Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tässähän joutuu ihan miettimään mikä tällä hetkellä EI vituta.. Hmm.. ei ole nälkä eikä kylmä.. No onhan siinäkin jo jotain. Muuten vituttaa niin ettei veri kierrä päässä. Sen takia varmaan olkapääkin vihoittelee ilman mitään syytä.. Kaksi viikkoa stressiä vielä ennen kuin loma alkaa..Tavallaan joulu on ihan jees aikaa, mutta nyt ajatuskin kaupoille menemisestä vituttaa suunnattomasti. Taidan tilata kaiken netistä mitä tarviin.. Minä vitutan, kun pitää tehdä niin helvetin urpoja ratkaisuja :wall:..
Vituttaa kitistä Itsenäisyyspäivänä kuitenkin ihan mitättömistä asioita, ..mutta vitun vittu silti.

Ostetaan: Äkkilähtömatka 19.12 -3.1 väliselle ajalle. Jonnekin auringon alle vaan..

Aamuyöstä puolen kuuden maissa eräs spuge kolhi autoja muovikasseineen keskustassa tullessani yövuorosta. Huusin äijälle, ettei kävelisi päin pysäköityjä autoja ajotiellä vaan siirtyisi jalkakäytävälle. Alkoi luonnollisesti vittuilla takaisin ja uhkasi vetää dunkkuun yms. mukavaa. Oli kuitenkin liikaa rikkaiden humanistien asuntoja ympärillä, ettei aivan siinä kohtaa kehdannut puistella ukkoa asvalttia vasten. Pulihantoissa ei mikään muu vituta niin paljoa kuin muiden omaisuuden välinpitämätön kohtelu. Tällaiset ympäristöhaitat saisi kipata jätteenpolttolaitokselle...Stana.

Rengas puhkes, taas. Toinen kerta tänä vuonna :curs:

Vitun Linnan juhlat. Tekopyhät porvarit ryyppäävät verorahoilla ja höpisevät mitä itsenäisyys heille merkitsee.

Vituttaa tälläiset kommentit, olihan siellä niitä vasureitakin kravateissaan vastustamassa pukuloistoa.

http://www.iltalehti.fi/helsinki/2009120610724530_hi.shtml
"Mielenosoittajien alussa esittämä uho hyytyi nopeasti mereltä puhaltavaan viimaan. Joukko vetäytyi paikalta jo paljon ennen ensimmäisten juhlavieraiden saapumista."

Anarkiaa! Lähtikö Karttunenkin kotiin lämmittelemään? :lol2:

Rengas puhkes, taas. Toinen kerta tänä vuonna :curs:

Muakin vituttaa auto.

Mun autolla ei voi ajaa just nyt, koska siinä on akku tyhjä. Laitoin sen "lämpeämään" tossa yks aamu ja laitoin sitten vaan pelkästään virrat päälle ja lämppärit täysille :jahas: En mä tiennyt että se pitää laittaa ihan kunnolla käyntiin että lämmitys onnistuu. Nyt sit odottelen huomiseen asti että mutsin miesystävä tulee ja lataa sen akun.

Saatanan talvi ja jäiset autot. Niin ja oma tyhmyys.

Vittu!! No tavallaan ei ees vituta mut kuitenkin vituttaa ihan sikana! 4 turnausta, kolme voittoa ja vimpasta olis pitäny päästä 7 parhaan joukkoon niin olis saanu austraaliaan 20,000e matkapaketin...tipuin kun oli vähän pääl 20 jäljel :curs:

Muakin vituttaa auto.

Mun autolla ei voi ajaa just nyt, koska siinä on akku tyhjä. Laitoin sen "lämpeämään" tossa yks aamu ja laitoin sitten vaan pelkästään virrat päälle ja lämppärit täysille :jahas: En mä tiennyt että se pitää laittaa ihan kunnolla käyntiin että lämmitys onnistuu. Nyt sit odottelen huomiseen asti että mutsin miesystävä tulee ja lataa sen akun.

Saatanan talvi ja jäiset autot. Niin ja oma tyhmyys.

Ei millään pahalla, mutta... blondi? :)

EDIT: Jottei mee :offtopic:, niin mua vituttaa tää talvi. Unirytmi aika sekaisin, kun koko ajan on pilkkopimeää. Koko ajan jonkinmoinen kooma päällä eikä saa oikein mitään kunnolla aikaiseksi. Ja tekemistä olisi aivan saatanasti.

Ei millään pahalla, mutta... blondi? :)

Jep :D En tiedä autoista yhtään mitään.
Mutta puolustuksena voin sanoa että toi on mun ensimmäinen auto ja tämä on ensimmäinen talvi kun se on mulla.

Kyseinen nainen kertoi tuossa myös tuon lämmitysepisodin aikana älynneen sen mitä virkaa "vapaalla vaihteella" autossa on. = että saa pitää autoa parkissa lämpiämässä :rolleyes: olisko tää nyt se kuuluisa tyhmyyden multihuipennus?

Älkääs nyt :D Ei oo hauskaa olla ilman autoa ja bussien armoilla kun on ehtinyt tottua siihen että pääsee mihin tahansa, milloin tahansa.

Kelasin et kai se nyt sit on tarpeeksi käynnissä kun radiokin soi ja lämppäreistä tulee ilmaa. Laitoin ovet lukkoon, kävin suihkussa ja join kahvia, menin takaisin ulos ja oho, auto oli kuollut sinä aikana :(

Edit. Hei ei kaikkea tarvitse kertoa! Sanoin ton sulle luottamuksellisesti!

Ei enää mitään. :D

No okei, tenttiviikko lähestyy ja mitään ei jaksais tehdä.

Back
Ylös Bottom