lumiusvaan. Aamusella sitten selitellään vakuutuyhtiössä, että ihan rajoitusten mukaan mentiin, mutta oli vaan yllättävän liukasta :wall:

Kuinka idiootti ihmisen pitää olla, että ei tajua laskea nopeuttaan suurimmasta sallitusta kun lunta piiskaa vaakasuoraan ja tiet ovat kinoksien peitossa. Motarilla oli äsken näkyvyys pari metriä, tiet lähellä ajokelvotonta ja silti jengiä painaa satasta ohi ja katoaa lumiusvaan. Aamusella sitten selitellään vakuutuyhtiössä, että ihan rajoitusten mukaan mentiin, mutta oli vaan yllättävän liukasta :wall:

Samasta asiasta olin tulossa avautuun mutta yllä on kiteytetty kaikki tarvittava meikäläisen kotimatkasta.. Vitutti kyllä ihan huolella, vaikka yleensä ajan itsekin reippaasti mutta kyllä jonkin näköistä tilannetajua pitää olla tällasilla keleillä!!! Stna!

OT!! Hauskintahan tässä on, että olen itse vakuutusyhtiössä töissä, en sentäs autopuolella mutta tämän hetkinen työpisteeni on autopuolen puhelinkorvauspalvelun kanssa samoissa tiloissa, joten huomenna voi puhelimet _jonkin_ verran soida! Onneksi ei tarvi itse olla vastailemassa, olisin sen jälkeen avautumassa pahemmin tähän ketjuun...

Helvetti näiden windowsin roskasoftien kanssa, mikään ei toimi kunnolla.

Vituttaa.

- Eilen tuli töpeksittyä auton kanssa. Selvisin kyllä hyvin noista keliolosuhteista, mutta parkkihallissa peruutin vähän huolimattomasti. Ei mitään suurta tai vakavaa, mutta vituttaa ihan hirveästi...
- Mies tuli työmatkalta. Oli kivempaa kotona, kun se ei ollut täällä, vaikka lapsenhoito ym kaikki muu oli yksin mun harteilla. Niin se käytännössä on nytkin, kun se taas on kotona, mutta kun se on kotona, niin siihen päälle on vielä parisuhdeongelmia.
- Jouluhommista suurin osa tekemättä. Lahjoja pitäis ostaa vaikka kelle, mukaanlukien anopin ja naapureiden lahjat. Liittyy edelliseen kohtaan, mä hoidan varmaan kaikki muut lahjat paitsi omani. Onneks sentään joulu vietetään muualla, ettei tarvitse jouluruokia yrittää ehtiä laitamaan...
- Työmotivaatio pohjissa. Koko ajan uutta ongelmaa, kun edellisen saa ratkaistua. Vitun Symbian.
- Muutama huonosti nukuttu yö takana. Väsymys lisää vitutukseen kivan kertoimen.

Jotain muutakin oli, mutta nää nyt päällimmäisinä.

koko teksti

Jos meinaa hajoaa noi laitteet alle useemminki niin katsosin itse ainaki kahta asiaa.. oma treeni ei ole ehkä iha niitten sääntökirjojen mukaan tai sitten on sattunu kohdalle aina sellanen sali jossa on sodanaikaset laitteet joidenka elinkaari on lopuillaan.

En kyllä kirveelläkään ymmärrä että ,millaisella väärintreenaamisella esim.dippivyö menee rikki:confused:

Minulla on liki kahdeksan vuoden treenikokemus ja dippi on liikkeenä yksi vahvuuksistani. Lisäpainoa oli 60 kiloa, joka on lisäpainona minulle sellainen, että pystyn kontrolloimaan sen melko tyylipuhtaasti. Vyö vaan ei ollut niitä kaikkein vahvimpia. Tämän kirjoitin siksi, jotta ymmärtäisitte, että kyse ei ole väärin treenaamisesta, vaan liian aataminaikaisista ja heikoista välineistä.
Jatketaan.

Back
Ylös Bottom