Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No kyllä ne tyhmät ihmiset vaan vituttaa, ei sillä että kaikki ihmiset eivät olisi enemmän tai vähemmän tyhmiä tai että itse olisi niin täydellinen.

Kyllä sä waretus tiedät vaikkapa ne kaverit jotka kysyy että paljon tarvitaan vettä, kun keitetään makaronia tai muuta vastaavaa ja mitään maalaisjärkeä ei omisteta.

no tiedän kyl mut ei ne vituta :D tuo piristystä päivään lähinnä

Oma laiskuus vituttaa, tänäänkin olisi pitänyt lukea johonkin vitun ruotsin kokeeseen, mutta taisi jäädä lukematta... Eräskin asia olisi pitänyt tehdä 3-4 kuukautta sitten, ja nyt se alkaa olla jo vähän myöhäistä. :(

Näin urani ensimmäisen nytkyttäjän tänään :D Joku jalkapallomies (40v) meni suoraan reidenloitonnuskoneeseen (vai mikä onkaan) ja rupesi tekemään 20 toiston sarjoja siten että pakka nousi korkeintaan 2cm.. oli kyllä huvittavan näköstä.

No kyllä ne tyhmät ihmiset vaan vituttaa, ei sillä että kaikki ihmiset eivät olisi enemmän tai vähemmän tyhmiä tai että itse olisi niin täydellinen.

Kyllä sä waretus tiedät vaikkapa ne kaverit jotka kysyy että paljon tarvitaan vettä, kun keitetään makaronia tai muuta vastaavaa ja mitään maalaisjärkeä ei omisteta.
Turha vitutustaan tyhmiin ihmisiin on uhrata. Niitä nimittäin riittää ja jos sen takia alkaa vituttaa ihan saatanasti niin onnea vaan muillekkin päiville.

Näin urani ensimmäisen nytkyttäjän tänään :D Joku jalkapallomies (40v) meni suoraan reidenloitonnuskoneeseen (vai mikä onkaan) ja rupesi tekemään 20 toiston sarjoja siten että pakka nousi korkeintaan 2cm.. oli kyllä huvittavan näköstä.

Pienillä liikkeillä saavutetaan suuria tuloksia.

Täällä päin joku pappa (~60-70v, arvioisin) meni ylätaljaan, lato kahta vaille kaikki painot koneeseen ja alko sitten roikkumaan ja nytkyttämään ihan ylhäällä ._.

Tossa oltiin velijen kanssa salilla ni se alko yhtäkkii nauramaan jotain. Aloin siin jo vähä hiillostumaan, eikä se sit sanonu mitä nauro, hihitteli vaan ja vakavana ihmisenä mä sit avauduin sille siinä ku rupes vituttamaan se hihittely. No sit se päätti kertoa, että mun mustat housut ja paita olivat melkeen valkoset kun oli tangosta tullut käsiin melko paljon mankkua ja sitä olin hieronut sitten vaatteisiin. Peilistä kun katoin ni vaatteet näytti vähän samalta ku olisin leiponu just ja alko siinä itseäkin vähän hymyilyttämään se.

Sain elämäni ensimmäisen sakon. Parkkisakko, syy oli ihan omassa tyhmyydessä kun en eilen sit voinut viedä autoa duunipaikan pihalle vaan jätin sen keskustaan (duunipaikka on kans keskustassa mutta olisin joutunut kävelemään huikeat ~200m :jahas:).

Jotenkin ajattelin et mulle kävis taas hyvä munkki mut EIIIII.

Nämä kirjoitukset, kun löytyisi jostain Suomeksi, niin olisin tyytyväinen.

Sain elämäni ensimmäisen sakon. Parkkisakko, syy oli ihan omassa tyhmyydessä kun en eilen sit voinut viedä autoa duunipaikan pihalle vaan jätin sen keskustaan (duunipaikka on kans keskustassa mutta olisin joutunut kävelemään huikeat ~200m :jahas:).

Jes! Ihan oikein! Sulla on tuo tuuri jatkunut jo ihan liian kauan:hyvä:

Jes! Ihan oikein! Sulla on tuo tuuri jatkunut jo ihan liian kauan:hyvä:

Ei ole oikein :( Nyt mun pitää sit varmaan alkaa maksaa siitäkin jos käyn salilla ennen kuutta ja jätän normipaikalleni... Tähän asti oon vaan luottanut tuuriin eikä ikinä oo tullu sakkoja. Fuck this shit.

Mutta kuitenkin kun se 40w hintelä mies teki ensimmäistä kertaa vatsan
hän päästi oikein kuuluvan pierun joka vavisutti puulattiaa,
ja mulla sekä monella treenaajalla mun ympärillä joksahti suu auki.
personal traineri sit yritti sanoa jotain järkevää tyyliin "hyvä, hyvin menee"
ym. kun se hemmo jo päästi toisen kauheen pirun heti seuraavan vatsarutistuksen aikana.
Personal trainerikin sit repes toisen pierun jälkeen.. ja toista kertaan ei sit sitä tyyppiä näkyny

Kaverihan teki siis täysin oikeaoppisia vatsarutistuksia optimaalisella tekniikalla... ilman päästäminenhän on tärkeä (ellei tärkein) osa maksimaalista vatsalihasten supistusta. Ainoastaan amatöörit puhaltaa ilmaa vain yläpäästä. Kyykky-liikkeissä sen sijaa pierua pyritään pidättämään, jotta saadaan riittävästi painetta vatsaonteloon ja keskivartalo pystyy mahdollisimman vakaana.

:D

Kaverihan teki siis täysin oikeaoppisia vatsarutistuksia optimaalisella tekniikalla... ilman päästäminenhän on tärkeä (ellei tärkein) osa maksimaalista vatsalihasten supistusta. Ainoastaan amatöörit puhaltaa ilmaa vain yläpäästä. Kyykky-liikkeissä sen sijaa pierua pyritään pidättämään, jotta saadaan riittävästi painetta vatsaonteloon ja keskivartalo pystyy mahdollisimman vakaana.

:D

Olkoonkin kuinka tehokasta tahansa mutta en mä ainakaan tota tee.

Vituttaa ihmiset, jotka sanovat saaneensa sakon, vaikka todellisuudessa ovat saaneet pysäköintivirhemaksun. ;)

Tein eilen tempausta salilla ja olivat siirtäneet sitä lavaa pari metria vasemmalla. Siinä oli sellainen kattopalkki ja tietenkin kun heilautin levytangon ylös niin se kolahti kattoon ja kuului ihan vitun kova paukahdus. Säikähdin ihan vitusti. Muita treenaajia nauratti :D

Back
Ylös Bottom