Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulle ei oo sattunu salilla mitään erikoisen hauskoja kömmähdyksiä, enkä ole nähnyt. Mutta päiväni pelastaa aina kaksi 16-vuotiasta poikaa. Ei siis siinä, hyvin on pojat punttihommista hyvin perillä, kehittyineitä ja oikein mukaviakin vielä. :) Noh mutta, kavereilla on niin härskit jutut että oksat pois. Puhuvat kovaan ääneen että kuinka monesti on runkattu tänään, kenellä on kaveriporukan isoin muna ja kuka pani ketä. Mutta yksi tilanne kuitenkin on jäänyt niin elävästi mieleen että vieläkin naurattaa.. :D Olin menossa reenin jälkeen ihan normisti saunaan, kuului jo pukuhuoneen puolelle kova puhu siitä kuuluisasta. Noh, vaatteet olin saanut jo pois kun saunaan menen niin jätkät sielä jakaa omankäden oikeutta. Kysyin sitten että eikö tota vois hoitaa kotona, toinen tokaisi että ei voi mitään kun paineet iskee päälle. Ajattelin sitten että pelkkä suihku riittäisi, yhtäkkiä kuuluu "tuntuu kyllä hyvältä kun tunkee sormea samalla perseeseen". Siinä vaiheessa nopea kuivaus ja pukkariin nauramaan. :)

Olin menossa reenin jälkeen ihan normisti saunaan, kuului jo pukuhuoneen puolelle kova puhu siitä kuuluisasta. Noh, vaatteet olin saanut jo pois kun saunaan menen niin jätkät sielä jakaa omankäden oikeutta. Kysyin sitten että eikö tota vois hoitaa kotona, toinen tokaisi että ei voi mitään kun paineet iskee päälle. Ajattelin sitten että pelkkä suihku riittäisi, yhtäkkiä kuuluu "tuntuu kyllä hyvältä kun tunkee sormea samalla perseeseen". Siinä vaiheessa nopea kuivaus ja pukkariin nauramaan. :)

Siis mitä? :wtf::eek::evil:

Mulle ei oo sattunu salilla mitään erikoisen hauskoja kömmähdyksiä, enkä ole nähnyt. Mutta päiväni pelastaa aina kaksi 16-vuotiasta poikaa. Ei siis siinä, hyvin on pojat punttihommista hyvin perillä, kehittyineitä ja oikein mukaviakin vielä. :) Noh mutta, kavereilla on niin härskit jutut että oksat pois. Puhuvat kovaan ääneen että kuinka monesti on runkattu tänään, kenellä on kaveriporukan isoin muna ja kuka pani ketä. Mutta yksi tilanne kuitenkin on jäänyt niin elävästi mieleen että vieläkin naurattaa.. :D Olin menossa reenin jälkeen ihan normisti saunaan, kuului jo pukuhuoneen puolelle kova puhu siitä kuuluisasta. Noh, vaatteet olin saanut jo pois kun saunaan menen niin jätkät sielä jakaa omankäden oikeutta. Kysyin sitten että eikö tota vois hoitaa kotona, toinen tokaisi että ei voi mitään kun paineet iskee päälle. Ajattelin sitten että pelkkä suihku riittäisi, yhtäkkiä kuuluu "tuntuu kyllä hyvältä kun tunkee sormea samalla perseeseen". Siinä vaiheessa nopea kuivaus ja pukkariin nauramaan. :)

Siis mitä? :wtf::eek::evil:

Siis todellakin MITÄ?O.O

Kohtuu outoa käytöstä 16v jätkille o.o siis ei helvetti oikeesti

Tuskin kovin tarkkaan katsoit, mutta voisi olettaa ettei ihan rehellinen masturbointi ollut kyseessä. Liekö pojat hassutteli ns. "ilmarunkkauksella".

Vittu ei se sairaanhoitaja mitään korvatulehdusta löytänyt. CRP oli normaali. Miksi sitten koko ajan on kylmä. En saanut lääkäriaikaan kun en mennyt tarpeeksi ajoissa. Aamulla olis ollut aikoja. Nukuin kolme tuntia. Kukaan ei suhtaudu sairauteeni vakavasti. Pitää tehdä esseitä ja käydä parilla natsin luennolla. Heräsin turhaan. Pudotin lattialle kolmen kympin hiiren. Voi vittu kun ole ntällainen läskisäkki nykyään.

Ranteet kipeet...on kiva elää jossain vitunnatsipoliisisosialismipaskasuomessa.

Vittu ei se sairaanhoitaja mitään korvatulehdusta löytänyt. CRP oli normaali. Miksi sitten koko ajan on kylmä. En saanut lääkäriaikaan kun en mennyt tarpeeksi ajoissa. Aamulla olis ollut aikoja. Nukuin kolme tuntia. Kukaan ei suhtaudu sairauteeni vakavasti. Pitää tehdä esseitä ja käydä parilla natsin luennolla. Heräsin turhaan. Pudotin lattialle kolmen kympin hiiren. Voi vittu kun ole ntällainen läskisäkki nykyään.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hypokondria

Oli mulla lämpöä 37,3. Normmali on 36,5 paikkeilla.

Olin kyllä just pyöräillyt.

Mahdollisesti olen luulotautinen.

Jos minulla on hypokondria, niin lääkärin ei olisi pitänyt määrätä mulle mitään penisiliiniä vaan sanoa suoraan, että mulla on luulotauti.

Toisaalta olihan siitä hyötyä kun se poisti kurkkukivun.

No vittu jos se lääkäri huomenna sanoo, että mussa ei ole mitään vikaa niin ihan vitun sama, onko kylmä tai kutiaako korvat, lähen treenaamaan.

Ai nyt sulla on ranteetkin kipeät sosialismin takia? Selitätkö vähän tarkemmin, että minäkin ymmärrän.
Jos elettäis kapitalismissa -> enemmän massia -> enemmän naisia -> ei tarttis tumputtaa -> ranteet ei olis kipeet. Ihan selvä juttuhan tää on.

26senttinen.. nimimerkistäsi ja unistasi voisi ajatella, että kärsit peniskateudesta :) Mutta vakavasti ottaen, eiköhän sulla oo nyt vaan tosi kovaa stressiä. Opiskelu painaa, unta ei saa ja vielä harmittaa treenamattomuus.

Älä keskity nyt kokonaisuuteen vaan hoida ne sun kiireellisimmät opintotehtävät ensin ja jaa muutenkin osiin kaikki. Suoritat sit yhden osatehtävän kerralla, älä ajattele kaikkea isona kasana paskaa. Treenata ehdit kyllä hiukan myöhemminkin, vaikka olisit nyt lihonut. Ruokavalio on tärkeämpi ja helpompikin asia hoitaa kuntoon jos on muuta tekemistä niin ettei ehdi treenata. Onhan se tärkeä myös jaksamisen kannalta.

Itse tekisin sun sijassasi nyt niin, että jättäisin tähänastiset ajatukset ja tän menneen / päällä olevan flunssan / tulehduksen mielestä ja puhtaalta pöydältä miettisin että jos en tietäis olleeni kipeänä tai en olis ollu kipeänä, kiinnittäisinkö huomiota korvien kutinaan tai lämpöilyyn? Jos en tietäis, että en oo ehtiny treenaamaan, stressaisko se? Mikä on nyt se oleellisin osatehtävä, minkä pitäis saada ensin hoidetuks ja ryhtyisin sen kimppuun. Se vyyhti siitä sitten aukeaa kuin itsestään lopulta, usko pois.

Aivan hyvin saan unta.

Vituttaa, että kaikki väittää mun olevan hullu.

On mulla ennenkin ollut pääsykokeita, ylioppilaskirjoituksia, tenttikasoja ja muuta paskaa eikä ikinä oo tullut kylmä tai korvakutinaa.

Kaiken lisäksi vielä pureskelen hampaitani. Hammaslääkäri sanoi, että särky johtuu siitä, että pureskelen niitä öisin. Oli niissä kyllä reikiäkin neljä ja alkuja. Vitun noloa.

Kaikki johtuu ihkubeibin vaihdosta.

No kiitos kuitenkin neuvoista.

Back
Ylös Bottom