Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa olla opettaja :curs:

...nytki oon ollu koko alkuviikon kotona ja :urjo: + muutenki ihan rotan hommaa...

vituttaa lähteä norjaan talvilomalla eikä jonnekki kauas lämpöseen niinku yleensä...vittu vittu hajoan täällä kylmässä. Mitä mä oikein silloin ajettelin kun ne vitun lentoliput ostin...

Miten saatanan TYHMÄ voi ihminen olla:curs:

Tallensin sitten Java-kurssin harjoitustyöni uusimman version päälle vanhan version. Hukkaan meni reilun viikon edestä koodaamista ja paljon isolla työllä ratkaistuja ongelmia.

Voi vittujen kevät. Harjoitustyö pitää olla valmiina sitten viikon päästä.

Hammas lohkesi oikein kunnolla kuukausi sitten joten kävin paikkauttamassa sen. Nyt sitten viime päivinä on alkanut tuntumaan pahaa makua suussa eli taisi pukata jonkun ientulehduksen päälle (haju tulee hampaasta). Hain apteekistakin kaikki mahdolliset suuvedet jne purkat jotta selviän hammaslääkärikäyntiin asti, mutta tuntuu ettei ne tehoa juurikaan.

Sain onneksi varattua huomiseksi ajan hammaslääkäriltä, kun tuntuu että toi kytevä hammas tuuppaa pahaa hajua ulospäinkin joten ei kiva. Huominen tarttisi jotenkin onnistua olemaan "epäsosiaalinen" töissä ja syömään pastilleja koko ajan. Todella kettumainen vaiva. :(

Työkaveritkin luulee että olen vittuuntunut jostain kun en juttele normaaliin tahtiin. :lol2: Sanoin siihen vaan että mulla kytee suussa yksi hammas enkä sen takia viitti aukoa suutani.

Olisko heittää jotain hyviä kotikonsteja... Suolavedellä purskuttelu? Suun vuoraaminen purkalla? Harakiri?

Vitutti maksaa yli 70€ (opiskelijalle paljon) mätkyjä verottajalle. Ei siin mitää, mutta ku tulot oli yhteensä alle 8000€ (n. puolet opintotukia puolet palkkaa) ja veroja maksanu niistä jo ennen mätkyjä 975€. Ei voi käsittää että noil palkkatuloil veroprosentti ois 6% ja opintotukea verotetaan 10% joten miten hitossa mun veroprosentiks tulee 14,5. Näin ne tuol verotoimistossa selitteli. perkele.

Vitun ooppeli, eka jouduin mennä takapaksin kautta sisää ku ovet oli jäätynny kiinni..ja nyt toi paska ei lähe käyntii....kohta tulee apua ni kattoo jos sais käyntii.

Naapurissa on taas kerran bileet. Eipä siinä vielä mitään, kun on vielä kymmenen minuuttia aikaa metelöidä. Satun vain tietämään varmasti, että huuto ja käytävässä molotus jatkuu vielä keskiyön yli. Poliisin vierailu viisi kertaa vuoden aikana ei tietenkään riitä havahduttamaan siihen tosiasiaan, ettei kerrostalo ole ehkä paras paikka jorata.

Ei paljon enempää vois vituttaa kaiken maailman urvot, joilla vaan on käsitys itsestään oikeamielisinä maailmannapoina. Yleensä hämmennyn ja jäädyn, ehkä on todella parempikin olla hiljaa, mut on vaan niin tolkuttomasti ihmisiä, joilla ei vaan milläänlailla leikkaa. HUOH. Varmaan on vaikeeta kun tarvii kaikesta tehdä niin saatanan vaikeeta.

Mä olen huono kestämään paskaa, saati painelemaan mitään asioita millään -vähiten villasella, eikä mun tarvitse. Vituttaa ihmiset, jotka voi kyllä julkisesti tehdä ihan mitä tahansa, mut entä kun on tiliteonpaikka? Mua vituttaa kaikenmaailma kyylät -lohikäärmemäiset teiniprinsessat ja niiden kyräilevät tekopyhät läheiset, joille yhden nikinkertomasta voi kiukutella ja vetää mitään johtopäätöksiä. Netti on nikkejä täynnä, se kannattais aina muistaa, eikä vissiin paljon ole annettu mahdollisuuksia, kun tuomitaa ja myönnetään, ettei kukaan irl tunne. No ei vittu varmana, ainakaan tuolla menolla. Joidenkin kanssa, on monta maailmaa ajatusten välissä.

Vituttaa kyl sekin, että aamupuro poltti kurkun ja heti herätessä oli paskanpäivänkatku. Onnekseni mä olen mestari kääntämään paskoja päiviä paremmaks. People=Shit pätee yhä. Jokapäiväinen pettymys ihmisyyteen ja lähimmäisenrakkauteen ei kyllä yhtään lohduta, täytyy vaan oikeasti uskoa, et ihminen on älyllisesti yhä kehyttyväotus.

Naapurissa on taas kerran bileet. Eipä siinä vielä mitään, kun on vielä kymmenen minuuttia aikaa metelöidä. Satun vain tietämään varmasti, että huuto ja käytävässä molotus jatkuu vielä keskiyön yli. Poliisin vierailu viisi kertaa vuoden aikana ei tietenkään riitä havahduttamaan siihen tosiasiaan, ettei kerrostalo ole ehkä paras paikka jorata.
Kannattaa varmaan avautua nettipalstalle, josko se auttais. Älä missään nimessä tee valitusta, jos kerran poliisikin on vieraillut jo viisi kertaa...

vituttaa lähteä norjaan talvilomalla eikä jonnekki kauas lämpöseen niinku yleensä...vittu vittu hajoan täällä kylmässä. Mitä mä oikein silloin ajettelin kun ne vitun lentoliput ostin...
Sulla sentään on talviloma. Ite opiskelen ja teen duunia samaan aikaan, asuntolainaa pukkaa ja treenatakkin pitää ehtiä päivittäin.

Ilman minkäänlaista lomaa vedetty vuoden alusta asti. Kun ei lomaa kerry opiskeluajalta niin ei kerry, toukokuusta asti tehny duunia. Muija tuhlaa kaikki rahat uusiin hankintoihin erittäin kalliilla, ja pitää puolet maksaa. Esim vitun iso 42 tuuman taulutelkkari(vanha kuvaputki IMO riittävän hyvä), uusia mattoja&verhoja(oltais saatu porukoilta IMO riittävän hyviä mattoja&verhoja), keittiö pöytä(vanha IMO riittävän hyvä), sälekaitimet joka ikkunaan, uusi sohva(vanha IMO riittävän hyvä), ja mitä vielä keksitäänkään.

OPERAATTORIT 2000 Luvulla ja karkaava purnaus

Ei perkele... onko oikeasti menty siihen että nykyisen maailman tilanteen tms vuoksi yritykset leikkaa vain kuluja näin ollen potkii pätevää henkilökuntaa töistään vittuun ja ottaa tilalle halvemmalla "vuokratyövoimaa"...jonkä äö ja töiden tieto taito nyt yleensä on sen verran alhainen että se vanha konkari joka potkittiin ulos olis tehnyt sen hommansa vittu soikoon kauheassa darrassakin paremmin samalla vain hieman "haukotellut" roskikseen...

Nimimerkillä tilasin netin ja ko firmalla sattuu olemaan monopoli asema eli ei mitään muuta vaihtoehtoa netille muutakuin mokkula ...eli ei mitään muuta vaihtoehtoa!

Joka kerta kun ko operaattorille soittaa tuntuu että kaveri ketä vastaa on ihan saatana jostain pystymettästä revitty siihen luuriin...ettei olis perkele siivooja ite vastannu :rolleyes:

Niiiiiiiiiin epäammattimaista ja sellaista "herran haltuun" palvelua..että jos ei mulle olis tullu mieleen kysyä asioita jotka ovat helvetin tärkeitä esim..saako sitä irtisanoa...tuleeko joku sähköposti..jne...niin niitä olis sit pitänyt vain arvailla että kai se näin on ja sit todeta karvas ja katkera totuus kun homma olis ollu ajankohtainen ko tapauksessa...

Muutenkin koko operaattori puolen työntekijä puoli on vissiin niin "perse raiskattu" kaikilla leikkauksilla että vaikka ihminen (asiakas) olisi kuinka sympaattinen ja ihana niin hymyä ei enää yksinkertaisesti vain irtoa...voi voi sentään mihin on maailma menossa ..ja nuoret hunsvotit kadulla kulkee housut roikkuen niin että likaset kalsarit näkyy ja tukka silmillä ja pipo korvilla ja armeija täyttä pelleilyä saatana kaiken maailman tissiposki meininkiä sielläkin nykyään ja tässä sitten pitäisi olla jälkipolvea tekemässä jos oma ikäpolvenikin on "nippa nappa yhteiskunta" kelpoista porukkaa niin ei uskalla edes ajatella mitä tulevaisuus tuo tullessaan...ei muuta kuin silitellään silitellään ja paapotaan ja suvaitaan ja syödään saatana soija makkaraa ja perkele ostetaan hybridi auto ja vittu soikoon..

...on vissiin vaan suljettava silmänsä asioilta ja elää kuplassa mut yhteen vetona kyl niin päin vittua tuntuu nykymaailman meno olevan menossa..sekin et nykyään jos tulee ihmisillä kärhämää niin sekin että ennen vanhaan jos kaksi miestä koki eripuraa ja tilanne äityi nahisteluun niin toinen korkeintaan sai silmän mustaksi näytti kovalta jätkältä seuraavalla viikolla ja sai todennäköisesti sen vuoksi viellä pilluakin kun lähti seuraavana viikonloppuna baariin niin NYKYÄÄN kaveri kattelee pimperoita enää mielikuvituksissaan kun makaa saatana koomassa kun on saanu puukosta tms.. huoh:(

Olen jo pitkään ollut sitä mieltä että olisi mahtavaa jos voisi elää vaikka 70 luvulla..(kuulemani/ymmärtämäni mukaan) viellä silloin Suomi oli Suomalaisten MIESTEN ja kauniiden neitojen luvattu maa jossa työnteko, ylpeys ja kunnia ja periksiantamattomuus oli itsestään selvyys..perhe oli miehen harteilla..mies toi leivän ja nainen hoiti kodin..rakennettiin "parempaa" huomista..uutta taloa yms..ja vaikka hermoja kiristi niin pysyttiin yhdessä..nykyään 2000 luvulla kun pariskunta menee saatana sohvaakin katsomaan yhteiseen asuntoon niin jos ollaa erimieltä sohvan väristä niin "iik me ei sovita yhteen..." :rolleyes::lol2:

Pilkettä silmäkulmassa mutta kuitenkin painavaa asiaa.. Suomi Rap hengessä --> Kelaa sitä

ps. ettei asia olisi liian vakava niin tässä viellä --> :david:

Muija tuhlaa kaikki rahat uusiin hankintoihin erittäin kalliilla, ja pitää puolet maksaa. Esim vitun iso 42 tuuman taulutelkkari(vanha kuvaputki IMO riittävän hyvä), uusia mattoja&verhoja(oltais saatu porukoilta IMO riittävän hyviä mattoja&verhoja), keittiö pöytä(vanha IMO riittävän hyvä), sälekaitimet joka ikkunaan, uusi sohva(vanha IMO riittävän hyvä), ja mitä vielä keksitäänkään.

Naiset voi tulla kalliiksi joo, perustuloilla taitaa yleensä kyllä mennä kaikki rahat ;)

No ei vaiskaan riippuu aika paljon naisesta. Meillä ei ole telkkaria ollenkaan, taitaa olla peräti 2 mattoa, kettiön ruokapäytä+6 tuolia 50€, runkopatjasängyt uutena 200€ yht, sälekaihtimet oli jo kämpäs, verhoja ei ole vieläkään, eikä sohvaa. Vaatteita emäntä kyllä ostelee ja paljon mutta näyttääpähän sitten nätiltä. Ja matkustella on kova vimma. Lopputulos sama kun sulla eli kaikki menee mitä tulee, semmosta se on kun ei ole isot tulot.

Back
Ylös Bottom