Vituttaa ku tuolla kennelissä ei tajuta antaa piikkiä tuolle 26senttiselle!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa ku tuolla kennelissä ei tajuta antaa piikkiä tuolle 26senttiselle!!!!!!!!!!!
Noh mutta, kavereilla on niin härskit jutut että oksat pois. Puhuvat kovaan ääneen että kuinka monesti on runkattu tänään, kenellä on kaveriporukan isoin muna ja kuka pani ketä. Mutta yksi tilanne kuitenkin on jäänyt niin elävästi mieleen että vieläkin naurattaa.. :D Olin menossa reenin jälkeen ihan normisti saunaan, kuului jo pukuhuoneen puolelle kova puhu siitä kuuluisasta. Noh, vaatteet olin saanut jo pois kun saunaan menen niin jätkät sielä jakaa omankäden oikeutta. Kysyin sitten että eikö tota vois hoitaa kotona, toinen tokaisi että ei voi mitään kun paineet iskee päälle. Ajattelin sitten että pelkkä suihku riittäisi, yhtäkkiä kuuluu "tuntuu kyllä hyvältä kun tunkee sormea samalla perseeseen". Siinä vaiheessa nopea kuivaus ja pukkariin nauramaan. 
Olin menossa reenin jälkeen ihan normisti saunaan, kuului jo pukuhuoneen puolelle kova puhu siitä kuuluisasta. Noh, vaatteet olin saanut jo pois kun saunaan menen niin jätkät sielä jakaa omankäden oikeutta. Kysyin sitten että eikö tota vois hoitaa kotona, toinen tokaisi että ei voi mitään kun paineet iskee päälle. Ajattelin sitten että pelkkä suihku riittäisi, yhtäkkiä kuuluu "tuntuu kyllä hyvältä kun tunkee sormea samalla perseeseen". Siinä vaiheessa nopea kuivaus ja pukkariin nauramaan.![]()
:evil:Mulle ei oo sattunu salilla mitään erikoisen hauskoja kömmähdyksiä, enkä ole nähnyt. Mutta päiväni pelastaa aina kaksi 16-vuotiasta poikaa. Ei siis siinä, hyvin on pojat punttihommista hyvin perillä, kehittyineitä ja oikein mukaviakin vielä.Noh mutta, kavereilla on niin härskit jutut että oksat pois. Puhuvat kovaan ääneen että kuinka monesti on runkattu tänään, kenellä on kaveriporukan isoin muna ja kuka pani ketä. Mutta yksi tilanne kuitenkin on jäänyt niin elävästi mieleen että vieläkin naurattaa.. :D Olin menossa reenin jälkeen ihan normisti saunaan, kuului jo pukuhuoneen puolelle kova puhu siitä kuuluisasta. Noh, vaatteet olin saanut jo pois kun saunaan menen niin jätkät sielä jakaa omankäden oikeutta. Kysyin sitten että eikö tota vois hoitaa kotona, toinen tokaisi että ei voi mitään kun paineet iskee päälle. Ajattelin sitten että pelkkä suihku riittäisi, yhtäkkiä kuuluu "tuntuu kyllä hyvältä kun tunkee sormea samalla perseeseen". Siinä vaiheessa nopea kuivaus ja pukkariin nauramaan.
![]()
Siis mitä? :wtf::evil:
Tuskin kovin tarkkaan katsoit, mutta voisi olettaa ettei ihan rehellinen masturbointi ollut kyseessä. Liekö pojat hassutteli ns. "ilmarunkkauksella".Mulle ei oo sattunu salilla mitään erikoisen hauskoja kömmähdyksiä, enkä ole nähnyt. Mutta päiväni pelastaa aina kaksi 16-vuotiasta poikaa. Ei siis siinä, hyvin on pojat punttihommista hyvin perillä, kehittyineitä ja oikein mukaviakin vielä.Noh mutta, kavereilla on niin härskit jutut että oksat pois. Puhuvat kovaan ääneen että kuinka monesti on runkattu tänään, kenellä on kaveriporukan isoin muna ja kuka pani ketä. Mutta yksi tilanne kuitenkin on jäänyt niin elävästi mieleen että vieläkin naurattaa.. :D Olin menossa reenin jälkeen ihan normisti saunaan, kuului jo pukuhuoneen puolelle kova puhu siitä kuuluisasta. Noh, vaatteet olin saanut jo pois kun saunaan menen niin jätkät sielä jakaa omankäden oikeutta. Kysyin sitten että eikö tota vois hoitaa kotona, toinen tokaisi että ei voi mitään kun paineet iskee päälle. Ajattelin sitten että pelkkä suihku riittäisi, yhtäkkiä kuuluu "tuntuu kyllä hyvältä kun tunkee sormea samalla perseeseen". Siinä vaiheessa nopea kuivaus ja pukkariin nauramaan.
![]()
Vittu ei se sairaanhoitaja mitään korvatulehdusta löytänyt. CRP oli normaali. Miksi sitten koko ajan on kylmä. En saanut lääkäriaikaan kun en mennyt tarpeeksi ajoissa. Aamulla olis ollut aikoja. Nukuin kolme tuntia. Kukaan ei suhtaudu sairauteeni vakavasti. Pitää tehdä esseitä ja käydä parilla natsin luennolla. Heräsin turhaan. Pudotin lattialle kolmen kympin hiiren. Voi vittu kun ole ntällainen läskisäkki nykyään.
Ranteet kipeet...on kiva elää jossain vitunnatsipoliisisosialismipaskasuomessa.
Jos elettäis kapitalismissa -> enemmän massia -> enemmän naisia -> ei tarttis tumputtaa -> ranteet ei olis kipeet. Ihan selvä juttuhan tää on.Ai nyt sulla on ranteetkin kipeät sosialismin takia? Selitätkö vähän tarkemmin, että minäkin ymmärrän.
Mutta vakavasti ottaen, eiköhän sulla oo nyt vaan tosi kovaa stressiä. Opiskelu painaa, unta ei saa ja vielä harmittaa treenamattomuus.