Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Uuh! Huollatin auton lisälämmittimen. 655€ makso. Ohjainboksi 400€ / rele 95€ / tiivisteiden vaihto + työ sit loput. Eberspächer on kova peli! Kysyin, että miksi ne on hajonnu, että oonko mokannu jotain. Vastaus oli että ei ne voi hajota minkään muun takia kun huonouttaan. Johan se 3 vuotta kerkes olemaan tossa Golfissa. Saas nähä millon Audista hajoaa... -,-

Masennus, äärimmäinen väsymys, yksinäisyys, kipeä nilkka ja kuiva halkeileva iho. Eli hyvinhän tässä menee.

Vituttaa kun kädet kuivuu ja repeilee kylmällä ilmalla. Äsken yritin solmia valkoista muovipussia kiinni, mutta onnistuin vain peittämään sen verellä :hyper:

Vitun sensorit laskee pisteitä ennakkotuloksista ihan helvetisti. Sain vahvan B:n ennakkotuloksista terveystiedosta, mut laskikin perkele A:han!! :curs: Vähänkö ees perseestä tollanen touhu, varsinkin kun kysymykset on luokkaa "Miten voisit auttaa tähän yhteiskunnalliseen asiaan omastanäkökulmasta, MITÄ VITTUA?!

Maantieto lähti pisteen vajaa C:nä, palasi pisteen vajaa B:nä. Eli kaunis A:han sieltä sitten tuli! Jess.. en ihan odottanut että näin kävisi!

Maantieto lähti pisteen vajaa C:nä, palasi pisteen vajaa B:nä. Eli kaunis A:han sieltä sitten tuli! Jess.. en ihan odottanut että näin kävisi!

Ite lähin äikästä hakemaa m-e.. mut a tuli.. Vähän aikaa vitutti mutta kyllä se sit ohi meni. Ei ne oo ku arvosanoja :)

Ite lähin äikästä hakemaa m-e.. mut a tuli.. Vähän aikaa vitutti mutta kyllä se sit ohi meni. Ei ne oo ku arvosanoja :)
auts.. :s noo, eiköhän tää vitutus tästä nollaamalla lähde pois! ;D

On muuten tehokkaat lipunmyyntikäytänteet Finnkinon Bristolissa. 2 kassaa vs. about 6 jonoa ilman minkäänlaista ihmismassojen ohjausta. Lisätään tähän vielä kassojen äärettömän tehoton työskentely, niin asiakas ei saa netistä ostamaansa lippua edes 42 minuutin jonotuksen (joista 12 elokuvan alettua) jälkeen eli maksaa siis lipun, pysäköinnin ja matkat turhaan.

Mua vituttaa jokin kokoajan, enkä oo enää ihan varma, että mistä se oikeen johtuu. Olenkohan mä tulossa hulluksi? Koska mitään oikeata yksittäistä syytä ei pitöis olla. Tosin niitä pieniä on paljon. Mutta enhän mä ennenkään ole niistä häiriintyny, mut nyt tuntuu välillä et pää pehmenee päivä päivältä enemmän...:(

Niin, tai sitten vika löytyy opettajasta, joka on arvostellut kokeen liian löysästi.

Näinpä. Aika usein maikat eivät vaan osaa katsoa papereita "samalla silmällä" kuin sensorit. Meidän koulussa IB-äikän opettajan tarkastamat paperit pysyvät lähes aina samoissa pisteissä tai jopa nousevat (kuten mulla kävi, E/L -> vahva L), kun taas normaalipuolen opettajien tarkastamat yleensä laskevat. Johtunee siitä, että IB:llä on muutenkin rankempi arvostelu ja siihen verrattuna normaalipuolen arvostelu on tosi löysää. Entisen kotikaupungin pikkulukiossa kaikilla tuntemillani oppilailla laskivat pisteet ainakin jonkun verran jokaisessa aineessa. Kokeiden arviointi on taitolaji :)

Edit.
Niin ja mulla ei oikein ole nyt mitään mikä vituttaisi. Takana 13h duunipäivä, fiilis on väsynyt mutta hyvä. Tai no maitopurkin tyhjyys hiukan vituttaa, olisin halunnut juoda maitoa mutta nyt täytyy säästää toi tilkka huomiseen kahviin :(

Mua vituttaa jokin kokoajan, enkä oo enää ihan varma, että mistä se oikeen johtuu. Olenkohan mä tulossa hulluksi? Koska mitään oikeata yksittäistä syytä ei pitöis olla. Tosin niitä pieniä on paljon. Mutta enhän mä ennenkään ole niistä häiriintyny, mut nyt tuntuu välillä et pää pehmenee päivä päivältä enemmän...:(

Toihan on ihan normaalia.

Tervetuloa kerhoon :whip:

Enkusta oli maikan pisteiden mukaan tulossa 250 ja E:n raja on 251 ja en oo vielä tuloksia saanu mut vähä hirvittää että ei nyt taida sittekää E tulla :(

Eilen tuli salille isä ja poika. Isä on vanha paikallinen juoppo ja pää tosiaankin hieman väljähtänyt. Poika oli aika karmivannäköinen, pitkähkö ja sekaiset pystyssäolevat hiukset. Isä kyseli treenaajilta kaikennäköstä (vaarattomalta kuitenkin tuntui ukko), esim. treenikaverilta, jolla paidassa liku Italy, että "Matkustetaanko aina Italiaan?". Lähes kaikilta kyseli, että onko tämä nyrkkeilijä. Pojan penkkipunnerrus oli pelottava, 70-80 kg tangossa, kädet näyttivät siltä kuin naksahtaisivat poikki pian. Hyvinhän se meni.
Muut liikkeit ei niinkään. Alataljan tekniikka oli kädet suorina, alaselkä pyöreenä yläkroppa hinattiin alas asti melkein vaakatasoon. Ylätaljassa tanko taas vedettiin ihan reisille asti. Kaveri kerto, että heillä oli myös jokin kyykyn ja jullen yhdistelmä, ei siis kumpikaan vain jokin aivan oma liike. Saman kaverin isä sanoi tyypeistä kuullessaan, että 30 vuotta tää isä on treenannut, eikä vieläkään osaa treenata.
Isä teki penkissä vatsoja, säikähdin, kun hän alkoi yskimään kuolemaksi. Niin teki koko sali melkein. Lopulta selvisi, että nämä yskähdykset olivatkin puuskutuksia mitä jokainen nyt päästää.

Vituttaa toi Loirin uus biisi "niin hyvää puuta", siis ei saatana oikeesti kukaa tekee biisin jossa toistellaan vaan niin hyvää puuta ja se on? Ei siis muuten haittais, mut spotifyssä se tulee mainoksena noin. joka kymmenes biisi. -.-

Back
Ylös Bottom