Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuosta reenaamisesta kokoajan vyö päällä että epäilen sen olevan monella sitä että näyttäisi edes vähän voimailijalta ;) Vatsanseutu näyttää kapeammalta ja yläkroppa vastaavasti leveämmältä. Näitä "look a like"-vermeitä on kyllä muitakin. Itseäni ihmetyttää miksi jotkut reenaavat lippalakki päässä tai peräti pipo?? Ok alan lehdissä "isot pojat" näin tekevät mainoskuvissa niin siitähän jotkut saavat esimerkkiä ja eikun pipo päähän salilla. Myös,anteeksi vaan,mielestäni täysin turhat välineet-osaastoon kuuluvat kyynärpäälämppärit ovat myös näitä "näin kerran bodarilla sellaiset siispä käytän itsekin"-tapaukset vetävät nämä lämppärit narukäsiinsä ikäänkuin olisivat myös samoin pikkasen voimailijan näköisiä ;) Salin ulkopuolella wanna be-bodarin pakolliset vermeet ovat esim.Gasp-tuotteet. Ko.valmistajan takit esim.ovat tietoisesti leikattu ja valmistettu mutenkin niin että kaveri saisi takin sisällä pari,kolme kokoa suuremman fiiliksen! No tuotteiden valmistajat,myyjät sun muut käärivät hyvät rahat näistä "haluan näyttää isommalta"-tuotteista.

Anteeksi vaan kyynisyyteni mutta näin se vaan usein menee! :D

Nyt saa luvan kanssa vittuilla takaisin...........

Onhan se varmaan joillakin näin, mutta usko pois; jotkut oikeasti joutuvat käyttämään noita. Tai joutuu ja joutuu, mutta joutuu jos haluaa että paikat pysyy ehjinä. Itse asiassa mua vituttaa vetää vyö päälle melko monessa likkeessä, ja yleensä jemmaan sen paidan alle, koska on noloa käyttää kun lelupainoilla tekee esim kyykkyä. Mutta kun vaihtoehto olisi että jättäisi kyykyt kokonaan väliin ei ole vaikea päätös käyttää vyötä vaikka hävettäisi. En tosin toki käytä vyötä koko treenin ajan.

Mutta on sulla tietty pointti; näitä imago-vyö/lämmitinkäyttäjiä kyllä näkee.

:offtopic:

Itseäni ihmetyttää miksi jotkut reenaavat lippalakki päässä tai peräti pipo?? Ok alan lehdissä "isot pojat" näin tekevät mainoskuvissa niin siitähän jotkut saavat esimerkkiä ja eikun pipo päähän salilla.

Pidätän oikeuden pipoon ja huppuun mahdollisesta naurettavuustekijästä huolimatta, syynä kylmä sali tai liian voimakas tuuletus. Nauruntyrskähdyksistä menettää moraalipisteitä.

Villimieheltä eka posti suoraan oikeaan threadiin. :D

Salikortti on jossain hevon perseessä, miten näin pieneen kämppään voi edes hukata mitään. :lol2:

Autoa ei vaan näy eikä kuulu huollosta, josta sen piti tulla jo keskiviikkona alunperin. Rupee kohta vituttaa niin paljon että pitää varmaan hiisata rauhoittavat. :jahas:

Salikortti on jossain hevon perseessä, miten näin pieneen kämppään voi edes hukata mitään. :lol2:
Toi on muuten sellainen, mitä itsekin aina säännöllisin väliajoin ihmettelen. Että miten voi jatkuvasti olla joku tavara hukassa silloin kun sitä tarvitsisi. Ja sitten kun ei enää tarvitse, niin totta kai se löytyy saman tien. Pitäis varmaan jossain vaiheessa opetella pitämään kämppä järjestyksessä, niin ei tulis aina helvetinmoinen kiire ja vitutus kun on johonkin lähdössä ja tavarat hukassa.

Kyllä pienet asiat voivat aiheuttaa yhteisvaikutuksella kunnon vitutuksen:

-Aamulla koomassa lähtiessä hissi on alimmassa kerroksessa ja minä ylimmässä, odottelua.
-Alas päästyä huomaan, että paperit jäi ja samalla joku kutsui hissin takas ylimpään, lisää odottelua.
-Prisman liikenneympyrässä joku kirjaimellisesti pysähtyi pohtimaan, pitääkö hänen ottaa Kehä 1 itään vai länteen, tööttiä.
-Kehä 1:llä ei ole juurikaan ruuhkaa, mutta henkilöauto ajoi rekan kanssa rinnakkain koko matkan leppävaaraan.
-Parkkipaikalla totean, miten paskanen auto on.
-Koulussa en taaskaan kyennyt lähestymään sitä helvetin hyvännäköistä tyttöä.
-Lähtiessä pitää käydä tankkaamassa. Ajan Shellille ja juuri valitsemani mittari on epäkunnossa, takaisin istumaan ja paikan vaihto.
-Kehä 1 on ihan vitun tukossa.
-Prismaan mennessä ihmiset taas kuvittelevat, että auto kaatuu siinä parkkipaikan oviaukolla jos ajaa yli 5 km/h.
-Prismassa kaikki ihmiset kävelevät miten sattuu ja änkevät rollaat... ostoskärryillään pieniin käytäviin ja sitten itse tuhisevat, että onpa ahdasta.
-Myyjä otti pari tuotetta kaks kertaa, tämän huomasin tietty vasta parkkipaikalla. :jahas: Takas korjaamaan tilanne
-Himaan tullessa hissi on tietysti siellä ylimmässä kerroksessa, odottelua.

Ostokset lenteli ja melkein aloin emoilla.

Tili menee miinukselle -> luottoa joutuu käyttää -> ens tilistä menee taas melkee kaikki laskuihin -> oon taas persaukinen -> tulis jo palautukset....

Voi sitä myötähäpeää kun näkee näitä Gasp-sankareita. Vaatteet on vielä näin tyylikkyysnäkökulmasta todella junttimaisia...siis aivan kaikki Gaspit.

Tuli sitten 85€ rikesakko postissa :curs:
Tolppa välähti kun ajoin 60km/h alueella 69km/h. Eli aivan törkeä ylinopeus :jahas:
Luulin ettei alle 10km/h ylinopeudesta pitäis edes vielä saada sakkoa, mutta näemmä vaan saa...

Tuli sitten 85€ rikesakko postissa :curs:
Tolppa välähti kun ajoin 60km/h alueella 69km/h. Eli aivan törkeä ylinopeus :jahas:
Luulin ettei alle 10km/h ylinopeudesta pitäis edes vielä saada sakkoa, mutta näemmä vaan saa...
Eli toihan on niin, että jos se nappasi esim 60km/h alueella 72km/h, siintä otetaan virhemarginaali pois eli se 3km/h jolloin tuloksena sua sakotetaan 69km/h, eli se on menny yli sen sakotusrajan mutta toi virhemarginaali vaan vielä miinustetaan veke...viisaammat voi korjaa jos meni puihin tämä.

Ymmärrän kyllä jos salilla on kylmä tuon pipon käytön mutta onko sellaisia saleja jossain? :wtf: Nykyään on reenipaikkojen oltava aivan tiptop-kunnossa että siellä herkkähipiäisimmät edes voisivat reenata,pahimmillaan asiakkaat vaihtaa salia jos sen seinien värisävyt ei soinnu juuri oikein lattian kanssa! :lol2: Jos salilla on kylmä luulisi sen omistajan ottavan sen huomioon. Mutta ymmärrän kyllä,onhan jo pelkkä vetoisuus salilla syy pukeutua lämpimämmin mutta jo se että reenatessa tulee hiki ja jos silloin vielä hautoo päätään pipolla niin....ei ei :)

Mutta vielä bodi-vaatteisiin mennäkseni oli mukava huomata että muutkin ovat huomanneet miten "I wannebe bodybilder"-tyylisesti pukeutuvat käyttävät juuri mm.Gaspin vaatteita. Ok,omaan salikassiin kuuluu myös Gaspin reenivaatteita mm. reenihousut ja t-paitoja. Omistan myös Gaspin takin MINÄKIN ja ko.merkin valmistajan eduksi on sanottava että siltä löytyy reenaavalle kaverille sopivan mallisia vaatteita. Esim.itselleni on vaikeaa löytää takkia joka istuu päälle hyvin. Jos ostaa hartioista sopivan takin on se vyötäröltä löysä. Tämähän on monille,ei normaalin vartalomallin omaaville kavereille tuttu. Jos et halua teetättää takkiasi,Gaspilta kyllä löytyy ainakin sinnepäin olevia gledjuja.

Mutta tänään kuin tilauksesta oli salillani uusi kaveri ja juuri niin "vaatebodari" kuin olla voi. Eli oli Platinumin housut,ja se NOSTOVYÖ tietysti vaikka selkää ja käsivarsia reenasikin. Alimmaisena oli t-paita,sen päällä huppari ja vielä sen päällä Metal:in erittäin löysä jokin t-paita ERITTÄIN suurella kaula-aukolla! Jos kaverilla ei olisi ollut alla tukevaa vaatetusta olisi tämä päälimmäinen paita pudonnut hartioiden yli pois kaverin päältä! :lol2: Ai niin ja tietysti ne kyynärpäälämppärit myös. Lakkia ei kyllä ollut.

Kukin tietysti pukeutuu miten haluaa ei se minua häiritse mutta kun olen harrastanut salireenaamista 80-luvun puolestavälistä on jonkinlainen kuva muodostunut millaiset vaatteet "sopivat" tietynlaisten kaverien päälle. Jos kropan koko tai malli ei itseään miellytä voi puutteita aina korjata paremmalla vaatetuksella! :D

Kyllä pienet asiat voivat aiheuttaa yhteisvaikutuksella kunnon vitutuksen:

-Aamulla koomassa lähtiessä hissi on alimmassa kerroksessa ja minä ylimmässä, odottelua.
-Alas päästyä huomaan, että paperit jäi ja samalla joku kutsui hissin takas ylimpään, lisää odottelua.
-Prisman liikenneympyrässä joku kirjaimellisesti pysähtyi pohtimaan, pitääkö hänen ottaa Kehä 1 itään vai länteen, tööttiä.
-Kehä 1:llä ei ole juurikaan ruuhkaa, mutta henkilöauto ajoi rekan kanssa rinnakkain koko matkan leppävaaraan.
-Parkkipaikalla totean, miten paskanen auto on.
-Koulussa en taaskaan kyennyt lähestymään sitä helvetin hyvännäköistä tyttöä.
-Lähtiessä pitää käydä tankkaamassa. Ajan Shellille ja juuri valitsemani mittari on epäkunnossa, takaisin istumaan ja paikan vaihto.
-Kehä 1 on ihan vitun tukossa.
-Prismaan mennessä ihmiset taas kuvittelevat, että auto kaatuu siinä parkkipaikan oviaukolla jos ajaa yli 5 km/h.
-Prismassa kaikki ihmiset kävelevät miten sattuu ja änkevät rollaat... ostoskärryillään pieniin käytäviin ja sitten itse tuhisevat, että onpa ahdasta.
-Myyjä otti pari tuotetta kaks kertaa, tämän huomasin tietty vasta parkkipaikalla. :jahas: Takas korjaamaan tilanne
-Himaan tullessa hissi on tietysti siellä ylimmässä kerroksessa, odottelua.

Ostokset lenteli ja melkein aloin emoilla.

turhankin tuttua. :lol2: tällaisia täydellisiä vit-ut-taa-päiviä löytyy multa turhanki monta.

Kyllä varmaan noille Gaspeille ja muillekin on oma ostajaporukkansa todella isojen tyyppejen parissa. Minunkin tikkujaloilla on jo vaikea löytää farkkuja, mitkä olisivat reisistä sopivat. Voin vain kuvitella, mikä tilanne on oikeasti isoilla kavereilla.

Eli toihan on niin, että jos se nappasi esim 60km/h alueella 72km/h, siintä otetaan virhemarginaali pois eli se 3km/h jolloin tuloksena sua sakotetaan 69km/h, eli se on menny yli sen sakotusrajan mutta toi virhemarginaali vaan vielä miinustetaan veke...viisaammat voi korjaa jos meni puihin tämä.
Mä oletin et se virhemarginaali vähennettäis tuosta lukemästä mikä sakossa on. Mut noin se luultavasti sit menee.
Mukavinta tuossa sakossa oli vielä se että olin tullut kolmen auton letkan viimeisempänä jo monta kilometriä, mutta ainoastaan mulla kamera välähti. Eli aika rajalla ilmeisesti oli :jahas:

mulla samaiset housut revenny kaks kertaa salilla.
tosi nolo tapaus ensimmäinen: sillon olin tosi säikky/ujo ja jotain 16v ja salilla ollu vasta vähä, ketään en versinaisesti tuntenu ja pieni sali piukassa äijiä :nolo:.
toisella taisin hymyillä vaan :D :'vittu pers kasvaa' :lol2:

...Itseäni ihmetyttää miksi jotkut reenaavat lippalakki päässä tai peräti pipo?? Ok alan lehdissä "isot pojat" näin tekevät mainoskuvissa niin siitähän jotkut saavat esimerkkiä ja eikun pipo päähän salilla.

ite treenaan aina miltei poikkeuksetta pipo tai lippis päässä, yleensä pipo koska lippa monissa liikkeissä tiellä. ja voin ihan tosi sanoa, että ei oo opittu keltään: kun aloin käydä salilla nin en tienny siittä paskan vertaa mitään koko salihommista, eikä mua oikeestaan sillon kiinnostanutkaan. yllätys ennemminki, ku myöhemmin huomas, et salillahan on muitakin lakki päässä! sillä saa hiukset mukavasti ojennukseen ja sopii mun nuppiin.

Mulla on lämmitellessä lähes poikkeuksetta huppu päässä. Pipoa/päähinettä en käytä, mutta se huppu lämppää niskan ja tulee semmonen lapsivesieuforiafiilis jolla on hyvä velliperseen alottaa reenit. Onhan se ikävää jos paleltaa.

Eikö teillä päänahan terveys kärsi ollenkaan kun sitä hautoo hiestä läpimärässä pipossa monta tuntia viikossa? Plus en voi käsittää miten se ei tunnu epämukavalta. Mulla on niin saatanan kuuma ja hiki virtaa, vaikka ei ole edes tukkaa päässä ja pelkkä hihaton paita yleensä. Siten en ymmärrä myöskään näitä kolme hupparia ja toppatakki -tyyppisiä ratkaisuja.

Back
Ylös Bottom