Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jimm´s Pc-store

Kauan on pakettia odotettu, ei vastata sähköposteihin jne. Äskön laitoin sinne aika ilkeen viestin.
Sen verran voin paljastaa, että kirjoitin sen CAPS päällä :evil:

Aikalailla sama mitä sinne kirjoitat ja miten sinne kirjoitat, poistavat suurimman osan palauteviesteistä niitä edes lukematta.

Vittu kun vituttaa. Eilen ostin 2 teran verkkokovon ja siirsin sinne mielettömästi musiikkia että sitten täällä mun kotisalilla voin soitella sieltä musiikkia.

No kaikki toimi eilen kuin rasvattu, mutta nyt ei saa yhteyttä siihen. Täytyy treenien jälkeen tutkia missä mättää...

Aikalailla sama mitä sinne kirjoitat ja miten sinne kirjoitat, poistavat suurimman osan palauteviesteistä niitä edes lukematta.

Siis voi vittu :D Nyt "Lasse" jimm´s pc-storesta vastas mulle olevansa sairaslomalla :D Mitä vittua ? Onks siä vaan 1 kaveri töissä koko puljussa :D Huhuh mitä touhua.

Julkinen terveydenhuolto on täynnä kädettömiä apinoita. Ei-asianomaiselle virkailijalle jätin terveiset, että lääkäri on idiootti, kuten myös viimekertainen virkailija. Hukkaavat testitulokset ja tekevät työnsä välinpitämättömästi tulosvastuun puuttuessa. Neiti meni vaikeaksi, tosin häntä en syyttänyt ja sen ilmaisinkin.

Mä olen IRL asiallinen tyyppi, mutta tänään kyllä vitutti ihan helvetisti...

Mä oon vuosikaudet juossu ympäri sairaaloita ettiis ja hakemas tuloksia ja papereita ku työntekijät hukannu.. parit traumat kans saanu sadistisien suomenruotsalaisten hoitsujen kanssa..

Miksi ihminen ei opi viemään prätkää talvisäilöön ajoissa? Se on niin saatanan kiva kaivaa aina lumihangesta ja kuskata peräkärrillä. Joka helvetin talvi sama juttu.

Vielä parempi kun sama opettaja alkaa inttää asiasisällöstä vaikka sisällön ohjaajalle se kelpaa, niin ilmeisesti äidinkielen opettaja vaan tietää enemmän :rolleyes:

Kuulostaa tutulta. Meillä oli yliopistolla joku pakollinen äidinkielen ryhmä, jossa käytiin läpi proseminaaritöitä. Muutama tyyppi kääntyi jo kurssin alussa kynnyksellä takaisin ja osa jätti myöhemmin kesken kun opettaja alkoi kertoa, että mitä siinä tutkimuksessa olisi pitänyt sanoa. Ilmeisesti äikänopettajilla on joku vamma, että kun ne lukee paljon niin ne myös tietää asiantuntijoita paremmin kaikesta kaiken.

Helvetin TE-toimiston "asiakaspalvelijat". Minusta riippumattomista syistä (netissä huoltokatkos) ei pystynyt ilmoittautumaan jollekin koulutukselle ja nyt joku fakin selvitys pitäisi tehdä kirjallisesti. Keskittyisivät nyt johonkin oleelliseen ja auttaisivat sen sijaan kuin rupeavat vittuilemaan puhelimessa. :curs:

Kuulostaa tutulta. Meillä oli yliopistolla joku pakollinen äidinkielen ryhmä, jossa käytiin läpi proseminaaritöitä. Muutama tyyppi kääntyi jo kurssin alussa kynnyksellä takaisin ja osa jätti myöhemmin kesken kun opettaja alkoi kertoa, että mitä siinä tutkimuksessa olisi pitänyt sanoa. Ilmeisesti äikänopettajilla on joku vamma, että kun ne lukee paljon niin ne myös tietää asiantuntijoita paremmin kaikesta kaiken.
Tarina jatkuu, ilmeisesti tämä sama tapaus on vetänyt siitä herneet nenään ja nyt valmistuminen on täysin kiinni sen viitseliäisyydestä.
Koetin jo pari päivää sitten että olisiko mahdollista hoitaa homma äkkiä pois, niin voisin valmistuakin vielä tässä kuussa. Kylmä vastaus vaan että menee joulukuuhun jos menee. Aiemmin oli eri ääni kellossa ja tarkistus suunnilleen vartin homma sen sanojen mukaan, sitten ei onnistu mikään.

Pakko editoida vähän pois, kun asia rupesikin viimein etenemään. Enää ei yllättäen niin kovasti vitutakaan :D

Vittu mikään taas ei toimi. Kaikki vituttaa! Varsinkin toi yksi vitun laiska paska! (työkaveri) Se ei kanssa saa mitään aikaiseksi! Kahvia ja röökiä se kyl jaksaa vetää!

Meinaa flunssaa pukata. Yskittää, pää kipeä ja meinas vähä lämpöäkin olla.. Vituttaa jos tulee tauko treenissä ku just otin reilu kuukausi sitten itseäni niskasta kiinni että kasvan vähä isommaksi ja nyt sit näin.. Kaiken lisäksi pitäis töihin lähtä puolen tunnin päästä. Koulukin on niin perseestä ku voi vaan olla. Ja väsyttääki helvetisti. Perkele.

Vittu mikään taas ei toimi. Kaikki vituttaa! Varsinkin toi yksi vitun laiska paska! (työkaveri) Se ei kanssa saa mitään aikaiseksi! Kahvia ja röökiä se kyl jaksaa vetää!

Ja tää päivä on mennyt oikeen putkeen perkele. Tarhasta soitetaan että tuu hakee poikas pois täältä ku sillä on nuha. Ja sit muija soittaa että autosta puhkesi rengas, eikä hän osaa vaihtaa vararengasta alle. Hän tulee bussilla kotiin.

Mahtava päivä.

ei vittu saatanan perkele... mä en kestä enää sanaakaan tuosta PENSSELISEDÄSTÄ :curs:
+1
EN VITTU TAJUA....Vittuako tollasia nobodyjä tänne Härmään roudataan. " PENSSELISETÄ söi kouluruokaa " Mikä vittu tässä maailmassa on vikana ja KETÄ VITTUA KIINNOSTAA.?..:jahas:

Joo, oli tuo ehkä puol vuotta sitten katottuna ihan hauska ja tuli tuo parille kaverille linkitettyä, mutta koulussa kun kuulee joka välitunnilla "No kukas hazardiiiii, pensseli seeetäää..." alkaa verenpaine nousemaan vaarallisesti.

Back
Ylös Bottom