Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kun yrittää kaikin voimin olla ajattelematta sitä tosifaktaa että on sinkku, miksi vitussa juuri silloin kaikki asiat ympärillä muistuttavat että olet sinkku?

On ihanaa kävellä kadulla kun vastaan tulee VAIN pareja, istut junassa parien keskellä ja hitto vie linnutkin tulee pareittain viereen pomppimaan.

Sitten kun näkee jonkin hyvännäköisen pikkukisun(ei eläin, ehkä) ja ajattelee, hei voiskohan sitä rohkaistua..selviää miksi ko. neitokainen on seisoskellut yksin. Tulee hoonolla suomella änkyttävä mahmud ja pusi pusi.

Kun yrittää kaikin voimin olla ajattelematta sitä tosifaktaa että on sinkku, miksi vitussa juuri silloin kaikki asiat ympärillä muistuttavat että olet sinkku?

On ihanaa kävellä kadulla kun vastaan tulee VAIN pareja, istut junassa parien keskellä ja hitto vie linnutkin tulee pareittain viereen pomppimaan.

Sitten kun näkee jonkin hyvännäköisen pikkukisun(ei eläin, ehkä) ja ajattelee, hei voiskohan sitä rohkaistua..selviää miksi ko. neitokainen on seisoskellut yksin. Tulee hoonolla suomella änkyttävä mahmud ja pusi pusi.

Jep jep, näinhän se menee. Ja jos näet mukavan näköisen naisen, josta voisit olla kiinnostunut ja jopa pidät hänestä ihmisenä, hän on todennäköisesti parisuhteessa tai naimisissa. Tälläistä kävi itselleni ja selvisipä vielä että kyseinen nainen oli n. 10 vuotta vanhempi kuin kuvittelin :)

Eilen yks kyrpä tuli vetää lätäril päähän ja aukoo päätää ilman syytä saatana :curs: Ja viel pari kaveria siin vieres säestämäs. No nyt olen vesi selvä ja käyn kattoo kaveruksia ja jokainen paska saa nyrkistä aukokoo nyt sit vitun päätäää!:curs:

Heräsin hillittömään päänsärkyyn ja niska aivan juntturassa eilisaamuisen olkapäätreenin jälkeen. Ja särkylääke ei auta. Ja illaksi töihin. Ja ne työtkin vituttaa, kun haluaisin vaan kirjottaa gradua. Pitäis vaan koittaa olla kiitollinen siitä, et on töitä. Muuten kiroilisin täällä rahattomuutta. Mut kun ei mul ole ees aikaa käyttää sitä rahaa mihinkään ja nauttia elämästä, kun olen aina töissä tai koulussa. Mää haluan jonnekki matkalle, pois kirjojen luota. Ois ihanaa ku vois laittaa kännykän kiinni, niin ei tarttis vastailla kun koko ajan tulee viestiä, et tulisitko tänäänkin töihin, kun meillä on kiire.

Saatanan bilteman pölykapselit.. aargghhh, kuin voi olla noin paskoja kapseleita, bilteman työntekijöiden onni, että tänään on pyhäinpäivä:curs::curs:

No perkele.

Minä olen parisuhteemme lompakko. Mulla ei ole pienintäkään ongelmaa siinä että vippaan toisinaan avomiehelle rahaa. Eilen avomies lähti baarikierrokselle kun itse olin jo aivan liian väsynyt lähtemään mihinkään.
No eihän sillä rahaa ollut, annoin lompakkoni että ryyppääs tolla.
Ihan sallituilla teillä on (edelleen).

Mulla on tosi tärkeetä saada viikonloput ottaa rauhallisesti aamulla, tarkoittaa saatanasti kahvia, pari ruispalaa, ja Hesari levitettynä pöydälle ja sitä mä sitten lueskelen kaikessa rauhassa kahvista nautiskellen.
No, kahvi oli loppu. Avomies on meidän kahvinkeittäjä niin en mä moisesta puutteesta tiennyt, ei se kertonut että pitää ostaa kahvia. Huoltovarmuus on pettänyt!
Eikä ole lompakkoa jolla iisisti ostaa lisää.

Se siitä rauhallisesta aamusta kun pitää miettiä jotain aukiolevaa kauppaa joka ottaa vastaan pullonpalautusta. Kuin mikäkin puliukko, että saa vähän kahvia että saa vähän Hesaria lukea.

No perkele.

Minä olen parisuhteemme lompakko. Mulla ei ole pienintäkään ongelmaa siinä että vippaan toisinaan avomiehelle rahaa. Eilen avomies lähti baarikierrokselle kun itse olin jo aivan liian väsynyt lähtemään mihinkään.
No eihän sillä rahaa ollut, annoin lompakkoni että ryyppääs tolla.
Ihan sallituilla teillä on (edelleen).

Mulla on tosi tärkeetä saada viikonloput ottaa rauhallisesti aamulla, tarkoittaa saatanasti kahvia, pari ruispalaa, ja Hesari levitettynä pöydälle ja sitä mä sitten lueskelen kaikessa rauhassa kahvista nautiskellen.
No, kahvi oli loppu. Avomies on meidän kahvinkeittäjä niin en mä moisesta puutteesta tiennyt, ei se kertonut että pitää ostaa kahvia. Huoltovarmuus on pettänyt!
Eikä ole lompakkoa jolla iisisti ostaa lisää.

Se siitä rauhallisesta aamusta kun pitää miettiä jotain aukiolevaa kauppaa joka ottaa vastaan pullonpalautusta. Kuin mikäkin puliukko, että saa vähän kahvia että saa vähän Hesaria lukea.
Jos noin hieno nainen ni pitäs ny kattoo et tysyl on sitä kahvii :)

No tää intin virka-apu vituttaa aika ankarasti. Muilla on vielä höllillä pidennetty viikonloppuvapaa. Ei tää muuten ois niin paha, mutta ku koko joukkueesta valittiin vaan muutama tähän vitun virka-apuun niin vähän syö miestä. Toisaalta tää on kyl aika rentoo ku on läppäri mukana. Rahaakin säästyy eikä aamulla ollu krapulaa :)

No tää intin virka-apu vituttaa aika ankarasti. Muilla on vielä höllillä pidennetty viikonloppuvapaa. Ei tää muuten ois niin paha, mutta ku koko joukkueesta valittiin vaan muutama tähän vitun virka-apuun niin vähän syö miestä. Toisaalta tää on kyl aika rentoo ku on läppäri mukana. Rahaakin säästyy eikä aamulla ollu krapulaa :)
Itekin olin virka-avussa jokunen viikko sitten. Rentoo puuhaahan se on. Meillä oli mukessa ihan sairaan hyvät sapuskat, ku ei ollu kuin n. 10 henkilöö koko varuskunnasta paikalla. Kunnon kalafileet ja lohkoperunoita yms. herkkuja. Itse pelasin suurimman osan ajasta vain wiillä ja sit tuli rötvättyä tv-tuvassa. Saunassakin oli aika mahtavaa käydä, ku siellä koko kolosseumissa ei ollu muuta kuin tilaa ympärillä.:D

Voi vitun VR!!!!

Jes. Matkustinpa sitten junalla oikein kouvolaan saakka sukuloimaan. Koska opiskelijakorttini ei jostain syystä ole saapunut, hain koululta opintotodistuksen, jotta saisin opiskelija-alen (kaverini väitti että olisi saanut sen kanssa alen). No juuei, koska pitää olla vr:n oma jossa on kuva. Lahden asemalla unohdan ottaa laukkuni mukaan. Soitan kouvolasta vr:lle, jos sen voisi huomenna tulla asemalta noutamaan. No ei tietenkään voi, se lähetetään helsinkiin löytötavaratoimistoon. Ja tietenkin loppumatkan joudun kuuntelemaan kännisten urpoteinixien bemarijuttuja. Joo tulipahan avauduttua, suurin osa noista jutuista on omaa tyhmyyttä/huolimattomuutta/tyhmyyttä, mutta pakkohan mun on johonkin avautua. Ja saatanan tepsi hävis taas, jollekkin perkeleen ässille...

Tuo vitun Nou moo sokolaa. Greyn Anatomia-mainos joka tulee kaikilta kanavilta vartin välein. Onko vähän ärsyttävä biisi!

Vittu että vihaan eksääni niin paljon, että voi vittu saatana sitä saatanan mulkkua! Jos se olis tossa vieressä, ni se löytäs ittesä seuraavaks tosta pihamaan omenapuusta roikkumasta munasiltaan ja todennäköisesti polttaisin vielä koko puun:evil:

(ei pelkoa, tämä jää vain ajatuksen tasolle)

Vittu kun en voittanut taaskaan lotossa. Aina niin kutkuttavaa kun on kuponki kädessä kattomassa numeroita eikä koskaan osu yksikään kohdalle.

Back
Ylös Bottom