Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaako eveä tuo lihavien oikeudet ketju, vai mikä tökkii?

Sekin muutaman muun ketjun ohella (jonne en sattuneista syistä kirjoita). Ei se nyt niin merkityksellistä ole. Idiootteja mielipiteitä on ympäri nettiä.

Pinnallisuus on hyvä asia. Ei tarvitse katella rumia ihmisiä.

Ikävä kyllä tarvitsee, ei auta yhtään oma pinnallisuus muiden rumuuteen. Mäkin näen joka päivä rumia ihmisiä. Lihaksettomia kyniksiä. Laihoja ja lyhyitä. Pienimunaisia. Pienirintaisia. Ns. "left overeita". Elämässään häviäjiä :(

Eniten mua vituttaa kun mun täytyy noiden lisäksi nähdä tyhmiä ihmisiä. Mun mielestä ulkonäkörajan, painorajan, pituusrajan ym lisäksi voitais asettaa äoraja. Alle 130äo (laitan vähän reippaammin tuon kun itsellä ei ole pienintäkään huolta) ei ansaitse elää.

Kyllä. Olin vakavissani. Ihan tosissaan. Niin. Tämmöstä se on.

Vittu että vituttaa. TYHMÄT IHMISET SAATANA.

Ja jos joku ei tajunnut niin voi voi... :jahas:

...Vittu että vituttaa...

Erilaisia ihmisiähän pitää kuulemma päinvastoin ymmärtää ja suvaita sekä kunnioittaa kaikkia erilaisia mielipiteitä ja tapoja...ja myös koittaa auttaa parhaansa mukaan...semmosta normaalia nykypäivän sivistyneessä yhteiskunnassa. Jäi kyllä nyt täysin epäselväksi miksi sua oikein vituttaa erilaisuus...mutta saitpahan ainakin purettua.

Mua vituttaa tämä pimeys ja synkkyys sekä just nyt myös duunin tylsyys...

Anteeksi, nyt en ymmärtänyt?
Erilaisia ihmisiähän pitää kuulemma päinvastoin ymmärtää ja suvaita sekä kunnioittaa kaikkia erilaisia mielipiteitä ja tapoja...ja myös koittaa auttaa parhaansa mukaan...semmosta normaalia nykypäivän sivistyneessä yhteiskunnassa. Jäi kyllä nyt täysin epäselväksi miksi sua oikein vituttaa erilaisuus...mutta saitpahan ainakin purettua.

Mä toivon että nää oli huonoja vitsejä :D (Ainakin Rakkaan Runkkarin oli :haart:) Ehkä jiponkin, et sä sentään NOIN tyhmä ole sinäkään ;)

Mua taas vituttaa kun kaikki sisustus-, arki- tai muut kuntoilulehdet on kirjoitettu naisille. On vittu kaikenmaailman meikkitestiä, keski-iän kriisiä, imurivertailua ja meikkimainoksia ja muita. Eikö asioista voisi kirjoittaa tasapuolisesti vai yritetäänkö edelleen naiset painaa siihen kodinhengetär muottiin? Tämä koskee ihan perus kuntoilulehtiä kuin sisustuslehtiä. Sitten mitä miehille on? tekniikan maailma ja tuulilasi tms. Tai sitten hyvin pitkälle erikoistuneet lehdet. Jotenkin tuntuu että miesten arkea ei tarvitse lehdissä ottaa huomioon, vaan harrastukset.

Ei minua kiinnosta AINA uusimmat hd-televisio-, digiboxi-, farmari-, talvirengas-, metsästyskiväärivertailut.

Muualla maailmassa homma toimii mutta ei Suomessa. Eli täällä tehdään miehistä juntteja ja naisista kodin hengettäriä. Ja ei, tällä ei ole mitään tekemistä metroseksuaalijuttujen kanssa.

Kyllä minuakin kiinnostaa laittaa ruokaa, mitä vaatteita laittaa päälle tai kuntoiluasiat yleisesti. Ilman että ne on tissi, auto ja aselinjaa. Niille on omat lehdet ja mediat. VITTU.

Ikävä kyllä tarvitsee, ei auta yhtään oma pinnallisuus muiden rumuuteen. Mäkin näen joka päivä rumia ihmisiä. Lihaksettomia kyniksiä. Laihoja ja lyhyitä. Pienimunaisia. Pienirintaisia. Ns. "left overeita". Elämässään häviäjiä :(

Eniten mua vituttaa kun mun täytyy noiden lisäksi nähdä tyhmiä ihmisiä. Mun mielestä ulkonäkörajan, painorajan, pituusrajan ym lisäksi voitais asettaa äoraja. Alle 130äo (laitan vähän reippaammin tuon kun itsellä ei ole pienintäkään huolta) ei ansaitse elää.

Kyllä. Olin vakavissani. Ihan tosissaan. Niin. Tämmöstä se on.

Vittu että vituttaa. TYHMÄT IHMISET SAATANA.

Ja jos joku ei tajunnut niin voi voi... :jahas:

Oletko käynyt oikein virallisissa testeissä tuon äo:si testauttamassa vai onko tuo jonkin facebook-testin tjms. tulosta;)?

Oletko käynyt oikein virallisissa testeissä tuon äo:si testauttamassa vai onko tuo jonkin facebook-testin tjms. tulosta;)?
Eikös se tuu automaattisesti Moderaattori-tittelin mukana?

Oon käyny virallisessa (ja tehnyt nettitestejä, muutamat on suht "luotettavia" ja hyvin yksityiskohtaisiakin, tosin ovat usein kultuurisidonnaisia toisin kuin Mensan virallisena pidetty).

Eikös se tuu automaattisesti Moderaattori-tittelin mukana?

Kultaseni, Moderaattorin tittelistä napsahtaa automaattisesti sellaiset +20 pojoa oman älykkyysosamäärän päälle ;)

Toisinaan vituttaa ihmiset jotka luulevat omien mielipiteidensä olevan parempia. Aika vähän tosin kuitenkin.

Mua ei vituta se että joku ois parempi, tai toinen olisi enempi oikeassa tai väärässä. Pääosin vain mielipiteiden epäasiallisuus ja vihamielisyys ja sen sellainen. Asiallisesti ja ystävällisestikin kun pitäisi voida keskustella :)

Vituttaa ettei flunssa meinaa millään lähteä, vituttaa vanhat ihmiset kaupoissa, vituttaa ettei oo lunta helsingissä, vituttaa kaikki tärkeilevät ihmiset, vituttaa feministit, vituttaa melkein kaikki. :curs:

vittu saatana.

edit. vituttaa kaikki jotka ei polta vähintään askia päivässä. vituttaa kaikki jotka ei nosta penkistä vähintään 130kg, vituttaa kaikki jotka syö vihanneksia.

tuossa on vissiin tämän ketjun linjan mukainen viesti ;)

Kyllä minuakin kiinnostaa laittaa ruokaa, mitä vaatteita laittaa päälle tai kuntoiluasiat yleisesti. Ilman että ne on tissi, auto ja aselinjaa. Niille on omat lehdet ja mediat. VITTU.

Samaa mieltä kyllä minäkin ostasin jonku miesten lehden jossa olisi jotai "miesten muoti yms" juttua.
mutta niitä ei taida löytyä ja se vituttaa JA vaikka löytyisikin nii ei niitä vaatteita täältä pohjolasta saa. Korkeintaan lidlin 10e lenkkareita. Niin ja en ole hintti. Sekin minua vituttaa että jos mies katsoo peilistä vähänki kauemmin miltä naamari ja ulkoasu näyttää nii = hintti.

Rumat ihmiset on ällöttäviä ja vielä ällöttävämpiä on ihmiset jotka eivät viitsi 5minuuttia panostaa pukeutumiseen. Myös röökille/vanhalle viinalle tai muuten vain tunkkaselle haisevat ihmiset on kanssa iha perseestä.

Samaa mieltä kyllä minäkin ostasin jonku miesten lehden jossa olisi jotai "miesten muoti yms" juttua. mutta niitä ei taida löytyä ja se vituttaa JA vaikka löytyisikin nii ei niitä vaatteita täältä pohjolasta saa. Korkeintaan lidlin 10e lenkkareita. Niin ja en ole hintti. Sekin minua vituttaa että jos mies katsoo peilistä vähänki kauemmin miltä naamari ja ulkoasu näyttää nii = hintti.

Joo, minusta tuntuu että tarvitaan lisää julkihomoja ja etenkin näitä ladyboy tyyppejä jotta miehetkin saa ilman paheksuntaa tehdä jotain muutakin kuin katsoa telkkaa, juoda kaljaa sekä puhua autoista, naisista ja urheilusta (rankkaa kärjistämistä tässä)...en ole homo minäkään vaikka tunnen aika monta homoa ja leidaria.

Edit: kappas sanoinko mä tosiaan noin :D

Mä sain eilen uuden lieden kämppääni. Omistaja soitteli sitten, että heillä jäi varmaan avain sinne eli tänne. Jäi johdot kytkemäti. "Pärjäätkö nyt yhden illan ilman liettä?" Ilmotin siitä soitolla, et se avain on sit täällä. Mulla on tänne kaks avainta ja toi kolmas on se vimonen.
Se aiko soittaa tänään aamulla, millon ne olis sähkömiehen kanssa tulossa liettä asentamaan... Lupasin tulla kymmenessä minuutissa töistä avaamaan oven ja tää höyli omistaja sano, et ilmottaa pari tuntii ennen ku tulee. Ei kuulunu soittoa eikä viestiä ja tuo liesi on nyt keskellä keittiötä.
Ohoh. Mulla on nyt kaikki kolme avainta tähän kämppään.
Ei jaksanu sit soittaa eikä muutenkaan ilmineerata, ettei kerkee tulla tänään.

Nyt se vittupää saa oottaa niin kauan kuin vaan haluu, koska mä en vastaa sen puheluihin enää. Voin sen sähkärinhomman tehä itekkin taikka nakata ton paskan parvekkeelta.

Vittu mikä mulkku. Lupaa ilmottaa millon ovat tulossa, muttei ees jaksa saatana kertoo, ettei ny pysty. Iha sama mulle mikä on syy, mutta olis ny ilmottanu ees jotain saatanan runkkari.

Itseäni vituttaa ihmisten pinnallisuus, vihamielisyys, tyhmyys. Ennen kaikkea tyhmyys. Koen suurta vittuuntumista, ja sen lisäksi surua ja myötähäpeää esim. lukiessani Pakkiksella joitain aivan saatanan ala-arvoisia kommentteja joita ei voi asiallisiksi mielipiteiksi kutsua edes vitsinä. Kirjaimellisesti silmät pyörii päässä ja haukun happea hämmennyksestä kun luen joitain juttuja.

Ei jumalauta.

Ymmärrän täysin. Vaikka minulla on mielestäni aika tiivis bullshit-suodatin netissä lurkkaamiseen, niin parina viime päivänä se on vuotanut ikävästi. Eräs ketju tosiaan antaa aika surullisen kuvan tämän sivuston käyttäjistä.

Olkaa hyvä, sekalainen rimpsu paskaa:

Ihmisten "tyhmyys". Tarkoitan oikeastaan eniten ehkä epäjohdonmukaista ajattelua. Eikä koske kaikkia ihmisiä vaan x osaa.

Ensinnäkin uskonnot. Sokeasti uskotaan siihen mihin on kasvettu. Entäs jos olisinkin syntynyt muslimiksi? No en olisi joten olen nyt kristitty koska se on oikea uskonto. Ai raamatun kaikki asiat on osotettu vääriksi? Uskon silti Jumalaan ja raamatun sanoma on tärkeämpää kuin yksittäiset asiat.

Tuntuu muuten että ihmiset toimivat muille kohteliaasti vain pelätessään. Ei kukaan kristitty tee muille niin kuin haluaisi itselleen tehtävän sen takia että se on mukavaa, vaan sen takia ettei joudu helvettiin. Muslimeita suvaitaan koska pelätään terrori-iskuja. (karkea yleistys, en halua ruveta puhumaan asiasta). Hienoa että esim kristinusko opettaa hyviä tapoja mutta eikö niitä nyt herranjumala voi opettaa ilman sitä uskontoa... tosin sillon kukaan ei toimisi niin koska ei olisi pelkoa helvettiin joutumisesta.

Ihmeellisten johtopäätösten hätäinen vetäminen. Hyvänä esimerkkinä esim "ruletissa on tullut 6 mustaa numeroa peräkkäin, laitan kaikki rahani punaiselle koska todennäköisesti nyt tulee punainen kuuden mustan jälkeen". Tämmöinen ajattelu tuntuu olevan vielä hyvin monelle luontevaa ja se johtaa epäloogisiin ratkaisuihin myös vaikutusvaltaisilla tahoilla.

Myös omien mielipiteiden pitäminen ainoana totuutena. Enhän nyt minä ole väärässä. Esimerkkinä vaikkapa Nina Mikkonen & kotikasvatus vs. tarha. Tai maahanmuuttokeskustelun osapuolet yleensä (on niitä asiallisiakin mutta nyt tarkoitan sitä massaa joka huutelee välissä). Vaikka faktat kumoaa omat argumentit niin itse olen oikeassa. Ai että ku ihmiset osaisivat toimia jokseenkin järkevästi...

Raha ja ihmisten ahneus. Esimerkkinä vaikka tupakkayhtiöt. Rikkaat miehet palkkasivat sillon joskus muinoin tiedemiehiä julkasemaan tutkimuksia ettei tupakka ole terveydelle haitallista. Eli tapetaan ihmisiä tietoisesti sillä kustannuksella että ite saadaan lisää rahaa? Tai sama se mikä motiivi on, uskomatonta että tällaisia ihmisiä löytyy. Ja niitä löytyy paljon.

Ja noita asioita kun yhdistelee niin ai että mitä seurauksia. Vanhemmille pitäisi kaikille opettaa psykologiaa että ne ymmärtäis tehä ees jotain oikein ettei lapsi oo ihan vinksahtanut ja sais puolueetonta kasvatusta. Muutenkin kaikille ihmisille pitäisi opettaa psykologiaa ja jos ihan oikeasti ihmiset siitä ymmärtäisivät jotain niin voisivat soveltaa oppimaansa ja saada jotain hyödyllistä aikaseks.

Todennäköisesti tässä nyt joku kumoaa mutkin ja musta saattaa tulla vihaamani tyyppi joka luulee olevansa oikeassa. Vituttaa oikeastaan valmiiksi jo ajatus. Eikä tarvi kysyä oonko ite täydellinen.

ps. :curs: ja :piis:

Back
Ylös Bottom