Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

tää ei kyllä oo tapahtunu salilla mut koulussa yks mun keskustelu yhden meidän luokan hemmon kans meni kutakuinkin näin.

Kaveri: "kävin eilen puntilla, nyt on hauikset ja rintalihakset ihan helvetin kipeet"
mä: "aijaaha, no sehän on hyvä"
Kaveri: "pitää tänään käydä vetämässä samanlainen setti uudestaan ja vielä vähän kovempaa"
mä: "no ei nyt missään nimessä kannata, lihaksien pitää saada palautua rauhassa, ennen kun treenaat niitä uudestaan!"
kaveri: "siinä ne vertyy kun rupeen tekemään!!"
mä: "no mee tekee vaikka jalat tänään jos on pakko sinne salille päästä"
kaveri: "mä en jalkoja tee salilla, lenkkeilessä saan jalkoihin hyvää lihasta, enkä sellasta huonoo mitä tulee salilla"

sen jälkeen mulla oli kiire mennä nurkan taaksen nauramaan :D

wildi sanoi:
tää ei kyllä oo tapahtunu salilla mut koulussa yks mun keskustelu yhden meidän luokan hemmon kans meni kutakuinkin näin.

Kaveri: "kävin eilen puntilla, nyt on hauikset ja rintalihakset ihan helvetin kipeet"
mä: "aijaaha, no sehän on hyvä"
Kaveri: "pitää tänään käydä vetämässä samanlainen setti uudestaan ja vielä vähän kovempaa"
mä: "no ei nyt missään nimessä kannata, lihaksien pitää saada palautua rauhassa, ennen kun treenaat niitä uudestaan!"
kaveri: "siinä ne vertyy kun rupeen tekemään!!"
mä: "no mee tekee vaikka jalat tänään jos on pakko sinne salille päästä"
kaveri: "mä en jalkoja tee salilla, lenkkeilessä saan jalkoihin hyvää lihasta, enkä sellasta huonoo mitä tulee salilla"

sen jälkeen mulla oli kiire mennä nurkan taaksen nauramaan :D

Tuollainen ajatusmaailma ei ole yhtään harvinaisempi(olettaen, että kaverisi on ikäisesi)

Itselläni löytyy yksi kaveri... huoh, joka ei treenaa jalkoja, koska hän harrasti 3 vuotta sitten squashia ja jalat ovat vieläkin kunnossa. Eli toisinsanoen reiden ympärysmitta on 45cm.

Asiasta toiseen.
Tuli taas käytyä Ronnien( :david: ) kanssa salilla vetämässä Coleman -treeni ja täytyy sanoa, että mies oli vauhdissa, mutta kirjoitan siitä tuonenpana.

Karpaasi85 sanoi:
Tuli taas käytyä Ronnien( :david: ) kanssa salilla vetämässä Coleman -treeni ja täytyy sanoa, että mies oli vauhdissa, mutta kirjoitan siitä tuonenpana.

Ja vauhdilla sitten, se jätkä on kaikkien treenaajien sankari! Ainakin :david: n.

täälpäi sellane 47v heppu joka painaa varmaa 150kg, 170cm pitkä, kädet pirun lyhyet varmaan 50cm :P, sit se on aina 3h salilla kerrallaan ja kertoo kuinka kävi aamullakin parisen tuntia, sit se tekee 30s sarjan per 15min, jututtaa vaan porukkaa ja haukkuu/nauraa muille että on se kumma kun jotkut voi hiota noin paljon, ite haisee ihan vitun pahalle 10m päähän, kun nimen kertoo ni ei tiiä kyläl, mut sit "se haiseva pontso" "ai se" , noo on se kuiteski salin kovin penkis, 185kg :D

Sit oli sellane et kanttori tuli kovana tekeen ojentajia laitto maksimipainot kaikki kyttäs sitä, se vaijeri oli lukittunu jotenkin, se tanko hievahtanukkaan, sit se vähentelee koko ajan 10kg pudotuksil 10kg asti, sit sekään ei irtoo, sen 4v poika huutaa toisesta päästä salia "eikö isi jaksa" sit se lähti salilta ja jätti pojan/vaimon sinne :DD

Tämä nyt ei ole niin hupaisa (tai no vahingoniloisille).. kuulin joskus kisois kertovat..joku äijä oli ruvennu kyykkyä tekeen 250kg, varmistajat oli uinunu ja se oli alkanu nojautuu eteenpäin, sit ku niska oli samal tasol kuin perse se heitti sen tangon pään yli, miehel tietty hirvee heviletti hiukset pyöriny tangon ympäri ja puolet päänahasta irti

Kerran joskus liikkatunnil tuli jotain seiskoja kattoon ku oltii puntil, ne osannu oikeen suhteuttaa nostotekniikkoja, kamu nosti 120kg penkistä, meitsi 140kg maastavedosta ja jumalaton hurraus mulle ja ne dissas sitä mun kamua vaa :p

Eilen olivat taas paikalliset sankarit näyttämässä salilla, kuinka sitä malmia nöyryytetään:

Penkkipunnerruksessa tehtiin osatoistoja siten, että tanko jäi 20 sentin päähän rinnasta, perse irti penkistä.
En kuitenkaan vielä vakuuttunut siitä, että pojat ovat continuous tension miehiä, mutta leikkikehässä tämä osoitettiin todeksi:
puolikyykky sai uuden vertaisensa, kun etu- ja takakyykyssä reidet jäivät noin 60 astetta paralleelista.
Etukyykky näytti myös hieman oudolta päkiöillä seisten suoritettuna, mutta mikäs minä olen toisten suoritustekniikoita arvostelemaan.
Kaiken kruunasivat porukan liiderin raaka tuijotus treenikavereitaan kohti ja 5 kilon painonlisäys tankoon,
joka selvästi osoitti että kyseessä oli tekijämies.

Olin menossa jo neuvomaan kunnon suoritustekniikkaa pojille, mutta kun kuulin sanat
"Ei voi tänään tehdä kuin 6 sarjaa hauista, kun vedin eilenkin niin kovan hauistreenin" saivat minut käännähtämään kannoillani.

Pitäkää perkele tunkkinne.

:lol2:

njamnamie sanoi:
Kerran joskus liikkatunnil tuli jotain seiskoja kattoon ku oltii puntil, ne osannu oikeen suhteuttaa nostotekniikkoja, kamu nosti 120kg penkistä, meitsi 140kg maastavedosta ja jumalaton hurraus mulle ja ne dissas sitä mun kamua vaa :p
Ajatella!

Karpaasi85 sanoi:
Tuollainen ajatusmaailma ei ole yhtään harvinaisempi(olettaen, että kaverisi on ikäisesi)

juu, saman ikäinen kaverihan se on.. Mut laitto se kumminkin vähän hymyilyttämään :) en kehannu siinä ruveta valistamaan, kun ei se kumminkaan ois opikseen ottanu.

gotto sanoi:
Eilen olivat taas paikalliset sankarit näyttämässä salilla, kuinka sitä malmia nöyryytetään:
Etukyykky näytti myös hieman oudolta päkiöillä seisten suoritettuna, mutta mikäs minä olen toisten suoritustekniikoita arvostelemaan.
Eipäs mollata etukyykkyä päkiöillä suorittaen! Aktivoihan se pohkeet hyvin... :)

Pahimpia mitä olen nähnyt on kun yks tyyppi teki scotti penkissä hauista ja ylä asennossa pujotti pään sinne tangon alle niin että tanko kosketti niskaa! Sama tyyppi isoine mahoineen tarkasti painonsa ainakin pari kertaa salilla ollessaan salin digitaali vaakalla. Kerran sitten kysyin,että"no paljo paino?" Johon se vastasi nopeasti "sataykstoista kiloo...kesällä satakymmenen tiukkana!"

Ced G sanoi:
:lol2:

Eräällä Espoolaisella salilla treenaavat tietänevät kaksi ulkomaalaista identtistä kaksosta, jotka käyttävät aina samanlaisia vaatteita (usein mustat shortsit ja punainen t-paita), treenaavat aina samat liikkeet eivätkä koskaan treenaa ilman toista. Käyttävät siviilissäkin aivan identtisiä vaatteita. On tullut monta kertaa mieleen että ovatkohan joitakin sirkusharrastelijjoita tms., on sen verran hämmästyttävä näky :lol2:

Hahaa, hauskinta on että vieläkin sama meno jatkuu samalla salilla. :)

njamnamie sanoi:
täälpäi sellane 47v heppu joka painaa varmaa 150kg, 170cm pitkä, kädet pirun lyhyet varmaan 50cm :P, sit se on aina 3h salilla kerrallaan ja kertoo kuinka kävi aamullakin parisen tuntia, sit se tekee 30s sarjan per 15min, jututtaa vaan porukkaa ja haukkuu/nauraa muille että on se kumma kun jotkut voi hiota noin paljon, ite haisee ihan vitun pahalle 10m päähän, kun nimen kertoo ni ei tiiä kyläl, mut sit "se haiseva pontso" "ai se" , noo on se kuiteski salin kovin penkis, 185kg :D

Sit oli sellane et kanttori tuli kovana tekeen ojentajia laitto maksimipainot kaikki kyttäs sitä, se vaijeri oli lukittunu jotenkin, se tanko hievahtanukkaan, sit se vähentelee koko ajan 10kg pudotuksil 10kg asti, sit sekään ei irtoo, sen 4v poika huutaa toisesta päästä salia "eikö isi jaksa" sit se lähti salilta ja jätti pojan/vaimon sinne :DD

Tämä nyt ei ole niin hupaisa (tai no vahingoniloisille).. kuulin joskus kisois kertovat..joku äijä oli ruvennu kyykkyä tekeen 250kg, varmistajat oli uinunu ja se oli alkanu nojautuu eteenpäin, sit ku niska oli samal tasol kuin perse se heitti sen tangon pään yli, miehel tietty hirvee heviletti hiukset pyöriny tangon ympäri ja puolet päänahasta irti
En kyllä ymmärtänyt tuosta yhtään mitään.

Tuli tuossa muinoin kaksi aika huvittavaa veijaria tekun salille savon maalla..

Treenari1:llä oli n 1/2 vuotta salia takana
Treenari2 oli ensikertalainen, selvästikin treenari1:n oppipoika

Treenari2: "mitäs tänään tehdään?"
Treenari1: "vois tehdä ainakin penkkiä ja hauista...ja sitten vielä pohkeita"
Treenari2: "Eikös ne mene jumiin kun eilenkin tehtiin ihan samat liikkeet. Voisin kokeilla vaikka muitakin laitteita"
Treenari1" "Ei niitä kannata! Noita kun tekee niin näyttää tosi hyvältä kun menee uimarannalle ilman paitaa pelkät shortsit jalassa!"

Sitten nämä kaksi sankaria vetivät tammikuusta toukokuuhun saman treenin joka kerta, 3-4 kertaa viikossa ( penkkiä, muutama hauisliike ja pohkeet)!!! Sen kevään jälkeen ei heitä salilla näkynytkään... :)
Olisi kai pitänyt "pelastaa" se oppipoika :thumbs:

Tänään oli helvetin huono päivä:

-Aamulla linja-autolla Helsinkiin töihin... väsytti saatanasti.
-Linja-autossa kävi ilmi, että mun matkakortti oli mennyt vanhaksi, viisi matkaa jäi vanhaksi. Noo, sitten joutu ostaan käteisellä lipun --> yksi suunta 17 Euroa, enkä edes tajunnut ostaa menopaluu lippua samalla, että olis saanut vähän edes alennusta.
-Palaverin piti olla kymmeneltä...luulin niin. Mutta kas kummaa kun olinkin lukaissut muistiosta väärin tuon päivän, palaveri onkin vasta viikon päästä. Menin kuitenkin sinne palaverihuoneeseen ennenkuin tajusin virheeni.
-Yllättäen siellä palaverihuoneessa olikin muutama tyyppi projektistani (Osa ulkomaalaisia), kysyivät tietty, että "osallistutko sinäkin tähän?" Siihen tietty vastasin ihmeissäni että "Yes??". Siinä sitten papereita lukiessa huomasin, että tämähän onkinväärä palaveri. :nolo: :nolo: nolonolonolo
Menin hiukan hämilleni ja sanoinkin vaan suoraan änkyttäen englanniksi, että mun ei kuulukaan olla täällä ja lähdin pois. En tiedä että ymmärsikö edes ketään mitä sönkötin. Kaikenkaikkiaan turha työmatka ja tuli vielä kalliiksi.
-Sitten illalla salille, kävellen tottakai! Perille päästyäni aloin purkamaan salikassia, niin huomasin että salipaita oli jäänyt kyydistä pois. No, se olikin pakko lähteä hakemaan, kun ainoa paita mikä oli päällä/mukana oli villapaita ja sen kanssa ei oikein jaksa treenata. Eikun juosten hakemaan salipaitaa.
:itku:

- Treenit takkuilleet välillä pahasti.
- Opinnot eivät edistyneet viime vuonna tarpeeksi vitutuksen ja masennuksen takia ja nyt katkes opintotuki. :itku:
- Helsinki ja varsinkin kannelmäen solukämpät ovat semmoisia per**reikiä, että haluais muuttaa pois, mutta opinnot vielä kesken.
- Treenit olivat poikkeuksellisesti lauantaina ja sali menikin kiinni juuri, kun pääsin sisälle.

:lol2: No punttitreeni pitää liian vitutksen loitolla :D

Alselkä jumittanut taas jo toista viikkoa, kuka käskikään taas kokeilla että pystyskö kyykkäilemään...ja tutulle hierojallekin aika vasta 19.2. kun ei sitten omat työajat taas sopinu sen aikoihin, että vituttaa ihan riittävästi mutta kyllä se tästä... :curs: :wall:

Joku viikko sitte kävin kaverin kanssa reenaamassa penkkiä paidalla. Ei meikän pena tulos mikään kova ole mut pistin paidalla markka kahdeksankymmentä penkistä merkiltä. Siinä oli sitte pari varmaankin yläasteelaista jäbää, jotka olivat aloittelemassa uraansa hien veren ja kyyneleitten maailmassa. Jäbät oli semmosia n 175 cm pitkiä ja n 60 kilosia karjuja. Anyway, penkin jälkeen mulla on tapana ollu ottaa takaolkapäitä peckdekissä, siis peckdekkiä väärin päin. Runnoin siinä sitten menemään takaolkapäitä ja nämä kaks jäbää katto mua monttu auki :eek: . Tokasin sarjan jälkeen reenikaverilleni isoon ääneen " voi v...ttu ku hapottaa rintaa, kyllä ny penkki kulkee" . Ne kaks jäbää katteli sitte vielä hölmistyneempänä meitsiä. No sitte mentiin kaverin kaa polkee kuntopyörää loppujäähdyttelyksi. Sieltä näki sopivasti sinne peckdekkiin, minne samantien ilmesty nämä kaks mua vahannutta jäbää. Jäbät olkoivat vatkaamaan aivan raivona tota peckdekiä väärin päin. Kuulin selvästi ku ne keskustelivat; " kylläpä ottaa rintalihaksiin", " täähän on hyvä rintaliike, jospa se tällä penkki ennätys kohenisi". Siinä vaiheessa meikäläisen oli hankala pysyä kuntopyörän päällä....

Back
Ylös Bottom