Vituttaako eveä tuo lihavien oikeudet ketju, vai mikä tökkii?
Sekin muutaman muun ketjun ohella (jonne en sattuneista syistä kirjoita). Ei se nyt niin merkityksellistä ole. Idiootteja mielipiteitä on ympäri nettiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaako eveä tuo lihavien oikeudet ketju, vai mikä tökkii?
Pinnallisuus on hyvä asia. Ei tarvitse katella rumia ihmisiä.
Anteeksi, nyt en ymmärtänyt?Vittu että vituttaa. TYHMÄT IHMISET SAATANA.
Ja jos joku ei tajunnut niin voi voi... :jahas:
...Vittu että vituttaa...
Anteeksi, nyt en ymmärtänyt?
Erilaisia ihmisiähän pitää kuulemma päinvastoin ymmärtää ja suvaita sekä kunnioittaa kaikkia erilaisia mielipiteitä ja tapoja...ja myös koittaa auttaa parhaansa mukaan...semmosta normaalia nykypäivän sivistyneessä yhteiskunnassa. Jäi kyllä nyt täysin epäselväksi miksi sua oikein vituttaa erilaisuus...mutta saitpahan ainakin purettua.
Ehkä jiponkin, et sä sentään NOIN tyhmä ole sinäkään ;)Mä toivon että nää oli huonoja vitsejä :D (Ainakin Rakkaan Runkkarin oli :haart![]()
:haart:Ikävä kyllä tarvitsee, ei auta yhtään oma pinnallisuus muiden rumuuteen. Mäkin näen joka päivä rumia ihmisiä. Lihaksettomia kyniksiä. Laihoja ja lyhyitä. Pienimunaisia. Pienirintaisia. Ns. "left overeita". Elämässään häviäjiä :(
Eniten mua vituttaa kun mun täytyy noiden lisäksi nähdä tyhmiä ihmisiä. Mun mielestä ulkonäkörajan, painorajan, pituusrajan ym lisäksi voitais asettaa äoraja. Alle 130äo (laitan vähän reippaammin tuon kun itsellä ei ole pienintäkään huolta) ei ansaitse elää.
Kyllä. Olin vakavissani. Ihan tosissaan. Niin. Tämmöstä se on.
Vittu että vituttaa. TYHMÄT IHMISET SAATANA.
Ja jos joku ei tajunnut niin voi voi... :jahas:
Eikös se tuu automaattisesti Moderaattori-tittelin mukana?Oletko käynyt oikein virallisissa testeissä tuon äo:si testauttamassa vai onko tuo jonkin facebook-testin tjms. tulosta;)?
Oletko käynyt oikein virallisissa testeissä tuon äo:si testauttamassa vai onko tuo jonkin facebook-testin tjms. tulosta;)?
Eikös se tuu automaattisesti Moderaattori-tittelin mukana?
Toisinaan vituttaa ihmiset jotka luulevat omien mielipiteidensä olevan parempia. Aika vähän tosin kuitenkin.

Kyllä minuakin kiinnostaa laittaa ruokaa, mitä vaatteita laittaa päälle tai kuntoiluasiat yleisesti. Ilman että ne on tissi, auto ja aselinjaa. Niille on omat lehdet ja mediat. VITTU.
Samaa mieltä kyllä minäkin ostasin jonku miesten lehden jossa olisi jotai "miesten muoti yms" juttua. mutta niitä ei taida löytyä ja se vituttaa JA vaikka löytyisikin nii ei niitä vaatteita täältä pohjolasta saa. Korkeintaan lidlin 10e lenkkareita. Niin ja en ole hintti. Sekin minua vituttaa että jos mies katsoo peilistä vähänki kauemmin miltä naamari ja ulkoasu näyttää nii = hintti.
Itseäni vituttaa ihmisten pinnallisuus, vihamielisyys, tyhmyys. Ennen kaikkea tyhmyys. Koen suurta vittuuntumista, ja sen lisäksi surua ja myötähäpeää esim. lukiessani Pakkiksella joitain aivan saatanan ala-arvoisia kommentteja joita ei voi asiallisiksi mielipiteiksi kutsua edes vitsinä. Kirjaimellisesti silmät pyörii päässä ja haukun happea hämmennyksestä kun luen joitain juttuja.
Ei jumalauta.