Poltin kynttilöitä itsenäisyyspäivän kunniaksi. Hiukset paloi. Ihan vitun siistiä.
...saako kysyä miten onnistuit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poltin kynttilöitä itsenäisyyspäivän kunniaksi. Hiukset paloi. Ihan vitun siistiä.
:wtf: Ei kai nyt ihan kaikki mennyt sentään?Poltin kynttilöitä itsenäisyyspäivän kunniaksi. Hiukset paloi. Ihan vitun siistiä.
Vitun Linnan juhlat. Tekopyhät porvarit ryyppäävät verorahoilla ja höpisevät mitä itsenäisyys heille merkitsee.
Rengas puhkes, taas. Toinen kerta tänä vuonna :curs:
Muakin vituttaa auto.
Mun autolla ei voi ajaa just nyt, koska siinä on akku tyhjä. Laitoin sen "lämpeämään" tossa yks aamu ja laitoin sitten vaan pelkästään virrat päälle ja lämppärit täysille :jahas: En mä tiennyt että se pitää laittaa ihan kunnolla käyntiin että lämmitys onnistuu. Nyt sit odottelen huomiseen asti että mutsin miesystävä tulee ja lataa sen akun.
Saatanan talvi ja jäiset autot. Niin ja oma tyhmyys.

, niin mua vituttaa tää talvi. Unirytmi aika sekaisin, kun koko ajan on pilkkopimeää. Koko ajan jonkinmoinen kooma päällä eikä saa oikein mitään kunnolla aikaiseksi. Ja tekemistä olisi aivan saatanasti.Ei millään pahalla, mutta... blondi?![]()

olisko tää nyt se kuuluisa tyhmyyden multihuipennus?