Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

olin jonkun aikaa eturivissä ja tuona aikana jätkä yritti kokoajan kiivetä olkapäille, tönäsin sen vittuun siitä.
Kyseinen tyyppi sit tulee tahallaan kyynärpäät ylhäällä sivusta päin näköä.
Toki moshpittiin kuuluu mustelmat mutta ei ketään nyt tahallaan lähdetä satuttamaan.

Aaa, no tuossa tapauksessa on kyllä paikallaan pieni vastaisku :) Pitissä on toisinaan mukava riehua mutta sitten alkaa vituttaa jos se uhkaa mennä oikeaksi tappeluksi satunnaisten idioottien takia.

pyörin pitissä ku viimestä päivää ja yhtäkkiä BLÄM, kyynärpäästä silmään.

Vittu jäi sitten flames näkemättä ja miitit miittaamatta tuon takia. Annoin kyllä apinalle samalla mitalla takas (vedin levyiks) mut silti vituttaa.
Miten sä voit pyöriä pitissä jos sulla on jalka poikki? ;) Vai heititkö sen ihan läpällä?

Vituttaa oma laiskuus, ja se ettei viime yönä saanut unta. Onneksi kohta on loma. :)

Miten sä voit pyöriä pitissä jos sulla on jalka poikki? ;) Vai heititkö sen ihan läpällä?

Vituttaa oma laiskuus, ja se ettei viime yönä saanut unta. Onneksi kohta on loma. :)

Tuo hillittömän repeämisen aiheuttanut "jalka poikki, saatana!" letkaus tuli kaverin suusta kun astui kynnykselle ja polvesta kuului jumalaton rusaus :lol2:

Ja jos itsellä olis ollu kinttu poikki no ei ois haitannu mitn, olisin pyöriny siellä sit sauvojen kanssa :rock:

:offtopic: Kuinka usein muuten Counterfeith vetää porukkaa levyksi tai muuten vaan turpiin?

Voi stna, Pelasin 30 pelaajan turnausta, ja olin selvässä johdossa, kun 16 pelaajaa oli jäljellä.

Niin eiköhän juuri tällöin iske sähkökatkos 45 minuutiksi. :curs:

Pitkäaikaistyöttömyys kehittää kapinahenkeä ja varsin vakavaa yhteiskunta-kritiikkiä/vihaa.

Minä kostan kaikille YT-neuvottelupelleille ja kaikille joille joku säälittävä johtajuus on noussut hattuun, eikä ota varsin osaavaa miestä töihin.

MEINAAN ETTÄ TÄÄ PELI TOIMII MYÖS TOISINPÄIN, JA SILLOIN ON TURHA ITKEÄ!

10op tentistä hylätty :(
Ainahan voi uusia!

Itselle tuli tänään 10 op tentistä nelonen vaikka odotin jotain ykköstä.:dance2: Mutta taidan luikkia muualle siitä iloitsemaan.

Jos nyt jokin vituttaa, niin se että niinkin hieno laji kuin maastohiihto on pilattu liiallisella sprinttipainotuksella. Paljon mieluummin katsoisi enemmän normaalimatkojen kilpailuja.

Tänää oli käynti gammakuvauksissa, jossa katottiin onks mulla enää yhtään kilpirauhaskudosta jäljellä josta tosiaan löyty syöpä leikkauksen jälkeen. Kirurgin piti olla Suomen parhaimpia ja poistaa leikkauksen yhteydessä koko helvetin rauhanen. Eipä ollu poistanu koko rauhasta vaan jättäny osan sinne, saattaapi tulla uus leikkaus täs jossai vaiheessa :dance2:. Treeneistä on jääny nyt vaa vajaa viikko väliin, koska jouduin viettää aikaa sairaalassa (treenailin tosin siellä punnerrusten, vatsojen ja dippien muodossa).

Yhdyssana- ym. kielioppivirheet noin ylipäätänsä. En todellakaan viittaa erityisesti kehenkään tai mihinkään, ihan yleisellä tasolla puhun.
Ja varsinkin jos itse niihin sorrun, niin sekös vituttaa...

Back
Ylös Bottom